Kapitola 13 - CA

517 32 0
                                    

Odcházím z nemocnice a doufám, že mě nesleduje. Ten rok bez ní byl hrozný. Jenom díky akcím a Nataše jsem si dokázal uchovat duševní zdraví. Ne, nechápal jsem, co tu dělá, vždyť je tolik daleko chytřejších lidí, kteří by se mohli toho projektu účastnit, ale Fury prostě musel vybrat ji. Co když to udělal naschvál? Jamie nevypadá zrovna nadšeně, že tu je. Pomalu se šourám k sobě domů. 

Už jsem skoro u dveří, když z vedlejšího bytu vylézá moje sousedka s košem prádla. Nabízím ji svou pračku, ale odmítá s tím, že nechce nemocniční věci prát u mě. Nakonec mi ještě říká, že jsem nechal zapnuté rádio. To je hloupost, vždyť hudbu skoro neposlouchám. Sebíhám schody dolů a do svého vlastního bytu se vloupávám. V chodbě sbírám svůj štít a jdu po zvuku hudby do svého obýváku. Tam vidím Fury, který sedí na mém gauči.

„Nevím o tom, že bych vám dal klíče."

„Jau. Myslíte, že ho potřebuju? Manželka mě vyhodila."

Fury má manželku? Tak to bych do něj neřekl.

„Vy jste ženatý?"

„Jo. Hodně toho o mně ještě nevíte."

„A přesně to je ten problém."

Rozsvěcím světla, ale Fury je zase zhasíná. Něco se tady děje. Fury bere do rukou svůj mobil a něco na něm píše.

Všude jsou uši.

„Omlouvám se, že jsem vás tak přepad, ale nemám kam jinam jít."

S.H.I.E.L.D. není bezpečný.

„Kdo ještě ví o vaší ženě?"

„Jenom mí přátelé."

Vy a já.

„Patřím mezi ně?"

„To záleží na vás."

Jen to dořekne, ozvou se výstřely a Fury padá k zemi. Táhnu ho do chodby, která se mi v tuhle chvíli zdá jako nejbezpečnější řešení. Dává mi takovou tu věc, co se strká do počítače a klade mi na srdce, abych nikomu nevěřil. Během pár sekund přibíhá Sharon a já jdu po tom útočníkovi.


Stojím za sklem a dívám se na to, jak Furyho operují. Po chvíli cítím, jak mi někdo dává ruku na rameno. Otáčím se a zjišťuju, že je to Jamie.

„Jak se to stalo?"

„Postřelili ho."

„Kdo?"

„Nevím, kdo to byl. Byl rychlý, silný a měl kovovou paži."

V tom přichází Nataša a ptá se, jestli to přežije. Odpovídám, že nevím, ale Jamie jen kroutí hlavou.

„Ztratil moc krve. Šance jsou mizivé. Hrozně mě to mrzí."

V tu chvíli zaboří hlavu do mého trika a já cítím, že do něj brečí. Objímám ji a snažím se ji uklidnit.

„Nemůžeš za to."

„Nevíš spoustu věcí."

V tom přichází i Hillová a baví se s Natašou o balistice střely. Pár minut na to Fury podlehne svým zraněním.


Musím to někde ukrýt. Ale kde? Pokud je S.H.I.E.L.D. kompromitovaný, nemůže to být někde, kam se dostanou. Procházím okolo automatu, který nějaký muž nejspíš plní, a tak strkám poslední dárek od Furyho za jahodové žvýkačky.

Avengers: Story of MysteryKde žijí příběhy. Začni objevovat