Deel 1: De reis

583 35 1
                                    

Het leek zo lang geleden....
Maar dat was het niet...
De stemmen brachten ons hier...

Mijn naam is Tod Vandersteen, ik ben een 19 jarige man en ik leef in een klein dorpje in België.

In juni 1969 vertrok ik naar de VS met een paar vrienden voor heel de zomervakantie. Wij kwamen naar zowat elk festival in de VS van New-York tot Colorado, van California naar Florida. We reden rond in een oud Volkswagen busje. Het busje hadt niet veel comfort en het viel bijna letterlijk uit elkaar. Maar het was voldoende voor één zomer vol festivals.

Na een week vol met muziek, drugs en festivals in Colorado hadden we er genoeg van. We verlieten Colorado met ons busje en zwaaide de vrienden vaarwel die we gemaakt hadden tijdens het feesten en wisselde adressen uit. We reden Noordwaarts richting Wyoming. Wyoming was een koud bosrijk gebied met weinig gebouwen er waren gewoon veel te veel bomen. Na ongeveer 2 uur meerijden achterin het busje was iedereen doodstil. De drugs van de voorbije dagen zorgden dat we allemaal moe en uitgeput waren. Plotseling kwamen we in een soort van mistbank terecht. En hoe verder we in het bos reden des te dikker de mist. De rijweg van asfalt ging uiteindelijk over in een landweg. Ik sloot mijn ogen en legde mijn hoofd op de achterbank. Ik luisterde naar het gepraat van mijn 4 vrienden Eddy, Kathleen, Arne en Laura. De warme stem van Laura die haar levensverhalen vertelde aan de anderen liet mijn zorgen verdwijnen en ik viel langzaam in slaap.

Bedankt voor het lezen en vergeet niet om te stemmen XD sorry voor de saaie inleiding maar ik beloof dat de volgende delen enger gan worden.

The Haunted HouseWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu