Capitolul 4-Danielle si prietene noi jucause.

759 27 2
                                    

Deci, unde eram. A, da pai am sunat la usa si ne-a deschis o femeie de vreo 30 de ani. Nu era foarte inalta. Era cam cat mine, dar pe tocuri, si eu nu sunt foarte inalta. Purta o roche crem, cu bretele groase pana la genunchi. La gat un sirag de perle, si in urechi doua perle mici ce straluceau. In picioare purta o pereche de pantofi, nu foarte inalti, albi. Ne-a zambit si ne-a zis:

X:Voi trebuie sa fiti Dina si Jesica.

Eu&Jess:Da.

X:Eu sunt Danielle, dar puteti sa imi spuneti Dani. Intrati va rog.

Eu:Eu si Jesica ne-am gandit ca o sa stam undeva la un hotel.

Dani:Vreti sa spuneti ca nu stiati unde sa veniti? O, pai daca stiam trimiteam o limuzina dupa voi.

Jess:O, nu! Nu era nevoie.

Eu:Parintii mei nu ne-au spus prea multe.

Dani:Ok, pai hai sa va duc in camere. Aveti camere separate. Toate camerele au cate o baie si un dresing in care sa va puneti hainele. A sa nu uit ca aveti si cate o mica terasa inpreuna. Si aveti inca doua colege, ele au camerele paralele cu ale voastre. Au venit cu cateva ore inainte si despacheteaza acum. Ar fii dragut sa va cunoasteti. V-ar fii mai bine.

Jess:Multumim. 

Dani:A si sa nu uit. Aveti bucataria la dispozitie, piscina, si gradina din spate.

Eu:Multumim. Presupun ca o sa ne mai vedem prin casa.

Dani:Desigur.

Ne-a zambit si ne-a dat cheile de la camere. Am intrat si am ramas in pragul usii, am ramas blocata. Camera era mare. Era turqoise cu covoare albe si pufoase. Mobila era toata alba. Patul era unul urias cu multe perne. De o parte si de alta a camerei se aflau doua usi albe. Am intrat in prima  care era mai aproape si am dat de o baie crem, uriasa. Absolu totul era crem cu putine tente de verde. Am iesit si am intrat in usa din partea cealalta. Era un culoar lung. Pe deoparte si de alta erau umerase, si beculete pe tavan. La capat de oparte si de alta erau rafturi de pantofi, genti, esarfe si palarii. Pe peretele din capat era o oglinda. Pe tot peretele. Era superb.

Am iesit apoi pe mini-terasa. Acolo era si Jess. Se uita la mine uimita si bucuroasa si apoi intra inapoi. Am intrat si eu si m-am apucat de despachetat. I-am sunat pe toti si am povestit de cum e aici. Apoi am coborat la masa. 

Acolo erau inca doua fete. Mancau. Cand am intrat si-au ridicat privirea. Ne-au zambit.

Eu:Buna, eu sunt Dina si ea e Jessica.

X:Eu sunt Spencer, si ea e Emily.

Jess:Incamtata. Puteti sa imi spuneti Jess.

Emily:Si mie Em.

Eu:De unde sunteti?

Spencer:Noi suntem din New York.

Em:Voi?

Eu:Suntem din Bon Temps.

Em:Si, e frumos acolo?

Jess:Foarte frumos. E un oras linistit. Nu sunt multe atractii, dar pentru a locuii undeva e perfect.

Spencer:Ce dragut!

Am mai stat de vorba cat timp am mancat. Ne-am hotarat sa iesim undeva, toate. Asa ca dupa masa am mers glont in camera mea. Urma sa mergem intr-un club de pe aici. Am intrat in dus. Dupa in dresing. Ma tot invarteam. Nu stiam ce sa aleg. Pana la urma am ales o pereche de blugi stramti, cu o camasa fara maneci negra si usor trasparenta, prin care se vedea perfect sutienul meu din dantela neagra, si niste botine negre inalte.

Am coborat jos unde m-am intalnit cu fetele. Erau si ele pregatite. Mi-am luat plicul negru si am plecat. Spencer auzise ca e un club bun ceva mai jos de strada noastra. Cum ne asteptam luminile si muzica se auzeau pe la cateva zeci de metri departare. Am mers mai departe. Am intrat si ne-am asezat la una din mesele cu canapele. Am comandat fiecare cate ceva si ne-am pus pe vorbit.

Pe la vreo 1 noaptea deja eram luate toate de bautura si dansam cu cate cineva. Timpul trecea, bautura curgea si distractia era in toi. Am mers la un moment dat la baie si am dat la boboci. Fiinca nu mancasem cine stie ce la masa, vomitasem doar alcool si mi-am mai revenit. Cand am vazut ca ceasul arata 4 dimineata, am hotarat ca nu se mai poate. Le-am adunat pe fete si am chemat un taxi. 

Am incercat sa intru in casa fara sa fac galagie, pentru a nu o trezii pe Dani, dar cu nebunele astea nu se poate. Le-am dus pe fiecare in camerele lor si am incercat sa le culc. Nu stiu cat noroc puteam sa am ca am reusit. Intr-un fina am intrat si eu in camera. M-am schimbat in pijamale si m-am culcat pentru ca eram franta.

Ta-Daaaaa! Asta-i capitolul 4! Nu prea am avut inspiratie asa ca nu stiu daca a iest ceva. Sper totusi sa va placa.

Imi pare rau ca nu am putut pune doua capitole sambata si duminica, dar am avut multe teme. O sa incerc pe viitor sa fac asta(adica in weekend-uri). Sper sa pot, dar din nou nu va grantez nimic.

Asa ca daca va placut lasa-ti un comm cu parerea voastra si votati.

Va multumesc, unicorni draguti! <3

Fuck you. I'm young!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum