Dimineata se revarsa din nou in camera mea. Am deschis ochii incet. Doua brate imi inconjurau talia, lipindu-mi spatele de el. Imbracata in vesnicul lui tricou albastru, am coborat din pat cat mai usor, sa nu-l trezesc. Am tresarit un pic cand picioarele mele au acoperit podeaua rece. M-am ridicat si am mers la baie. Trecand pe langa ceas am vazut ca era abea 9. Uf, cam devreme. Stiind ca el o sa doarma in continuare, poatea pana la 11 m-am gandit ca nu strica o mica baie, de relaxare.
Am dat drumul la apa calda, sa curga in cada. Am pus mai multe feluri de spumant, pentru ca eram cam copilaroasa in materie de baie. M-am dezbracat de tricoul ce mirosea a el, asezandu-l frumos pe un dulapior unde erau puse diferite lucruri. Mi-am dat usor lenjeria neagra in care am dormit si am pus-o langa tricou, la fel de frumos asezata.
Cand apa a trecut putin de jumatatea cazii am oprit-o. M-am bagat in apa, scufundandu-ma usor si adanc sub apa. Mirosea a raiul pe pamant. Bine, poate al doilea rai. Primul fiind reprezentat de el, desigur.
***
Dupa vreo ora, cand apa a inceput sa se raceasca si spuma sa dispara am iesit. Mi-am infasurat in jurul corpului meu subtire un prosop. Am luat hainele si telefonul din baie si am intrat in camera mea. El inca dormea. Era asa dragut. Puteam sa stau si sa-l privesc ore in sir, poate zile. Insa nu aveam timp de asta, acum. Deja tremuram usor de frig si lucrul care mai lipsea era sa racesc.
Am pasit rapid in dresing. Am pus hainele pe un scaun si telefonul l-am aruncat pe canapeaua alba. M-am plimbat printre rafturi pentru a-mi alege hainele. Am luat o pereche de pantaloni scurti de trening si un maieu. Mi-am uscat parul si mi l-am prins intr-o coada.
Am iesit si am vazut ca el inca dormea. M-am gandit ceva daca sa il las sa doarma sau sa il trezesc, dar am zis sa il las si am coborat jos sa manac ceva.
Aseara am ajuns tarziu. Am mers toti pe plaja si ne-am plimbat, udat si glumit. Jack se comporta ciudat. Trebuie sa inteleaga, eu nu il plac. El e doar un prieten pentru mine.
Jos era doar Alice. Inca ne uram, dar acum intacere. Am incercat sa ingrop securea de mai multe ori, dar ea continua sa ma atace. Am obosit sa ma lupt, asa ca am ignorat si am preferat sa ma bucur de relatie in loc sa fiu intr-o permanenta competitie.
Am deschis frigiderul si mi-am luat niste lapte si borcanul cu Nutella. Le-am asezat pe masa si mi-am taiat niste paine, apoi am inceput sa imi ung painea cu Nutella. M-am asezat cu farfuria in fata ei si am inceput sa manac. Nu m-am obost sa incep discutia, nu avea rost.
Dupa ce mi-am terminat mancarea am urcat sus. Cand sa inchid usa, fara sa imi dau seama am lasat-o sa cada si s-a trantit, trezindu-l pe el. Am injurat mintal acea usa. Privirea mi-a cazut pe el care isi deschise usor ochii. Am mers langa pat si m-am asezat in sezut langa el.
Eu:'Neata somnorici.
Louis mi-a zambit.
Louis:'Neata, cat e ceasul?
Mi-am indreptat privirea spre ceasul de pe perete.
Eu:E 11.
Louis:De ce nu m-ai trezit cand te-ai trezit?
Eu:Pai nu am vrut sa iti stric somnul, stiu ca te trezesti tarziu si na' mai bine te lasam sa dormi.
Louis:Pentru tine as fi facut o exceptie.
I-am zambit, iar el m-a sarutat incet, dar apasat.
Eu:Nu vrei sa manaci ceva?