11.Kapitola

33 3 0
                                    

Najednou jsem tam stála já ale bylo mi asi kolem 20-30 let nějak tak bych si tipla ale byl to šok!!

Mé budoucí já :
Ahoj jsem Lucka neboli ve zkratce ty z budoucnosti mám pro tebe jednu nabídku. "Jakou nabídku " ??" Zeptala jsem se". Tvoje i moje nejlepší kamarádka zemřela a ty ji můžeš přivést zpět a nebo ti nechat tak jak to je teď. "Cože "?? "Nemohla jsem nic říct jen jsem na ni zírala jak nevím co ". Teď ti řeknu příběh proč tvá i má nejkam.(nejlepši kamarádka) zemřela a kvůli čemu a komu. "Tak dobře , odpověděla jsem " .

Příběh :
Dva týdny před její smrtí Míše někdo neznámý poslal zprávu. Že jestli se vyfotí se svojí nejlepší kamarádkou Luckou a dá to na internet tak ji zabije a ještě k tomu dodal že to bude pomalé a bolestivé. Ale něž ji tu zprávu poslal tak s její kámoškou už před několika hodinami udělali nějaké fotky a Lucka odešla dřív než jí to poslal. Z druhé strany papíru bylo napsáno pokud ale zabiješ sebe tak se ji nic nestane. Míša doufala že stihne říct Lucce ať nedává žádné fotky na internet ale bylo pozdě už asi před hodinou je tam Lucka dala. Zabiják Míše napsal ať si vybere jestli nechá zabít svou nejlepší kamarádku a nebo zabije sebe. Míša se rozhodla že se zabije sama a tak otevřela okno a před tím si řekla nahlas že doufá že se Lucce nic nestane a skočila.

LUCKA Z PŘITOMNOSTI.:
Jak mile mi ten příběh do řekla začali mi téct slzy proudem začala jsem řvát jako o život rozbrečela jsem se na tolik že to bylo skoro nemožné. Nemohla jsem skoro dýchat na chvíli jsem si myslela že se mi zastavilo srdce ale bylo to naopak začalo zrychlovat jako by mi chtělo vyletět z hrudi. A někam odletět nevydržela jsem to a utekla,běžela jsem o sto šest a přitom sem srazila několik lidí na zem. Běžela jsem na hřbitov k hrobu Míši. Začali se mi podlamovat kolena spadla jsem na ně a začala se nahlas omlouvat. Asi hodinu jsem tam tak byla.Potom jsem se trochu sklidnila ale fakt jen trochu. Byla jsem hodně v šoku todle jsem vůbec nečekala byla to hrůza. Když jsem se pomalu otočila tak za mnou stalo moje budoucí já a já se že tak a co po mě vlastně chce??

Doufám že se vám tato kapča (kapitola ) líbila.Tahle kapča je o Lucky minulosti kdy ještě žila její nejkam... . Jak se to bude vyvíjet zjistíte až ve 12.kapitole. Tak zatím; ) A klidně mi napište jestli chcete a nebo nechcete aby šla do jiného světa neboli dymenze. :D

Nemocná DívkaKde žijí příběhy. Začni objevovat