Samozřejmě, že mě s sebou nevzali, takže jsem musela tvrdnout v domě, který jsem neznala, úplně sama. Naštěstí jsem našla svou tašku a Starkův notebook byl neporušený, takže jsem se mohla podívat, jak jim to ve Fort Meadu jde. Jelikož jsou tam nejméně tři skvěle střežené dveře, trochu jim usnadňuju cestu. No, co, sérum nezměnilo jenom mou fyzickou stránku, ale taky psychickou, takže jsem si dokázala poradit s jakýmkoliv problémem. Momentálně jsem řešila, kde v Samově kuchyni najdu špagety.
„Jsme tady."
„To je dost. Oběd je na stole."
Všichni na mě koukali jako bych spadla z jahody na znak.
„Musíme se před akcí posilnit, no ne?"
První k jídlu, dost nedůvěřivě, zasedl Sam, pak Nataša a jako poslední Steve.
„Ono je to jedlý."
„Taky to zabralo dost práce. V tvé kuchyni udělat něco, co bude stravitelné, je nadlidský úkol."
Nataša se začala smát a postupně jsme se k ní přidali všichni.
„Jak jsi pokročila s tím telefonem?"
„Momentálně mu můžeme zavolat třeba z čísla prezidenta nebo klidně i jeho matky. Ale myslím, že Piercovo bude stačit."
V tom se rozezní můj mobil. Erik. Tak na něj teď opravdu nemám náladu, takže mu to típám a ještě mu znemožňuju, aby mi mohl volat.
„Nebylo to důležitý?"
„Když jsem v práci, neberu soukromé hovory."
Čekáme na střeše, než nám Sam přinese dáreček.
„Řekla bych, že už je tady."
Nataša se jen usmívá a obě uhýbáme, protože s ním Steve právě vyrazil dveře.
„Co je Zolův algoritmus?"
„To netuším."
„Co jsi dělal na Lemurian Star?"
„Zvracel jsem, mívám mořskou nemoc."
Steve ho donutil jít až na římsu a já s Nat stojíme těsně za Stevem.
„To ve mně má tahle hra vzbudit strach, že mě shodíš dolů? To není tvůj styl, Rogersi."
„To je fakt. Můj ne, ale její jo."
Nataša ho skopává dolů.
„Pamatuješ na tu cukrovou vatu?"
„Byla skvělá."
„Vůbec bych se nezlobila, kdyby mi ji teď někdo přinesl."
Steve se usmívá, ale to už nám Falcon přinesl svou kořist.
„Musíš mi to někdy půjčit."
„Uvidíme, Jim."
„Zolův algoritmus je program..."
„No, nepovídej."
„Co vybírá cíle Insightu."
„Jaký cíle?"
„Vás, Jamie, doktora Bannera, Starka, náměstka ministra obrany... Prostě každého, kdo může ohrozit HYDRU. Teď nebo v budoucnu."
„V budoucnu? Jak to pozná?"
„Velmi snadno. 21. století je digitální kniha a Zola v ní naučil Hydru číst."
ČTEŠ
Avengers: Story of Mystery
FanficJamie Rýdlová byla obyčejnou studentkou bioanalytiky. Při sbírání informací pro svou bakalářskou práci objevila čirou náhodou složku, která jí měla změnit život. Díky ní se dostala na americkou univerzitu, prozkoumala arktické ledy a změnila svůj os...