POV Nathan
ik word wakker en zie naast me dat Fem nog slaapt. Ze is best knap eigenlijk. "Fuck ik merk dat ik alweer tien minuten naar haar aan het staren ben. Ik loop naar het raam toe en zet mijn computer aan. Ik zie dat Fem wakker wordt. "Goedemorgen" zeg ik. Ze loopt naar haar bureau toe en pakt haar spiegel en make-up. "goedemorgen" zegt ze terug. Zou ik bekennen dat ik haar leuk vind. Nee niet doen Nathan zegt een stem. Je kan niet verliefd worden op een beste vriendin. Zet de gedachte dat je haar leuk vind gelijk uit je hoofd. Ik denk na en denk dat de stem gelijk heeft. Ik ga verder achter mijn computer muziek luisteren.
POV Fem
Ik zie dat Nathan al aan z'n bureau zit. Ik pak m'n make-up uit de la en leg het op m'n bureau en ga me opmaken. Ik kijk Nathan een paar keer aan. Volgens mij vind ik hem leuk. Moet ik hem dat bekennen? Ik weet het echt niet. Ik kleed me eerst maar om, ik loop naar de badkamer waar ik me omkleed aangezien Nathan in zijn kamer zich omkleed. Als ik klaar ben loop ik terug naar Nathan zijn kamer. Ik zie dat hij ook al klaar is. We lopen( nou ja lopen ik heb nog altijd last van mijn voet) beide naar beneden en gaan ontbijten. Ik heb besloten dat ik het naar het ontbijt maar zeggen.
"Nathan zullen we naar buiten gaan?"vraag ik. "Ja is goed" zegt hij en hij trekt z'n schoenen aan. Ik doe hetzelfde en loop met mijn krukken naar buiten. Na vijf minuten lopen besluit ik het te vertellen. "Nathan kunnen we hier ergens zitten?" vraag ik en ik wijs naar m'n voet. "Ja is goed" zegt Nathan terwijl die om zich heen zoekt naar een bankje. "Daar" zegt hij terwijl hij naar een bankje wijst. IK hink erheen met mijn krukken achter Nathan aan. "Nathan eigenlijk moet ik je wat vertellen" zeg ik. "Vertel" zegt Nathan. "Ik vind je leuk" zeg ik heel zachtjes. "Die zag ik niet aankomen" zegt Nathan. Fuck nu heb ik een hele vriendschap verkloot ik dacht dat hij me leuk vond. Ik heb alweer spijt dat ik dit gezegd heb. "Sorry ik vind jou niet leuk" zegt hij terwijl ik dat hoor voel ik me draaierig worden. Ik sta op en hink met mijn krukken naar Nathan zijn huis. Ik hoor dat hij achter me aankomt maar ik hink nog sneller. Ik ren naar z'n kamer. Gelukkig hij blijft beneden. Ik denk na. Waarom leef ik nog? M'n vader heeft me een gekneusd been geschopt, ik heb de vriendschap met mijn beste vriend verpest.
POV Nathan
Ik laat haar maar alleen boven en blijf beneden voor me uitstaren. Na een uurtje besluit ik om naar boven te lopen en haar te vertellen dat ik haar toch wel leuk vind. Ik doe mijn deur open. Nergens is Femke te vinden. Ik zie dat het raam open staat. Ik kijk uit het raam naar boven en zie dat Fem klaar staat om er van af te springen die val overleef je niet. "FEM" schreeuw ik keihard. Verschrikt kijkt ze naar beneden. Toch besluit ze om te springen, maar door haar been kan ze niet goed afzetten en springt ze recht naar beneden naar het balkon waar ik sta. Ik vang haar voorzichtig op en draag haar naar haar bed. "Fem waarom?" vraag ik als ze op haar bed zit. Ze kijkt wat naar beneden maar ze antwoord niet. "Fem ik stelde een vraag" zeg ik streng nu ik mezelf zo hoor praten krijg ik tranen in m'n ogen. Ik sla m'n arm om haar heen. "Ik vind jou wel leuk" fluister ik haar in haar oor.
Dit was het hoofdstuk kusjes
JE LEEST
Vrienden Of Toch Meer? ft Acid//Nathan Vandergunst (VOLTOOID)
FanfictionNathan moet verhuizen van de ene kant van België naar de andere kant van België: blankenbergen. Andere school, andere vrienden alles anders en dat alleen voor z'n moeder omdat die toevallig daar werk had. Nu ziet die z'n beste vriend Vince amper mee...