Dimineata veni mai repede decat vroiam. Mi-am deschis ochii incet. Aveam doar patura pe mine. Cele intamplate aseara imi apareau in minte. Ca un film frumos ce mi se derula in fata ochilor. Era asa perfect. Fara sa imi dau seama zambeam peretelui din fata mea.
M-am dat jos pe pat. Am iesit pe usa, infasurandu-mi patura in jurul corpului. Am alergat pana in camera unde imi erau asezate hainele. Am lasat patura pe canapeaua din mijocul camerei si mi-am luat alta lenjerie din dulap. Am cautat dupa o pereche de pantaloni scurti de casa si un maieu larg.
Am iesit din camera si am coborat jos. Louis era in bucatarie. Purta doar un sort lasat pe solduri. Pregatea ceva de mancare.
Eu:'Neata. Ce mancam?
Louis:'Neata. Pai, o omleta. Faci tu cafea?
Eu:Sigur.
Am mers la unul din dulapioarele supendate, crem. Am deschis unul dintre ele si am luat pachetul de cafea si cutia cu zahar. Am pus la fiert apa.
Eu:Cred ca am sa le sun pe fete sa iesim undeva. Nu prea am vorbit cu ele un ultima saptamana.
Louis:Ok. Unde vreti sa mergeti?
Eu:Nu stiu. Cred ca la o cafenea din mall. Vedem noi.
Louis:Ok.
Eu:Ocupa-te tu de cafea. Ma duc sa o sun pe Jess.
Am iesit din bucatarie si am urcat in camera. Telefonul meu zacea pe noptiera unde am dormit. L-am luat si am apelat-o pe Jess.
Eu:Alo, Jess. Ce faci?
Spencer:Nu, sunt Spencer. Jess a iesit putin.
Eu:A, ok. Vroiam sa va intreb daca puteti sa ne intalnim la o cafenea din mall?
Spencer:Sigur. La 1? Poate si mancam ceva?
Eu:Sigur. Vorbeste cu Em si Jess. Ne vedem la 1.
Spencer:Sigur.
Am inchis si am lasat telefonul pe noptiera. M-am uitat la ceas. Era 11. Ok, deci mai sunt 2 ore. Am coborat iar jos si am mers in bucatarie. Am mancat, apoi am mers sa fac un dus si sa ma pregatesc.
***
Taxiul m-a lasat in fata mall-ului. Jess m-a sunat si mi-a spus ca sunt la prima cafenea cum intri pe intrarea principala. Le-am gasit repede, stand la o masa langa unul din geamurile mari.
Eu:Hei fetelor. Ce faceti?
M-am asezat langa Jess.
Jess:Hei.
Spencer:Bine. Stam.
Eu:Uitati, scuze ca nu prea ne-am mai vazut, dar.
Em:Uite, e ok.
Jess:Da. Intelegem.
Spencer:Nu e ca si cum ne-ai fi uitat pentru Louis.
Eu:Fetelor, e mai complicat decat credeti.
Em:Doar nu esti insarcinata sau ceva.
Am marit ochii. Cum puteau crede asta?
Eu:Nu. E complicat.
Jess:Suntem prietenele tale.