Ze zei dat ze met me mee ging en natuurlijk volgde de rest ons ook. We klommen uit het raam en ongeveer vijftig meter verder zagen we het oude schuurtje. Door de dikke mist konden we daarnet het schuurtje onmogelijk zien maar nu was het duidelijk te zien. Met mij voorop maakten we een weg door de dichte struiken. Uiteindelijk kwamen we aan het schuurtje, een verrotte deur met een roestige oude ketting was het eerste dat we zagen van de schuur. We stonden stil voor de deur en keken elkaar aan. Ik had voor mezelf besloten dat het genoeg was en ik gaf ongeveer 3 schoppen tegen de roestige oude ketting en het brak. De deur opende en ik stapte binnen en ik was dolgelukkig toen ik 3 jerrycans zag. Ik kon het niet geloven hetgene dat we wilde stond daar, ik pakte de eerste jerrycan en ik kwam tot de conclusie dat het vol was alsof God ons een geschenk gaf, ik gooide een klein beetje uit om zeker te zijn dat het benzine was en tot mijn ongeloof was het dat ook. Om preciezer te zijn waren er 3 volle jerrycans ik liep met 2 jerrycans naar buiten. Eddy was nog blijer dan ik, maar mijn vrolijkheid ging al snel over naar ongeloof. Ik had nu meer vragen dan antwoorden, hoe kon het dat er in een schuur van meer dan 100 jaar oud drie bijna nieuwe jerrycans benzine lagen. Eddy zei 'Waarom overnachten we hier niet het is warm in het huis en we hebben geen haast'. Kathleen en Laura vonden het een goed idee en stemden voor, ik wilde het eigenlijk niet maar ik stemde niet tegen. Ik besloot om de jerrycans naar de auto te brengen en Arne te gaan halen. Laura zei dat ik voorzichtig moest zijn en knipoogde terwijl ik me omdraaide en richting de auto liep.
Vergeet niet om te stemmen XD
JE LEEST
The Haunted House
HorrorThe Haunted House is een Nederlandstalig horrorverhaal dat zich afspeelt aan het einde van de jaren 60. Het verhaal gaat over 5 jongeren die hun zomervakantie doorbrengen in de Verenigde Staten en uiteindelijk terechtkomen in een verlaten huis waar...