Capitolul 20-Bun venit acasa!

715 20 6
                                    

Razele diminetii se aratara mai devreme decat era nevoie. Am deschis incet ochii, acomodandu-ma cu lumina. M-am ridicat in sezut, acoperindu-mi bustul gol cu cerceaful. Imagini de seara trecuta imi apar in minte. Mi-am scuturat capul, incercand sa le alung. M-am dat jos din pat si mi-am adunat lenjeria de prin camera. Mi-am pus-o pe mine si apoi am inceput sa imi caut hainele. 

Louis inca dormea. Era asa divin. Nu-mi venea sa cred ca urma sa nu-l mai vad pana de Craciun. Nu vroiam asta. Nu cred ca eram instare de asta. El imi era un drog. Cand nu era, eu, ei bine, nu mai eram eu. Eram altcineva. 

Un scancet micut m-a trezit la realitate. Louis se trezise. Se ridica in sezut. Ma privi. Stiam ca se simtea asa cum ma simteam si eu. Asta era ultima zi. Ultima zi in care sa ne vedem. Ultima zi in care sa ne sarutam, sau sa ma ia in brate. Era acea ultima zi de care imi era firca. Iar el simtea asta, la fel ca mine. 

Louis:Buna dimineata, raza de soare.

Eu:'Neata. 

I-am zambit si m-am asezat langa el. Mainile lui mi-au cuprins talia, tragandu-ma mai aproape de el. Imi saruta crestetul capului, apoi isi lasa barbia pe umarul meu.

Louis:Imi va fi asa dor de tine.

Eu:Si mie. Nu te gandii la asta acum. Mai avem ziua asta. 

***

Am intrat pe usa camerei unde imi aveam hainele. Am scos cele 5 geamantane si am inceput sa adun hainele. Am luat micul de jun cu totii. Dupa ne-am luat la revedere si ne-au promis ca o sa ne intalnim maine dimineata. Spence si Em au zis ca iau trenul pana in Bon Temps apoi de acolo pleaca spre primul aeroport. Ce-i amuzant. Ele stau in New York. Unde e Louis.

Dupa aproximatin 3 ore. Am coborat jos. Eram obosita. Prea obosita. Louis statea pe canapea. Se uita la un film. M-am asezat langa el si l-am luat in brate. Imi va fi dor de momentele astea. Sa stea cu mine. Sa stiu ca e mereu aici. Da, imi e dor de parinti. Dar nu vreau sa imi fie dor de el.

Mi-am asezat capul in poala lui, uitandu-ma la film. Era ceva ce am mai vazut, asa ca am adormit.

***

Cand m-am trezit era 5 dimineata. Huh, cat am dormit. La 6:30 era trenul nostru. M-am dus la baie si mi-am facut un dus rapid. M-am spalat pe fata, apoi am intrat in camera luandu-mi pe mine hainele pregatite pentru azi. Ele constau intr-un tricou larg lasat pe un umar si o pereche de pantaloni mov. 

Am coborat jos. Louis se trezise si pregatea micul de jum. Erau clatite cu Nutella. As fi vrut Finetti.

Eu:De ce n-ai luat Finetti?

Louis:Pai, tu mereu luai Nutella.

Eu:Imi place mai mult Finetti.

Louis:Si eu de unde era sa stiu asta?

Eu:Tu n-ai auzit de telepatie de cuplu?

Louis:Era telepatie de gemeni.

Eu:Of, las-o balta. Da-mi clatitele alea.

Louis mi-a intins o farfurie plina. Si-a luat si el una si s-a asezat langa mine. Dupa ce am mancat am vazut ce ceasul era 6. Inca o jumatate de ora. Atat de putin. Am plecat cu masina spre gara. Acolo erau fetele si baietii. Stateau si radeau. O sa imi fie dor de momentele asta. 

Fuck you. I'm young!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum