Três

3.1K 161 13
                                    

"O çiçeğin burnunda ne işi var?"

Elimdeki kamerayı aşağı indirdim. Burnundaki çiçeği çıkarıp şirince gülümsedi.

"Değişik olacağını düşünmüştüm."

Bıkkınca nefes verdim. Bu çocuk cidden çılgın ve değişik bir kişiliğe sahipti. O burnuna tekrar çiçeği sokup poz verirken kıkırdadım.

"Şunu çıkar burnundan! Hem onu nerden buldun sen?"

Kafasını olumsuz anlamda salladı ve eliyle Daria'yı işaret etti.

"Daria'nın saçındaki çiçeklerden, yere düşmüştü. Ayrıca takipçilerim benden böyle şeyler bekler, sıradan olursam onları eğlendiremem ki."

Kamerayı yanımdaki masaya koydum ve yanına yaklaştım. Onun İnstagram hesabını biraz stalklamıştım. Cidden sıra dışı fotoğraflar paylaşıyordu. Kim üç tane gözlüğü üst üste takardı ki? Tabii ki de Fernando! Üstündeki mavi tişörtü işaret ettim.

"Şu tişörtü ve burnundaki çiçeği çıkar."

İkisinide de çıkardı ve beklentiyle bakmaya başladı. Ondan istediğim şeyi yapar bilmiyorum ama söylemeye değerdi.

"Bence bu seferlik ciddi birşeyler yapmalısın. Emin ol takipçilerin bunu daha çok beğenir."

Kıkırdadı.

"Yapabileceğimi sanmıyorum. Yeterince yakışıklı değilim."

Kaşlarımı çattım. Yakışıklı olmadığını mı düşünüyor?

"Hayatımda gördüğüm en yakışıklı erkeklerden birisin bence fazla zorlama."

Arkadan öksürük sesi geldiğinde kıkırdadım.

"Hey, Daria lütfen kıskanma doğruları söylüyorum!"

Ona döndüm büyük aynanın karşısına geçmiş makyajını tazeliyordu. Aklıma gelen fikirle onu yanıma çağırdım.

"Daria gelsene harika bir fikrim var!"

Elindeki maskarayı diğer malzemelerin yanına koyup koşar adımlarla yanımıza geldi. İkisini yan yana getirip şöyle bir baktım onlara. Birbirine yakışan bir çiftten güzel fotoğraflar çıkarabilirdim.

"İkinizin fotoğraflarını çekmek istiyorum."

İkiside beğenmişlikle kafasını salladı fakat Daria bir anda soyunma odasına koşmaya başladı. Arkasından duyacağı şekilde bağırdım.

"Nereye?"

"Üstümü değiştireceğim. Daha seksi şeylere bakacağım."

Gözlerimi devirdim. Fernando dikkatini üstümdeki tişörte vermiş ve bana yakınlaşmaya başlamıştı. Eli bel boşluğuma gelince çığlık atıp geri kaçtım. Tikimin olduğu yere dokunmuştu. Şaşırmış yüz ifadesiyle elindeki birkaç saç telini salladı.

"Sakin ol bunları aldım sadece."

Saç tellerini elinden silkeledi ve daha sonra aklına bir şey gelmiş gibi sinsice gülümsedi. Kaşlarımı çattım. Yavaş yavaş bana yaklaşmaya başladığında bende geri kaçmaya yeltendim fakat çoktan beni yakalamış ve tikimle oynamaya başlamıştı arada bir gıdıklıyordu. Çığlık atarak ondan uzaklaşmaya çalıştım ama beceremedim. Kahkahalarımız heryerdeydi.

"Kes şunu!"

Onu ittirdim ve yine başarısız oldum. İçeride yankılanan gürültüyle o beni gıdıklamayı bıraktı ve bakışlarımız kapıya gitti. Gelen Neymar'dı. Kaşları çatıldı buraya yaklaşırken. Sağ elimi belime yerleştirip onun buraya doğru gelişini izledim.

Photographer || Neymar Jr.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin