Capitolul 3-Trenulet cu ciocolata.

854 27 2
                                    

Sunt trezita de minunata melodie " I'm sexy and I know it". Am ales-o  pentru a fii sigura ca ma trezesc. Asa ca la 7 fix camera incepe sa imi sune iar eu cad din pat. Frumos! M-am dus si mi-am facut rutina la baie. Apoi am iesit si m-am imbracat cu o pereche de pantaloni scurti si un tricou din dantela prim care se vede sutienul meu negru. Adoram tricoul asta, dar mama nu prea. 

Am coborat jos si mi-am pus un bol cu cereale cu lapte si m-am pus sa mananc pe vesnicul meu scaun. Intre timp ma gandesc sa o sun pe Jess sa vad daca s-a sculat.

Eu:'Neata somorici!

Jess:E 7 dimineata, de ce ma suni?

Eu:Tu stii ce zi e azi?

Jess:E vara, niciodata nu o sa stiu ce zi e azi, asa ca scuteste-ma!

Eu:Proasta casii in jumatate de ora trebuie sa fim in gara!

Jess:O doamne, ceas tampit de ce nu suni?

Eu:Hai pregateste-te ne vedem la colt!

Jess:Ok.

Mi-am terminat cerealele. Parintii mei se sculasera si ei. Ma ajutasera cu bagajele si urma sa imi iau la revedere de la ei. O sa imi fie foarte dor de ei. Mama incepu sa planga. Of, parca nu ma tine sa o las aici, singura.

Am iesit din casa cu lacrimi in ochi. Mi-am luat genata pe umar, unde aveam cheile, adresa noii locuinte, portofelul, reviste, casti si alte diferite lucruri. M-am intalnit cu Jess si am chemat un taxi. 

Ajunse in gara stateam sa asteptam trenul. M-am dus sa imi iau o cafea pentru ca nu bausem de dimineata. Cand ma intorc o vad pe Jess vorbind cu doi baieti.

Eu:Hei!

X:Buna, eu sunt Justin.

Y:Iar eu sunt Josh.

Eu:Eu sunt Dina. Incantata!

Justin:Am inteles ca mergeti si voi in Miami.

Eu:Da, si voi?

Josh:Da, doar ca nu o sa stam asa mult ca voi.

Justin:Noi suntem din Anglia, am venit intr-un tur prin America.

Jess:Si ce va aduce prin Bon Temps?

Justin:Pai, trenul nostru s-a stricat, si ne-a lasat aici.

Josh:Apoi, am peirdut celalalt tren spre Los Angeles, si ne-am gandit sa mergem in Miami.

Eu:Pai, puteti sta cu noi.

Jess:Da, niste prieteni de drum nu ne-ar strica. Miss Casti in Urechi si Reviste de Moda aici de fata nu e prea amuzanta in calatorii.

Eu:Jess, esti o vaca.

Jess:Tu esti vaca, eu is Milka!

Am inceput sa radem. Am mai stat vreo 15 minute in gara pana a venit trenul. Am ales un compartiment de patru locuri. Urma sa ne petrecem calatoria cu Josh si Justin. Erau chiar de treaba, si accentul lor Britanic ma inebunea.

Jess:Ce dracu e asta?

Statea aplecata langa bancheta, unde era ceva alb e parea a fii un frigider.

Eu:Cred ca ala se numeste frigider Milko!

Justin:Hai sa-l deschidem!

Jess:Nu, daca iese de acolo vreo creatura clocita?

Eu:Ma, tu ori esti proasta ori batuta in cap, dar se poate si amandoua. Cum pisica mea Tedy sa fie vre-un ou clocit?

Josh:E ciocolata!

Eu&Jess:Cee?

Justin:Dap, chiar e ciocolata.

In compartiment intra un om(am uitat cum se numeste) sa ne ia biletele. I-am arata biletele si l-am intrebat de ce avem un frigider cu ciocolata. El ne-a explicat ca trenul acesta e unul special, se numeste "Trenul cu ciocolata". Este unul in fiecare oras. Pasagerii primesc ciocolata, cata vor, pe gratis.

Eu:Asta da afacere.

Am luat un baton mare de ciocolata si m-am asezat pe bancheta savurand-l. Incepusem sa vorbim despre noi. Aflasem ca Justin are o iubita, ne-a aratat o poze cu ea, si e chiar frumoasa. Josh e la facultatea de medicina. Vrea sa devina chirug. Si s-a uitat la toate fimele Saw fara scarba. Tipul e genial.

Pe la jumatatea cursei ni s-a facut foame. Asa ca am plecat cu totii la vagonul-restaurant, dupa ce am incuiat compartimentul(P.S:Nu stiu daca poti incuia compartimentul, e o chestie inventata de mine). Am mancat bine si apoi ne-am intors sa mai povestim. Am mai luat niste ciocolata de la bufet, si prin niste se intelege ca ne-am umplut bratele de ciocolata. Am mai luat ceva de rontait si de baut si ne-am indreptat spre vagonul nostru.

Am mai vorbit, ras, ascultat muzica, povestit pana ce am ajuns. Am luat ciocolata si pentru acasa. Ceea ce Jess a comentat:Uite ce se intampla daca vii cu taranii cu trenul. In gara ne-am dat numerele de telefon, adresele de e-mail si fecebook-urile si ne-am propus sa ne mai intalnim pana pleaca ei din Miami.

Apoi ne-am despartit. Din cate am inteles, de la un strain, unde trebuia sa stam era destul de aproape si nu trebuia sa luam un taxi. Asa ca ne-am hotarat sa ne descurcam singre. Dupa 2 ore de invartit am inceput sa-l injur pe tampitu ala care ne-a spus ca e aprope si am luat primul taxi ce ne-a iesit in cale.

Ne-a lasat fix in fata portii unei curti imense. Am sunat la sonerie si o voce feminina ne-a raspuns. Ne-a spus sa intram. Am mers ceva pe o alee pana sa ajungem in fata unei case...imensee!!! Am sunat iar, dar de data asta la usa si...

Pam-Pam asta e capitolul 3! 

Multe chestii mi-au venit pe moment ceea ce m-a bucurat pentru ca am putut sa dezvolt capitolul. Si m-am gandit sa adaug putin suspans printre cititori. Asa ca vedem ce se intampla data viitoare.

Sper din tot sufletul sa va placa. Lasati-mi parerea, fie buna sau rea, intr-un comm si votati daca va place! Parerea voastra conteaza pentru mine.

Asa ca multumesc, unicornilor :3

Fuck you. I'm young!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum