Capitolul 9-"Am doua cuvinte sa va spun. PER-FECT!"

470 17 0
                                    

Sarutul acela, emotiile alea, doamne erau prea puternice. Totusi erau placute. Prea placute. Un loc deloc special s-a transformat in locul unde pot zambii fara incetare, un loc special. 

Ne-am desprins din acel sarut. Eram inca uimita. Zambeam, cel putin asa credeam. Simteam cum roseata a inceput sa imi apara in  obraji. Ne uitam unul la altul, imi zambea. Se inrosise si el. Era asa dragut. Fara sa imi dau seama ce fac i-am prins fata in maini si l-am sarutat, iar.

***

Am ajuns acasa. M-am uitat la ceas si nu m-a surprins deloc sa vac ca era ora 11:30 seara. De la acel sarut am un gol in stomac. Un gol pe care, ciudat, imi place sa-l simt. Chiar daca stiam ca eu, Alice si Liana o sa avem o uriasa certa. Nu imi pasa. Nu imi pasa de ele. Merit sa fiu fericita, nu.

Usa camerei mele se deschise. Intrara Em, Spencer si Jess. Efectiv au inceput sa tipe si au sarit pe mine. Chiar daca erau nebune, le iubeam, pentru momentele astea. Ne-am asezat fiecare pe unde putea si am inceput sa vorbim.

Jess:Deci, cum e?

Eu:Ce sa fie?

Em:Of, grea cu capul mai esti. Cum saruta?

Eu:Serios feteleor?

Specer:Nu ne mai tine.

Eu:Am doua cuvinte sa va spun. PER-FECT!

Jess:Stii ca e unul.

Eu:Nu-mi strica distractia, mereu am vrut sa spun asta, printre multe altele.

Spencer:Stii ca atunci cand vara se va termina el v-a pleca la facultate si tu in Bon Temps.

Eu:Stiu, dar nu vreau sa ma gandesc la asta. O sa se intample ce vrea Dumnezeu sa se intample.

Em:Mda.

Eu:O sa urmeze o mare cearta cu Alice si Liana.

Jess:Si ce, numai sa se bage ele intre voi. O mama, cum o sa fie asta. 

Eu:Nu vreau sa va bagati. E o treaba intre mine si ele. Vor certa, o sa le dau certa.

Em:Acum, tu si Matt?

Jess:Ce-i cu mine si Matt?

Spencer:Jess?

Jess:O bine. Imi place de el.

Eu:Imi place de voi. Sunteti asa apropiati. Odododo!

Jess isi dadu ochii peste cap. Am mai stat ceva de vorba cu fetele si apoi au plecat. Cand sa ma pun si eu la culcare am primit un mesaj.

Louis:Ce faci?

Eu:Bine tu?

Louis:Ma streseaza Alice.

Eu:Aha...Ce zice?

Louis:Ca sunt un idiot, ca Liana  ma asteapta de mult si eu ii frag inima cu tine, chestii d-astea.

Eu:Mda, pesimt ca o sa iasa o certa.

Louis:Nu vroiam sa te bag in rahatul asta.

Eu:Nu m-ai bagat tu. M-am bagat singura. Lasa, ele nu ma cunosc, am un atu destul de bun.

Louis:Da.

Eu:Hai lasa asta. Ma culc si eu ca nu mai pot.

Louis:Bine. Noapte buna :*

Eu:Noapte buna :*

Am inchis telefonul si l-am aruncat undeva pe pat. M-am asezat mai bine in pat si m-am culcat. Cand simteam ca somnul ma duce cu el aud o bataie un usa. Ma ridic lenesa, injurand acea persoana, si ii deschid. Era Alice.

Alice:Esti cam tarfa sau te prefaci?

Eu:Ce ai zis?

Alice:Ce ai auzit. Cine te crezi? 

Eu:Nu, cine te crezi? Intri in camera mea si ma faci tarfa. 

Alice:Stii prea bine ca Liana il place.

Eu:Da. Stii ceva. chiar nu imi pasa de ea. Nu sunt vinovata de nimic. Cine e ea de se crede la gradinita? Nu mai suntem in generala sa ne certam pe baieti. 

Alice:Si tu ce faci aici? 

Eu:Tu nu vezi ce penibila esti. Poti sa iesi dracu din camera mea si sa ma lasi sa dorm?

Alice:Curva idioata.

Atunci nemaiputand sa ma stapanesc i-am lipit o palma.

Eu:Nu ai nici un drept sa ma faci curva, ai inteles? Nici unul. Acum iesi dracu din camera mea. 

Fara sa mai zica nimica a plecat. Dupa ce am trantit usa in urma ei am auzit-o bombanind:"Nu s-a terminat aici.". Clar nu s-a terminat aici. Am ajuns sa ma faca curva si tarfa. Drace, mi-a stricat ziua. 

M-am culcat imediat.

Stiu ca e scurt asa ca va rog nu ma omorati. Nu prea am avut idei aici. Adica, asi fi perdut framecul daca ma lalai. 

In urmatorul capitol am de gand sa trec la ziua in care Louis si Dina fac o luna. Ma gandesc ca, tot asa, de ce sa ma lalai. Prima luna e aceea de acomodare si nu prea am ce sa scriu. V-am spus deja prea multe. 

Urmatorul capitol o sa incerc sa-l pun asta seara. Daca nu pot sigur il pun maine. 

Asa ca daca v-a placut lasati un comentariu cu parerea voastra (care chiar conteaza) si votati.

Va iubesc, unicorni mei draguti.

Fuck you. I'm young!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum