Deel 20: Spiegel

174 20 0
                                    

Ik kwam dichter bij de half geopende deur en ik begon een geluid van ademhaling te horen. Ik kwam dichter bij de badkamer deur en het geluid werd alleen maar luider en luider. Ik raapte al mijn moed bijeen en opende de deur helemaal. Ik zag onmiddellijk Kathleen op de grond in het midden van de badkamer liggen recht tegenover de spiegel. Ik raakte in paniek en begon haar doorheen te schudden en 'Kathleen' te roepen. Haar ogen stonden wijd open naar de richting van de spiegel gericht. Ik vreesde het ergste. Ik pakte haar pols en ik voelde dat ze nog leefde. In het niets hoorde ik de woorden 'OH MY GOD' van achter me komen, het was Eddy. Hij zei dat ik aan de kant moest gaan en haar ruimte moest geven. Ik deed dat omdat Eddy hulpverlener was en hij meer van die dingen af wist dan ik. Ik stelde me recht en ik keek naar de spiegel. Het was een gebroken spiegel met bloed aan en bebloede scherven in de gootsteen. Ik vermoede dat het bloed van Kathleen was. Eddy zei dat ik hem moest helpen met Kathleen in één van de slaapkamers te gaan leggen. We legden haar in het bed in de kamer naast de badkamer. Ze was buiten bewustzijn en haar ogen waren op dit moment gesloten. Eddy zei dat ze even rust nodig had. Ik zei dan dat ik eens naar Laura ga kijken om te zien ofdat alles ok is met haar. Ik liep de kamer uit en ik klopte op de deur van de kamer waar Laura lag te slapen. Ik kreeg geen reactie dus ik riep ' Laura, ik ben het doe open '. De deur ging langzaam openen, ik zag Laura haar bange blik overgaan naar een blik van blijheid en opluchting. Ik ging bij haar op het bed zitten en ik vertelde haar alles wat er gebeurd was.

Bedankt voor het lezen en vergeet niet om te stemmen en te volgen XD

The Haunted HouseWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu