Doze

1.5K 61 8
                                    

Masanın sol tarafındaki sandalyenin çekilmesiyle ikimizin de bakışları sandalyeyi çeken kişiye döndü. Tam karşımda suratsız bir Ellie'den başka kimse durmuyordu ve tabii ki yapmacık gülümsemesi de yüzündeydi. Sandalyeye oturdu ve dudak büzerek konuştu.

"Aa kimleri görüyorum?"

Cevap vermedim. Kesinlikle bu ilk başta tanıdığım Ellie değildi. Sanki içine başka birisi kaçmış gibiydi. Yüzüne yaptığı bir ton makyaj, fazlasıyla açık kıyafetler ve yapmacık hareketler kesinlikle benimleyken bunlar yoktu ki, yanımda yapmacık insanlara asla yer de yoktu zaten. Jonathan'a dönüp elini uzattı.

"Ben Ellie, Kelly'nin eski iş arkadaşıyım. Sende..."

Sondaki 'e' harfini uzatarak konuşmuştu. Jonathan'nın rahatsız olduğu gün gibi ortadaydı. Adını söyleyerek kestirip atmıştı. Ellie Neymar'la beraber geldiklerini vurgulayarak ilişkilerini anlatmaya başladı. Sanki mutlularmış gibi! Burnumu kıvırarak dudaklarımın arasına pipeti aldım. Tuvaletlerin olduğu koridordan Neymar'ın geldiğini görünce içeceğimi masaya bırakıp derin bir nefes aldım. Ellie tüm kafe sesini duyabilecek şekilde konuştu.

"Aşkım buradayım!"

Gözümü devirdim. Neymar yanımıza yaklaşırken beni gördüğüne sevinmiş gibi bakıyordu ki, umarım doğru düşünmüşümdür. Adımı söylediğinde ayağa kalktım ve sarıldık. Jonathan ayağa kalkıp Neymar'ın elini sıktı. Neymar otururken Ellie konuştu. Şu siktiğimin çenesini kapatamaz mı?!

"Jonathan ile Kelly beraber misiniz? Çok yakışıyorsunuz."

Samimiyetsizce gülüp konuştum. Jonathan'ı buraya boşuna çağırmamıştım.

"Aslında eski sevgilim. Birbirimize değer veriyoruz ama şu an için beraber değiliz."

Jonathan'a gülümseyerek baktım. Otuz iki diş gülüyordu. Dediklerim onu mutlu etmişti. Evet ona değer veriyordum ama kesinlikle arkadaşçaydı. Bakışlarımı Neymar'a çevirince göz göze geldik hepimizin aksine o gülmüyordu. Bakışları nötrdü tıpkı barda karşılaştığımızdaki gibi.

"Ee sizin ilişkiniz nasıl gidiyor?"

Ellie Neymar'ın masadaki ellerine uzanıp tuttu. Yüzümdeki sahte tebessümü bozmadım. Ama kesinlikle saçlarına yapışıp kafasını masaya vurmak istiyordum.

"Harika! Beni sevdiğini pek göstermiyor ama hissediyorum, benim için yapamayacağı şey yok."

İstem dışı kahkaha attım. Tanrım, gerçekten böyle mi düşünüyordu? Fazla komikti. Kahkaham durduğunda gözlerimden akan yaşları silip kafamı iki yana salladım. Kesinlikle hayal dünyasında dolaşmayı bırakmalıydı ya da biri ona gerçekleri söylemeliydi. Bunu ben yapacaktım.

"Ellie, gerçekten komiksin. Neymar'ı seninle beraber olmaya zorlayan şeyin ne olduğunu çok iyi biliyorum. Bu yalanları söyleyerek bir tek kendini kandırıyorsun."

Ayağa kalkıp çantamı açtım ve masaya para koyup Ellie'ye döndüm. Kaşlarını çatmıştı. Güldüm.

"Yaşın küçük olduğu için anlamıyorsun ama yaptığın tam bir rezillik. Benden sana bir tavsiye, insanları tehdit ederek hayatlarını mahvetme."

Neymar'a son bir bakış attım. Şaşırmıştı. Hızlı adımlarla kapıya ilerlerken Jonathan arkamdan geliyordu. O masada onunla oturmam bile hataydı. Neymar'la onu düşünmek sinirlerimi alt üst etmeye yetiyordu. O videoyu bir şekilde bulmalı ve yok etmeliydim. Jonathan'ın neden böyle konuştuğum hakkında sorduğu soruları geçiştirip yolculuk boyunca konuşmadım.

/////

Neymar: Bugün yanındaki o herif kimdi?

Photographer || Neymar Jr.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin