Eram in masina, in drum spre casa. Nu prea am mai dormit acasa de cateva zile si Danielle sigur e ingrijorata. Oricum, nu stiu de ce, pentru ca eu nu am facut nimic. O, nu, nu ai facut nimic. Doar ai lipsit de acasa vreo 3 zile dormind la un baiat. Baiatul acela, nu prea mai e baiai in primul rand. Si in al doilea, baiatul acela se intampla sa fie iubitul meu. Si ce? Tot nu e bine. Of, esti cea mai idioata constiinta din lume. Si tu esti cea mai idioata persoana cu care puteam sa pic, din lume. Acum ca stim ca fiecare are probleme cu fiecare putem sa ne intelegm cat sa nu fie totul un esec total? Ok. Bine.
Am intrat nesigura in casa. Era destul de liniste. Adica, chiar liniste. Am urcat sus. Din camera Jesicai de auzeau rasete, asa ca am mersi si eu. Spencer si Em erau langa Jesica, care statea pe jos.
Eu:Hei, ce faceti?
Jess:Bine. Te-ai gandit sa dai pe acasa?
Eu:Jess!
Jess:Glumesc proasto. Hai vino si stai jos.
Si mi-a facut semn sa ma asez langa ea.
Spencer:Deci, cum e Louis la pat?
Eu mi-am marit vizibil ochii la intrebarea ei. De ce cred ca am facut-o cu Louis. Poate pentru ca ai dormit cu el vreo 3 zile. Chiar daca nu imi place sa recunosc asta, ai dreptate.
Eu:Fetelor, nu am facut nimic.
Em:Haide Dina. Doar nu vrei sa spui ca in astea 3 zile in care ai dormit la el, doar ati dormit.
Eu:Pai, da.
Jess:Pff, patetic. La cum arata eu saream pe el.
Eu:Jess, suntem impreuna de aproape doua luni. Nu aveam de gand sa o fac, asa repede.
Spencer:Mda, Dina are dreptate.
Multumesc Domnului, cineva care chiar e ok mintal.
Em:Eu tot saream pe el.
Jess:Da, si eu.
Eu:Mda, de ce nu sari mai degraba me Matt. La o adica tu si cu el...
Jess:Eu si cu el ce?
Em:Haide Jess.
Spencer:Toti stim ca tu si el, stiti voi. Va placeti.
Jess:Da ma, nu!
Eu:Fetelor, ma duc sa o vad pe Dani. Nu am mai vorbit cu ea.
M-am ridicat de jos si am mers spre usa. Am iesit si am coborat jos. Dani era in bucatarie band o cafea. Era eleganta asa cum ne obisnuise. Purta pereche de pantaloni usor stramti cu talie inalta, si o camasa caramizie bagata in pantaloni. In picioare avea niste simpe opincute portocali.
Eu:Buna Dani. Ce faci?
Dani:Bine, tu?
Eu:Bine.
Dani:Am auzit ca esti cu Louis.
Eu:Da, presupun ca ti-a spus Alice.