O da benim gibi kısık bir sesle konuştu. Tanrım, şuan yaşadıklarım gerçek olamaz! Kalbimin sesini duyduğundan adım gibi emindim.
"Bunu yapmadan bilemezsin."
Bunu demesini bekliyormuş gibi dudaklarına yapıştım. Bir öpüşmeden daha fazlasını istediğimi belli edebilecek kadar sert ve delicesine öpüyordum onu. Dudakları dudaklarımın üstünde öyle güzellerdi ki.
Ne kadar uzun öpüşebiliyorsak o kadar öpüşmüştük, ayrılan o olmuştu. Nefeslerimiz birbirine karışken biraz önce yaşanan şeyin gerçekliğini sorguluyordum çünkü bu kesinlikle buraya gelirken aklımda olmayan birşeydi. İlk konuşan o oldu.
"Birşey kaybettin mi?"
Güldüm. Birbirimizden uzaklaşmıştık ve ben olduğum yerde sağa sola sallanıyordum.
"Şimdilik hayır, "
Onun yüzüne daha fazla bakmak istemiyordum çünkü biraz önce yaptığım şey yüzünden yanaklarım kızarmaya başlamıştı. Ona bakıp arkama baktım ve arkama dönüp koşmaya başladım. Aklıma gelen ilk şey kaçmak olmuştu ve şuan onu yapıyordum. Arkamdan gülerek bağırdı.
"Umarım dudağındaki kırmızı ruj benimkilere bulaşmamıştır!"
Arkama dönüp baktığımda dudaklarının kenarlarındaki kırmızı rengi az çok seçebiliyordum. Gülüp yoluma devam ettim. Bana kızmamış bağırıp çağırmamıştı aksine onu öpmeme izin vermişti sanki ona anlattıklarımı önceden biliyormuş gibi. Bunun olmasının imkanı yoktu bu yüzden fazla da düşünmemiştim.
Sallana sallana ve olanları düşünerek eve gelmiştim ve şimdi yatağıma yatmış uyumaya çalışıyordum ama o kadar çok mutluydum ki uyuyamıyordum, sürekli benim ve onun dudaklarının ne kadar uyumlu bir şekilde hareket ettiği aklıma geliyordu. Telefonuma bildirim geldiğinde telefonuma uzanıp ekran kilidini açtım.
Adını ekranda gördüğüm an gözlerim kocaman açılmıştı. Üstümdeki yorganı yere fırlatıp yatağın üstünde ayağa kalktım ve mesaji açıp okudum. Neden ayağa kalktığım hakkında bir fikrim yok, gerçekten.
Neymar: Uyanık mısın?
Kelly: Evet
Neymar: Ellie'nin yanına gittiğimde çok şaşırdı ve bağırmaya başladı, bil bakalım neden?
Kelly: Neden?
Neymar: Dudaklarıma bulaşan kırmızı rujundan olabilir mi?
Kelly: Olabilir mi? 🙂
Neymar: Olabilir :d
Kelly: Onunla birlikte olman beni rahatsız ediyor
Neymar: İnan, benide çok rahatsız ediyor
Kelly: Benim hakkımdaki düşüncelerin değişti mi?
Kelly: Söylediklerimden sonra
Neymar: Sana yazmadan önce düşünüyordum. Neden bana yalan söylediğini hala anlayamıyorum
Kelly: O an kafam çok karışıktı, ne hissettiğimi bilmiyordum ve senden uzaklaşmanın benim için iyi olacağını düşünmüştüm.
Neymar: Şimdi ne hissettiğini biliyor musun?
Ona şuan ondan hoşlandığımı söylemek istemiyordum çünkü benim ondaki yerim ne cidden bilmiyorum. Ama ona doğruyu söyledim.
Kelly: Evet çok iyi biliyorum
5 dakika boyunca cevap vermedi. Yazmaya başladığında onunla olan konuşmamızdan çıktım çünkü onu beklediğimi bilmemesi gerekiyordu.
Mesaj geldiğinde biraz bekleyip açtım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Photographer || Neymar Jr.
أدب الهواةYutkundum. Dudakları öyle güzellerdi ki, dikkatimi dağıtıyorlardı ve ben dediği şeyi zar zor algılayabilmiştim. Nefesini bıkmış bir şekilde yüzüme üfledi. İçimden bir ürperti geçti. Şuan onu öpsem ne kaybederdim? Belki onu.Ama ona hiç sahip olmamışt...