Probouzím se v posteli, což znamená, že to vyšlo. Sedám si a z nočního stolku si beru brýle. Jenže, když si je nasazuju, vidím hůř, než předtím, takže je zase pokládám zpátky. Sérum nejspíš vyřešilo i zrakovou vadu. Čistím si zuby, když se na sebe podívám do zrcadla. To, že jsem já? Dívá se na mě obličej jako vystřižený z nějakého módního časopisu. Rychle si vyplachuju pusu a běžím do pokoje, ve kterém je na stěně daleko větší zrcadlo, takže můžu zhodnotit celou svou novou postavu, která vypadá jako bych ji ukradla nějaké modelce.
„Vy už jste vzhůru?"
Hrozně se leknu a rukama se snažím zakrýt, protože jsem spala jenom ve spodním prádle.
„Co tady k sakru děláte?"
„To, co jste dělala vy u mě."
V tu chvíli rudnu. Kdo mu o tom řekl? Fury nebo Phill. Nikdo jiný o tom nevím. Pak si na ně posvítím. Vidím, že Kapitán odvrátil zrak z mého těla a podává mi svou kostkovanou košili.
„Děkuju."
Když už jsem aspoň trochu oblečená, jdu k němu blíž a podávám mu ruku.
„Když už jsme spolu strávili noc, tak bychom si už konečně mohli začít tykat, ne?"
Myslím, že je teď ještě víc rudý, než já před chvílí, ale mou ruku lehce zmáčkne.
„Jsem Steve."
„Jamie."
Nakláním se k němu se zavřenýma očima v očekávání polibku, ale nic se nestane. Místo toho slyším, že někdo mluví za dveřmi.
Ten starouš má ale štěstí. Po tom séru se z ní stala celkem slušná baba. Pepper by mi ale asi neodpustila, kdybych ji vyzkoušel v posteli.
Rudnu.
„Slyšel jsi to?"
„Co jsem měl slyšet?"
V tu chvíli vtrhává do pokoje Tony a mlsně se na mě usmívá.
„Tak slečinka se nám probudila? To musela být náročná noc."
„Nemluv na mě, ty prasáku. Říkal jsi, že mě chceš dostat do postele!"
Dávám mu facku, ale asi to trochu přeženu a Tony leží na zemi.
„Já nic neříkal."
„Já taky nic neslyšel a to mám stejně vylepšené smysly jako ty."
„Ale já ho slyšela. Že by mu Pepper sex se mnou neodpustila."
Kapitán se v tu chvíli úplně červený dívá do podlahy a Tony na mě zíra s otevřenou pusou.
„Já teď budu myslet na číslo a ty mi ho řekneš, jo? Kapitán mi bude svědkem, že neřeknu ani slovo."
254165165
„254165165."
„Je to tak. Ty dokážeš číst myšlenky."
„To je blbost. Steve, mysli na něco."
„Myslím."
„Nic neslyším. Prostě jsi to musel pošeptat."
„Hej, Romanovová, pojď sem na chvíli. A přiveď i Bannera s kladivounem."
„Všichni na něco myslete a neříkejte to."
Kvarky
Barton
Selvig
„Bruce říkal kvarky, Thor Selvig a agentka Barton."
ČTEŠ
Avengers: Story of Mystery
FanfictionJamie Rýdlová byla obyčejnou studentkou bioanalytiky. Při sbírání informací pro svou bakalářskou práci objevila čirou náhodou složku, která jí měla změnit život. Díky ní se dostala na americkou univerzitu, prozkoumala arktické ledy a změnila svůj os...