SELENA GOMEZ-A YEAR WİTHOUT RAİN LE OKUYUN
Soğuk bir akşamdı.Yüzüme doğru esen rüzgar saçlarımın arasından tıpkı dans eder gibi geçip gidiyordu.Gözlerim yaşlıydı.Neden insanlar bu kadar bencildiki....Yoksa benmi öyle zanlediyordum.Önüme bakmadan eve ilerliyordum.Evin bahçesine ilerliyordum.Evin bahçesine geldiğimde hertaraf çok sessizdi.Eve girip kendimi direk koltuğa attım.Galiba hayat bana adaletsiz davranıyordu.2 saat önce umutlarla sevgilimin evine gittiğimde kollarındaki kızla öpüşmesi canımı çok yakmıştı.Beni...Ashley Blankhooperı kimse üzemezdi.Okulda ne kadar havalı olsamda hiçbiri umrumda değildi.Ben Ashley...İntikam almayı seven savaşı bir kız.Sevgilisi tarafından aldatılmış biride olabilirim tabiki...Ryandan intikamımı alıcaktım.Beni üzememesi gerektiğini iliklerine kadar öğrenicek.Bu sırada telefonumun aptal melodisi çaldı.Ekranına baktığımda belkide bana sırtını dönmeyen tek arkadaşım Damon.Geçen sene ne kadar ezik olduğumu size anlatmadım tabi.Herneyse...Telefonu açtığımda o yumuşak sesiyle beni karşıladı.
Damon''Tatlım.Nasılsın''
Ben''İyi değilim aslında kafam biraz karışık.''
Damon''yoksa canını sıkan Ryanmı?O çocuğu ölene kadar sikebilirim!''
Ben''Biz ayrıldık :/''
Damon''Bir sümüklü erkek faişesi için değmez tatlım''
Ben ''Bilemiyorum..Yanıma gelsene.Sana kahve yaparım.''
Damon''Onun yerine bara gitmeye ne dersin?Hem kafa dağıtırız.Tedyde gelicek.Seni bu yüzden aradım''
Ben''Bu harika bir fikir :)''
Damon''O zaman yarım saate hazır ol.Seni almaya gelirim.Öptüm kızım ♥''
Hemen üst kata fırlayıp giysi dolabımın kapağını açtım.
Vücudumu saran siyah bir etek altına altın zımbalı siyah kısa botlarım,üstünede beyaz tişört ve deri ceketimle hazırdım.Kapının girişinden korna sesini duydum.Hemen saçlarımı açıp siyah bir makyaj yaptım.
Çanta taşımayı sevmediğim için telefonumu cüzdanımı ve anahtarlarımı ceketin cebine sıkıştırdım.Aşşağı fırladığımda Damon bana yeşil gözleriyle sırıtarak bakıyordu.Tedy'de çok özlemiştim.Muhteşem 3lü tamamdık.Arabanın yanına koşup ilk Damon'la sonrada Tedy'le sarıldım.
Ardından Damon sürücü koltuğuna Tedyle bende arka koltuğa yerleştik.
Ben''Hindistandan ne zaman geldin♥''
Tedy''3 gün önce geldim.Bir süpriz yapmak istedim ama bay ukala ağzından hemen kaçırdı''diyip Damon'a sert bir bakış attı.
Ben''ne zaman dönüceksin peki?
Tedy''hiçbir zaman :) artık tamamen burdayım :) Damon'un yanında kalıcam
Ben'SİKTİR.Buraya taşındın ve benim haberim yokmu :O . Siz nasıl arkadaşlarsınız :D ''
Damon''çokmu kıskandın bayan mutsuz''
Ben'Ne kıskanıcam hayatımda aldığım en güzel haber :)
Tedy''Şey Ryan'la ayrılmışsınız galiba?''
Ben''Öyle gerekti.Yaşandı ve bitti.''
Damon''Herneyse kızlar.Bsara geldik.Siz arabadan inin ben parkedip geliyorum.
Tedy'le arabadan indik.Bara girdiğimizde tıpkı okuldaki gibi bütün erkeklerin ağızlarının suyu akıyordu:D
Tedy''hery ryan değilmi şurdaki''
Ben''evet o.Banane boşver.''
Tedy''Ama bu tarafa geliyo''
Ryan yanıma gelip beni iyice süzdü.
Ryan''Böyle giyinme cesaretini nerden buluyorsun?''
Ben''Benim giyinmemden sanane?İlk önce orospu sevgiline git bir güzel becer sonra bana gel.Hah 1 dk belkide çoktan yatmışsınızdır?''
Ryan kolumdan tuttu.Çok sıkı tutuyordu.Canım yanıyordu.
Ryan''Onun hakkında böyle konuşamazsın!!'
Ben ''Sen kimsinki benim giyinmeme konuşmama karışabiliyosun?Şimdi git sürtük sevgilinin yanına ve beni rahat bırak!''
O sırada Ryan tam yumruğunu havaya kaldırdıki arkadan Damon Ryan'ı durdurmaya çalıştı.Ryan Damon'a göre kat kat iri olduğu için Ryan'ı dövemezdi.Herkes toplanmış bizi izlerken arkadan ela gözlü bir çocuk Ryan'ın kolundan tutup yüzüne kocaman bir yumruk geçirdi.Bu ela gözlü Damon'dan bile zayıf olmasına rağmen Ryanı bir güzel benzetti.Ryan'ı yerden kaldırmak için bir kaç adam geldi.Ela gözlü yanıma geldi....
ARKADAŞLAR İLK BÖLÜMÜ YAZDIM SONRA 2.BÖLÜMÜ YAZICAM.O BÖLÜMDE HERŞEY KARIŞIYO
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JUST FRİENDS
RomanceBİR YANDA HAYATIN BÜTÜN DARBELERİNİ YEMİŞ ZAVALLI KIZ ASHLEY ÖTEKİ YANDAN KENDİSİDE HAYATI GİBİ KARANLIK VE GİZEMLİ OLAN ZAYN. İKİSİDE BİRBİRİNDEN HABERSİZ, İKİSİDE ACIMASIZ, İKİSİDE TAM Bİ İNATÇI, TANIŞMALARI İSE TAM Bİ TESADÜF. AŞIK OLMALARIDA ÖYL...