Elimdeki kağıt parçasına baktım. Onu aramalı mıydım? Telefonuma kağıtta yazan numarayı geçirdim ve kaydettim. Saat gecenin 11'inde arayamayacağım için telefonu ve kağıdı yatağımın yanındaki küçük komodine koyup yorganımı üzerime çektim.
Bugün yeterince zor bir gün geçirmiştim. Hayatım için önemli kararlar almıştım. Örneğin spora başlamak gibi, bir ay boyunca işimi aksatmak gibi, Neymar ile arkadaş olamayı düşünmek gibi ve daha birçok gibi. Bir süre yatakta dönüp durdum. Bir türlü uyku tutmuyordu. Yatakta doğruldum ve elime telefonumu aldım. Çok fazla sosyal medyada takılan biri değildim hatta sadece İnstagram kullanıyordum. Hesabım gizliydi ve sadece tanıdığım insanlarla takipleşiyordum. Uygulamaya girip ana sayfamda dolaştım biraz. İnsanlar geziyordu. Her karede farklı bir mekanda oluyorlardı. Eğlendiklerini gösteren bir sürü videolar vardı. Uygulamayı kapattım. İnsanlar öyle çok eğleniyordu ki bu bana neden bu kadar sade ve sıkıcı bir hayat yaşadığımı düşündürdü. Manuel bile o yoğun işlerinin arasında arkadaşları ile takılıp eğlenmeyi ihmal etmiyordu. Aklıma gelen fikirle uygulamayı tekrar açtım ve hesap ayarlarından hesabımı herkese açık yaptım. Üstümdeki yorganı kenara atıp hızlıca yataktan kalktım ve ışığı açtım. Belki bir fotoğraf çekip onu İnstagram'a atabilirdim. Aynanın karşısına geçip topuzumu çözdüm ve saçlarımın belime dökülmesine izin verdim. Saçlarımın uçları yıpranmıştı. Yarın spor yaptıktan sonra bir kuaföre gidip kendime bakım yaptırsam fena olmazdı. Saçlarımı tekrardan dağınık bir topuz yapıp yatağa yattım. Güzel çıkmak için şekilden şekle girmeme gerek yoktu, sadece kendim olmam yeterliydi. Kamerayı açıp yukarıda tuttum ve dudaklarımı büzüp elimi hemen dudaklarımın altına koydum. Fotoğrafı çektikten sonra İnstagram'a girip fotoğrafımı attım. [Fotoğraf medyada] Açıklama olarak "Ben ve Mickey tüm gece boyunca!" Yazmıştım. İlk beğeni Manuel'den gelmişti hatta yorum bile yapmıştı. Yorumuna baktım. "Tanrım, Kelly! Harikasın bebeğim!!" Gülümseyip onu emojilerle yanıtladım. Birkaç beğeni daha gelmeye devam ederken Rihanna gibi önemli şanatçıları takip etmeye başladım. Bir anda sosyal medya oldukça eğlenceli bir yer olmuştu benim için. Twitter ve Snapchat uygulamalarını da indirdim. Tüm gece boyunca vakit geçirebilecektim.
Snapchat'te rehberimde olan kişileri eklerken onun adı gözüme ilişti. Eklersem beni fark edemezdi çünkü o ünlü biriydi ve onca kişi arasında beni göremezdi. Onu da ekledim. Bu uygulama biraz karışıktı ama biraz karıştırsam fena olmazdı. Efektleri denerken mesaj gelmişti. Uygulamadan çıkıp gelen mesaja baktım. Ondan bir mesaj gelmişti.
Neymar Jr: Hey! Yarın çekim var mı?
Benim telefon numaramı nereden bulmuştu acaba?
Kelly: Kimsiniz?
Numarasının bende olduğunu bilmemesi için öyle bir yanıt yazmak zorunda kalmıştım. Anında cevap verdi.
Neymar Jr: Ben Neymar, numaramın sende olmaması üzdü :(
Kıkırdadım.
Kelly: Üzülme Ney. Artık var!
Kelly: Bu arada yarın saat kaçta antrenmana gideceksin?
Neymar Jr: Sabah 9 gibi ama öğlen 1'de stüdyoda olurum merak etme.
Kelly: Yarın gelmene gerek yok.
Neymar Jr: Neden?
Kelly: Gelme işte. Evde dinlenirsin ya da ne istiyorsan onu yaparsın.
Neymar Jr: Pekala.
Neymar Jr: Şey sende Ellie'nin numarası varsa verir misin?
Kelly: O kızla uğraşma.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Photographer || Neymar Jr.
FanfictionYutkundum. Dudakları öyle güzellerdi ki, dikkatimi dağıtıyorlardı ve ben dediği şeyi zar zor algılayabilmiştim. Nefesini bıkmış bir şekilde yüzüme üfledi. İçimden bir ürperti geçti. Şuan onu öpsem ne kaybederdim? Belki onu.Ama ona hiç sahip olmamışt...