5.BÖLÜM

613 18 0
                                    

AKŞAM

Akşam saat 8:00 olmuştu.Tedy ve Damon hazırlanıp geldiler bende sarı bi hırka altına siyah spagetti askılı bi tişört onun altına kotumu geçirdim.Saçlarımıda açtım.Göz makyajım şeftali rengi ağırlıklıydı.Kapı çaldı.Gelenler çocuklardı.Aşşağı inip hepsini öptüm.Yemek masasını Zayn ve ben hazırlıyodukki ayağım kaydı ve Zayn'in kucağına düştüm.Gözlerimiz birbirini görünce vücumda voltlarca elektrik hissettim.Ela gözleri, kirli sakalları,ona bağlanmama neden oluyodu.

Aşıkmı oluyodum ben?Evet kesinlikle aşık oluyordum.Ama korkuyordum.Rüyanın son bulmasına...Yüzmüz birbirine geçen her saniyede daha çok yaklaşıyordu.İçeri Damon atlamasaydı tabi.

''Öldünüzmü tembeller'' dedi Damon.Zayn'in  kollarının arasından sıyrılıp olayı düzeltmeye çalıştım.Masaya geçtikten sonra Zayn'le birbirimizin yüzüne bakamadık.Sessizliği bozan Harry olmuştu. 

''Acaba bizim evde pijama partisimi versek yarın?'' dedi Harry gamzelerini ortaya çıkararak

Tedy ordan lafa atladı

''Mükemmel bir fikir :D''

Liam Harryi onaylarcasına başını salladı

Yemek bitmişti.Masayı Tedy ve Damon topladı.Oturup sohbet ediyodukki.Laf sevgili konusuna geldi.Çocuklar zaten Ryanla aramızı biliyolardı.

Zayn konuşmaya başlamıştı

''Biliyosunuz çocuklar.Perrie'yle devam ediyo''

NE PERRİEMİ!!!!Bana meleğim diyen Damonla sarıldım diye (sözde) üzülen çocuk.O dadiğerleri gibiydi işte.O kadar sinirlenmiştiki kıpkırmızı oldum.Neden böyle olduğumu bilmiyordum.Belkide Zayn'e aşık olmuştum.Zayn madem Perrie denen kızla beraberdi...bende Harry'le yakınlaşırım diye düşünüp Harrynin dibibe oturdum.

''Selam'' dediğim an yeşil gözlerini bana dikip karşılık verdi

''Selam :)''

Ardından ekledim

''Bugün Ryana karşı beni koruduğun için teşekkür ederim :)''

''Önemli değil fstık'' dedi o belediye çukurlarını çıkararak.

Harryden bi an geri çekildim.Bunu Zayn'e yapamazdım.O kadar sürtük değildim.En yakın akadaşıyla arasını bozamazdım.Damon beni dürttü mutfağa doğru çekti.

D''Noluyo sana?''

B''Nemi oluyo?Ne olduğunu anlatıyım!!Zayn bana bugün bilmeyerek twit attı.bana aşıkmış!''

D''E ne var bunda güzel kızsın tabi aşık olur.''

B''Sevgilisi var!''

D''Ne saçmalama''

B''Daha demin dedi duymadınmı!''Perrie''denen kızla devam ediyoMUŞ''

D''Kimsenin seni üzmesine izin veremem!Gidip o piçi benzeticem!!''

B''Saçmalama'' diyip kolundan tuttum.Zayn ne kadar canımı yaksada ona yapamazdım bunu

D''Senin canını yakan cezasını bulur Ash''

B''Onun canını başka türlü yakıcam..Şimdi sadece sarıl bana <3''

Damon bana güven veriyodu.Zayn canımı yakmıştı.Ryandan bir farkı olmadığını anladım.Ama Damon hep yanımdaydı.Sevgilisi olsa bile beni tercih ederdi.Damonla sarılırken birinin mutfağa girdiğini farkettim.Gelen Zaynden başkası değildi.Yüzü 10 karış açılmıştı.Kızaran yaşlı gözlerimi saklamaya çalışsamda farketmişti.

Zayn''Ash ne oldu sana?Neden ağladın?''

'neden ağladım saygıdeğer piç!Senin yüzünden!Sana aşığım diyip o kızla olduğun için!'' demek istesemde sadece''Yok birşeyim rahat bırak beni!'' diyebilmek geldi.Ayaklarım titriyordu.Ayakta kalacak halim yoktu.Yukarı odama fırladım.Yatağa yatıp sadece ağladım.Yarım saat sonra aşşağı indiğimde evde sadece Damon'un kaldığını gördüm.

B''Diğerleri nerde?''

D''epsini yolladım.İyi olmadığını yarın okulda görüşebiliceğimizi''

B''Kafam ağrıyo :/''

D''Pijamalarını giy ve gel film izliycez :)''

Yukarı fırlayıp pijamalarımı üstüme geçirdim.Aşşağı indiğimde Damon'un yanına gittim.

D''Şimdi sarıl bakalım bana bayan mızmız.Film izleyelim^.^''

Damonla sıkıca sarılıp koltuğa uzandıkBir komedi filmi açmıştı.Moralim birazda olsa yerine gelmişti.Salak salak fotoğraflar çekindik.Film bittiğinde laptobumu getirdim.Telefondaki resimleri laptoba atıp twettera koydum.Altına ''Bay palyaçoyla film izledikten sonraki halimiz''ve ''Şebekliklerimiz seni seviyorum canımın içi ♥ #Damon.S'' Ardından Damon'un uyuyakaldığını farkettim.Üstünü örtüp odama çıktım bende uyudum.

JUST FRİENDSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin