M-am trezit cu o ingrozitoare durere de spate. Se pare ca noaptea trecuta cazusem din pat, si acum m-am trezit pe jos. Mda, tipic mie. Am coborat jos, somnoroasa ca de obicei, gata sa imi incep vacanta de vara. Vreau sa ma distrez vara asta, sa fac ceva ce nu am mai facut.
Parintii mei erau in bucatarie. Mama facea clatite cu Nutella si tata citea ziarul. M-am asezat pe vesnicul meu scaun. Tata isi lasa ziarul, si mama imi puse clatitele in fata in timp ce eu imi puneam niste laptic in pahar. M-am apucat sa mananc cand tata a inceput sa imi zica ceva:
Tata:Eu si cu mama ta, am vrut sa iti facem o surpri...
Eu:Mi-ati luat cumva masina? Unde e, unde e?
Mama:Nu despre asta e vorba.
Eu:Ok...(spun bosumflata)
Tata:Deci, eu si mama ta, am vrut sa iti facem o surpriza. Si cum nu stiam ce sa iti luam, ne-am gandit sa te trimitem pe tine si pe Jess in vacanta de vara in Miami.
Eu:Ceee?(spun scuipand laptele)
Mama:Toata vara.
Eu:Adica, toata vara?
Mama:Da!
Eu:Toata, toata?
Mama&Tata:Da!
Am ramas blocata pentru un moment. Eu si Jess singure in Miami? Am lasat clatita jos si am inceput sa dansez prin camera. Nu imi venea sa cred. Singure...in...Miami! O doamne, cred ca lesin. Am urcat dansand si cantan "Merg in Miami, merg in Miami!" Pana am ajuns in camera mea. I-au repede telefonul si o sun pe Jess.
Jess:Aaaaa!
Eu:Aaaaa!
Jess:Aaaaa!
Eu:Aaaaa!
Jess:Aaaaa!
Eu:Hai gata, gata!
Jess:Oki.
Eu:Deci nu imi vine sa cred!
Jess:Nici mie!!
Eu:Stai, cand e plecarea?
Jess:Nu stiu.
Eu:Stai o leaca. Mamaaaaa! (incep sa tip)
Mama:Daaaa?
Eu:Cand e plecareaa?
Mama:Maineeee!
Eu:Mersiii!
Mama:Cu placereee!
Eu:I-auzi cica maine.
Jess:Am auzit. Si apropo, TIMPANU MEU!!!
Eu:Scuze...
Jess:Nu-i nimic. Hai ca ma apuc de bagaje, ma suni cand iesi.
Eu:Ok.
I-am inchis. Am mers si mi-am luat cele 5 valize mov, super-extra-mega mari si am inceput sa imi fac bagajele. Mi-am pus de toate. De la placa de par, la rochii fara maneci.
Pe la 6 jum termin si eu, si o sun pe Jess. I-am spus ca vreau sa ies afara, si ca ne intalnim la colt. Mi-am ales o pereche de pantaloni scurti verzi si un tricou alb larg. Mi-am luat tenesii in picioare si am iesit. Am mers la colt, si am vazut ca Jess nu era. M-am asezat pe bordura si am inceput sa ma joc pe telefon.
Dupa aproximativ 15 minute apare si ea si mergem la locu' vesel. Toti erau acolo. Ne-au intrebat de ce am venit asa tarziu. Noi le-am povestit tot si ne-am dat seama cat de rau o sa ne fie fara ei. Miami suna bine, dar ce e aici parca m-ar face sa raman. Totusi biletele au fost luate, bagajele facute si totul e pregatit. Nu mai am cum sa dau inapoi.
Jess:Si noua ne v-a fi dor de voi.
Eu:Sigur.
Liana:Dar, nu trebuie sa plecati...
Eu:Deja am facut toate pregatirile si plecarea e maine, nu putem anula...
Matt:O sa ne fie dor de voi.
Taylor:Da, de nebunia Dinei si glumele Jesicai. Stii, daca stai sa te gandesti nu e char asa rau.
Eu:Hai ca esti obraznic!
Edi:Stii, palnuiesm multe. Nu puteti sa plecati pur si simplu.
Jess:Stiu, dar chiar nu mai putem sa anulam.
Eu:Si, sincer chiar vreau sa merg.
Toti in afara de Jess:Dusmane!
Eu:O lasatima in pace! Daca ati fi il locul meu ce ati face?
Matt:Eu asi merge.
Liana:Mda, si eu.
Taylor:Nu as rata asta!
Edi:Mdea, nici eu.
Jess:Vedeti!
Eu:Haideti ma! Nu mai fiti suparati! O sa ne intoarcem.
Liana:Da 3 luni sunt multe!
Eu:Aoleu! Gata! Ce-i aici inmormantare! Pentru ca plecam asta v-a fii cea mai tare zi! Facem paranghelie!
Liana:Ai dreptate. Ce dracu, ori ne distram ori stam si bocim. Hai baieti, sa va aud glumele din program. Si nu te uita asa la mine Edi stiu ca ai abonament pe Glumite.ro!
Toti am inceput sa radem. Ne-am distrat ca descreieratii pana seara tarziu. Dupa, pe la 11 am hotarat sa plecam acasa. M-am schimbat in pijamale, si mi-am verificat bagajul. Maine trebuia sa ma trezesc la 7 pentru a prinde trenul.
Pam-Pam! Uite si Capitolul 2. Sper din tot sufletul sa va placa.
Acum ca vine sambata si duminica asi putea incerca sa pun 2 capitole pe zii. Nu promit nimic, dar o sa incerc. In cursul saptamanii, nu stiu daca pot pune in ficere zi. Acum ca abea a inceput scoala pot sa ma straduiesc, dar mai incolo nu prea stiu.
Cam asta am avut de zis. A si povestea e inspirata putin din intamplarile mele. Cand o sa ajung mai incolo cu capitolele o sa inventez mai mult, dar o sa pun si intamplari din viata mea.
Asa ca spuneti-mi parerea intr-un comm si votati daca va place. M-asi bucura sa vad ca sunt apreciata pentru ceea ce scriu. Multumesc :)