Capitolul 7-Frappe cu ciocolata si noile mele sentimente.

552 17 0
                                    

Dupa ce m-am trezit, Alice a venit in camera mea sa imi spuna ca trebuie sa vorbim. Asa ca iata-ma mergand spre camera lui Alice. Nu am nici cea mai vaga idee de ce, ma rog, aflam noi. Am batut usor la usa si cand am auzit un "Intra" am intrat.

Eu:Hei.

Alice:Hei. Presupun ca te intrebi de ce te-am chemat?

Eu:Cam asa.

Alice:Pai, uite vreau ca (,) conversatia asta sa ramana intre noi.

Eu:Ok.

Alice:Pai, stii, Lianei ii place de Louis.

Eu:Aha.

Alice:Ei nu ii cinvine ca te dai la el si...

Eu:Stai, stai, stai! Eu nu ma dau la el. Asculta-ma.

Alice:Cam asa se vede.

Eu:Asculta-ma! Cand am fost la plaja, eu am ramas pe mal sa imi citesc cartea. El a venit la mine si am inceput sa vorbim. Apoi am plecat plinbandu-ne si ca sa nu mai stati dupa noi v-am zis sa mergeti inainte. Dupa am hotarat sa mergem in alta parte. Si asta a fost.

Alice:Aaa...Totusi incearca sa stai de parte de el.

Eu:Uite, ma inteleg bine cu el si nu am de gand sa fac asta. Il cunosc de o zi. Pana mea, suntem doar prieteni si atat.

Alice:Ok, daca zici tu.

Am facut stanga in prejur si am plecat. Am mers in camera mea si l-am sunat pe Louis. Avand in vedere ca (,) conversatia asta a fost legata si de el, presupun ca trebuie sa stie.

Eu:Alo!(de ce imi bate inima asa tare?)

Louis:Hei, ce faci?

Eu:Uite, bine. Tu?

Louis:Visam si eu frumos pana m-ai trezit.

Eu:Scuze...

Louis:Nu-i nimic, si asa visul nu era prea fremos.

Eu:(rad) Ok.

Louis:Deci, de ce m-ai sunat?

Eu:Pai, ce ai zice de un frappe?

Louis:Stii, ar cam trebuii eu sa te invit la o intalnire nu tu.

Eu:Nu e intalnire. Sunt doi oameni care ies la un frappe dimineata.

Louis:Si asta suna a...?

Eu:O, mai taci! Vi sau nu?

Louis:Pot sa te refuz, nu! Deci da, unde mergem?

Eu:Sunt in orasul asta de 3 sau 4 zile, crezi ca stiu eu ceva pe undeva?

Louis:Mda, atunci hai ca te iau ei.Stiu exact unde sa te duc.

Eu:Ok, ma suni cand esti jos.

Louis:Ok.

I-am inchis, si m-am apucat sa ma imbrac. De ce am golul ala in stomac cand vorbesc cu el. Nu prea e posibil sa-mi placa, cel putin nu de acum. Adica, el nu arata deloc rau. Totusi, nu cap sec, nu iti place de el. Ba da!!!  Ce, cine a vorbit? Sunt constiinta ta idioato!  Stai daca esti constiinta mea, nu inseamna ca esti intr-un fel eu? Ba da. Atunci sunt mandra de tine, te-ai facut idioata. O, mai taci. Si, da iti place de Louis. Ai simtit asta de cand l-ai vazut. Si el te place, dar e prea timid, mai ales din cauza diferentei de varsta. Totusi are 21, nu cred ca s-ar uita la o fata de 17. Of, daca nu ma crezi. O sa vezi tu.

Fuck you. I'm young!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum