Anlat bana titreyen çenemdeki dökülmeyen nağmelerimi.
Göz pınarımdaki akmaya yüz tutmuş gözyaşlarımı anlat.
Kopmayı, koparılmayı, kırılmayı, parçalanmayı anlat bana.
Sessizce gelen acınası sesleri, nöbetleri, göz dalmalarını anlat bana.İçimin karanlığına bak ve beni gör.
Anlat bana sonra kalbimde ölen umutları ve onların iç çekişlerini.
Bana bak, gözlerime ve beni gör. Gerçek beni gör eğer şanslıysan.
Anlat bana çocukluğumdan hasret kaldığım baba sevgisini ya da ana sevgisini.Ey çocuk eğer şanslıysan ve doğru bakarsan
Görürsün gerçek beni, dokunursan kalbime görürsün yıkıntıyı.
Anlat bana gözlerinin derinliğini
Ve boğul gözlerimin derinliğinde.Her nöbetten sonra gelen mutluluk hissimsin.
Her acıdan sonra gelen rahatlama hissimsin.
Sen gerçek bensin.
Sen benim kendime yaptığım en güzel hatamsın.
Öğren beni, ben mısralarla severim seni.☁☁☁
Elimde kahve, kalemimde hislerim, duygularım, kırıklarım, beynimde zonklamalar, iç organlarımda kan sıkışmaları yine yazıyorum sana adam. Bugün seni başkasına gülerken gördüm. Sanki o an balıktım ama suyum yoktu ve ben yavaş yavaş ölüyordum acıyla. Sen başkasına gülerken ben sana ağlıyordum. Yalvarıyordum. Sen başkasını düşünürken benim seni geceleri uyumayıp düşlediğimi bilmeden. Lakin fazla da mutsuz olmamaya çalışıyorum. Çünkü sen mutlusun ve ben de seninle mutluyum. Gel demiyorum ama ne olursun gel ! bak bana demiyorum ama bir kere bak bana ne olur ! Sev beni demiyorum ama başkasını da sevme !
Kollarımdaki kesikler değil kalbim, beynim acıyor. İnsanın beyni acır mı ? Acır işte. Geceleri yıldızlara sarılıyorum onlara anlatıyorum derdimi. Sönüyorlar acımı gördüklerinde bir mum gibi. Pişmanlık içimi kemiriyor akciğerimden başlayıp. Ama ben yine de sana yazıyorum usanmadan.
Bugün beynim parçalanıyor gibi hissediyorum oysa beynimde sadece sen vardın. Ne ara parçaların beynimi verdin elime. Ben bugün yine seni sevmekten başka birşey yapmadım. Ara ara sustum ara ara konuştum uzun kelimelerimle ara ara da ölümü yudumladım altın tabaktan. Hiç ayrılmayacak gibi sevdim ben seni. Uyumadım sevdim. Bak bu önemli. Uykum önemlidir benim. Kaçış yoludur ama sen daha önemliydin.
Bugün mutluyum. Kelebeklerim uçuşuyor gibi hissediyorum. İlk kez bu kadar çok kanat çırpıyorlar. İlk kez mutlular. Hiç ölmeyecekmişim gibi yaşıyorum bugün. Öleceğini unutmuş bir insanım gibi çek paşam. Gemilerini uğurlamış bir liman gibi. Yanlışları olan bir doğru gibiyim. Boş bir soru gibiyim. Bir sınavda yanlış bilinen fakat doğru gelen soru gibiyim.
Aldın beni benden be gece saçlım. Hayallerim harap oldu, tükenmeyen sancılarım arttı. Bir mutlu bir mutsuzum. Yeni bir atak mı geçiriyorum ne ? Neden bu kadar çok acıyor. Neden bu kadar acıtarak ve acıyarak seviyorsun. Bulamadığım bir şiir gibi hayat. Kaybettiğim. Sadece gülüşünde bulduğum bir şiir.
Şöyle bir şey var ki ; mutluysanız hayat daha güzel. Yine yeniden mi mutluyum. Hayatımın bir kısmı silinmiş gibi hissediyorum. Beynim silinmiş gibi hissediyorum. Duygu hissedemiyorum. İnsan neden bu kadar çok duygu değişimini bir an da yaşar. Bir arkadaşım " geçmişi değil anı yaşamalısın böyle mutlu olursun "derdi. Şimdi sen benim an da gelen duygu değişimimsin o zaman. Sen benim
an 'ımsın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyahın El Kitabı
RomanceBu kitapta yazmış olduğum çeşit çeşit konulardaki yazılarımı derledim. Bazı sayfalarda hüzünleri paylaşıcağız. Bazı sayfalarda gülüp eğleniceğiz. Bazı sayfalarda yalnızlığı yudumlayacağız. Bazı sayfalarda aşka tutkuyla bağlanıcağız. Ve başka sayfal...