Capitolul 14- "Baga-mi-as ceva ce nu am in tine omule cu pizza!"

607 16 0
                                    

M-am trezit, destul de greu, din cauza lumini patrun-se pe geamul urias. Nu putea si el sa aiba niste jaluzele sau perdele, ceva? M-am foit putin prin pat si mi-am dat seama ca sunt singura. Nu-mi place. M-am ridicat din pat si am coborat jos. Miroase a ceva bun. Stai putin, de cand Louis gateste. Ma rog, daca e comestibil nu conteaza.

Am intrat in bucatarie. Era in fata aragazului preparand niste oua prajite. Bun! Bun! Am trecut pe langa el si m-am dus la frigider. Am luat o cutie de suc de portocale si doua pahare si le-am asezat pe masa. El a pus ouale in farfurii si ne-am pus sa mancam. Era chiar bun. Frate, nici eu nu pot gatii asa. 

Eu:Azi trebuie sa o luam pe Jess.

Louis:Deja, adica nu o tin sub observatie, ceva?

Eu:Pai a zis ca i-au facut toate analizele si tot ce era esential. Au cam studiat-o. Doctorii au zis ca e perfect sanatoasa si nu mai au de ce sa o tina in spital.

Louis:Si nu poate sa se duca altcineva. Vreau sa petrec mai mult timp cu fata mea.

Si isi afiseaza zambetul sau cu gropite.

Eu:Esti un dragut, dar nu. Numai in mine are incredere. 

Louis:Ok.

Am luat farfuriile si le-am dus la chiuveta. Louis m-a prins de talie si m-a tras intr-o inbratisare. M-am intors cu fata spre el si l-am sarutat. M-a ridicat pe bufetul de langa chiuveta. M-am incolacit picioarele in jurul lui. Sarutul deveni din ce in ce mai intens. Mainile lui ajunsesera pe sub tricoul meu. Imi mangaia usor spatele, oferindu-mi fiori de placere. 

Atunci mi-am auzit telefonul sunand. Of firar, serios. Louis s-a desprins din sarut dandu-se in spate pentru a-mi face loc. Am coborat de pe bufet si am fugit pe scari sa imi iau telefonul din camera. 

Eu:Alo. Da Jess?

Jess:Intrerup ceva?

Eu:Nu, ce e?

Jess:Pai, astia imi dau drumul de la spital, si trebuie sa eliberez camera pana la 12, si e cam 11:30, deci ce mai astepti?

Eu:Acum vin. Ma imbrac si vin.

Jess:Ok, te astept.

Am inchis si am aruncat telefonul pe pat. Vroiam sa mai stau. Louis a intrat in camera. I-am zic ca trebuie sa mergem sa o luam pe Jess. A oftat si s-a apucat sa se imbrace. Asa am facu si eu.

***

Jess:Deci, ce ati facut la cina?

Eram in masina. Jess era mai bine decat credeam. Adica, serios. Cine e asa energic dupa o coma, char si de o saptamana. Ei bine, asta e Jess. Parca ii statea mai bine dormind.

Eu:A mers bine. Parintii mei pot dormii linistiti.

Jess:A, atunci ii bun.

Mai e o luna si jumatate din vara. Doamne, mai e asa putin. Nu vreau sa se sfarseasca, mai e asa putin. Am lasat-o pe Jess pe mainile lui Spencer si Em. Stiu ca ma v-a injura mai tarziu. 

Eu:Stii ca mai e o luna jumate din vara.

Louis:Da. Stiu.

Eu:Ce o sa facem?

Louis:O sa continuam, mai greu, dar o sa continuam.

Eu:Louis, eu in Bon Temps, tu aici. O sa fie greu. Nu pot sta fara tine.

Fuck you. I'm young!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum