Niall ortadaki gerginliği keserek lafa atladı
''Hey Ash artık karşında komşuların oturuyo :D''
Bu harika diyip civcive sarıldım.Neden sarıldığımı bilmiyordum ama Zayn'in bakışları bir anda değişmişti
Niall'Ama hala mutfağımız tadilatta ve aç kalıyoruz :/''
Harry''Dostum hergün pizza yiyoruz ya ''
Ben''Bugün bizde yiycez o zaman :)''
Lou''İnan Ash hiç gerek yok.Niall sadece boş boğazlık yapıyo :)''
Ben''İtiraz kabıl etmiyorum'' diyip louya ciddi bi bakış attım.
Derken zil çaldı.1-2 ders sonra okul bitiyordu.Bayan Sarah'ın arkasından ceza odasına girdik.
S''EVET ÇOCUKLAR ceza süreniz başladı.Ben 1 saate kadar gelirim.Cezalı 1 arkadaşınız aha var oda az sonra gelir'' diyip sınıftan çıktı.Ardından Ryan yanındaki sürtük sevgilisiyle içeri girdi.İnadınaymış gibi hemen yan sıraya oturup orospusunu kucağına alıp yiyişiyorlardı.Bende bunu fırsat bilip Zayn'in omzuna başımı koydum.Zayn'in kalbi çok hızlı atıyordu.Ryan da gözlerini 5 karış açmış bana bakıyordu.
Ben''Bugün yemekte ne istiyorsunuz çocuklar :)''
Niall'Herşeyi yiyebilirim farketmez :D '' dedi ardından Ryan lafa atladı.
Ryan''Evine 5 çocukmu çağırıyorsun.Nasıl bir orospusun sen?''
Ben''bütün hocalarla ilişkiye giren piç çocuk ne dedi?''
Ardından kucağındaki sevgilisi kalkıp tokat attı.Odayı sertçe kapatıp gitti.Daha sonra Harry kalkıp Ryan'ın karşısında durdu.Ellerini masanın üstüne sertçe vurup ''Bak dostum.Ash'e orospu dediğini 1 kere daha duyarsam seni öyle bir sikerimki okulda adın kaltağa çıkar''
Ryan yutkundu.Anlaşılan Zayn ve arkadaşlarından korkuyordu.Harry yerine oturdu ve göz kırptı.Sınıfın kapısı tekrar açıldı.İçeri Damon girmiişti.Koşarak ona gittim ve sarıldım.
B''Şapşal senin burda ne işin var :D''
Dam''Twitterdan fotolarınızı gördüm gizlice yanınıza geldim:)''
Damon ve ben bizimkilerin yanına gittik.Damonla gülüşürken telefonumun titrediğini gördüm.Twitterdan biri beni twitleyip fotooğraf koymuştu.Fotoyu açtığımda ilk şokumu atlattım.Bu Damon'la bendim daha demin biri çekmiş olmalıydı.Yazıya baktığımda ''@Zayn_Malik Meliğim başka bir çocukla canım yanıyo :/ @Ashley_Blank''
İlk şokumu atlattıktan sonra bu şapşalın benim twitter hesabım olup olmadığı aklına ggeldimi diye düşündüm.Zayn'den hoşlanıyordum evet ama ona aşık değildim.Belkide aldatılma korkusundan...Hesabımdaki takipçilere baktığımda Harry,Niall,Lou,ve babacığın beni takip ettiklerini gördüm .Kimseye bişey belli etmeden sırama geri döndüm.Damonun yanına oturdum bu sırada içeri bayan Sarah girdi herkes oturdu.
Zayn''Hey Ash şimdi olacakları gör :D''
dyip hocanın yanına Harry'i yolladı.O sırada Niall Hocanın arkasınna geçti.Telefonunu alıp Zayn'in numarasını ''X Factor seçmeleri'' olarak kaydetti.Daha sonra Zayn Sarah'ın telefonunu aradı bayan Sarah ağzını açmış telefonu açıp ddışarı fırladı.Zayn konuşmayı sesliye aldı.Hepimiz duyuyorduk.
Zay''Bayan Sarah?''
Sar''Bu-buyrun benim''
Zay''Ben Simon Cowell.Sizi yarıışma için aramıştım.''
Gülmemek için kendimizi zor tutuyorduk.Niall'ın bembeyaz yüzü bile kıpkırmızı olmuştu.Bayan Sarah'ın çığlıkları kulağımızı sikmişti.
Zayn ekledi''Yarım saat içinde şehir merkezinde buluşmamız gerek.Lütfen müsaitseniz gelirmisiniz :D?''
Sar''Tbiki tamam gelirim''
diyip telefonu kapattı.Bizde hemen kapattık.İçeri girdiğinde ''Çocuklar bu seferlik cezalarınızı görmezden geliyorum hepiniz çıkabilirsiniz'' dedi bayan Sarah ve kendiside sınıftan fırladı.
Hepimiz kahkahalarla sınıftan çıktık.
Ben''İyiki varsın .Senin sayende cezadan yırttık :D''
diyip yanağını öptüm.Kıpkırmızı olmuştu.Bu hoşuma gitmişti.
Hepimiz arabalara dağıldık.Tedy Damon ve ben bir arabaya Zayn'ler bir arabaya dağıldılar.....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JUST FRİENDS
RomanceBİR YANDA HAYATIN BÜTÜN DARBELERİNİ YEMİŞ ZAVALLI KIZ ASHLEY ÖTEKİ YANDAN KENDİSİDE HAYATI GİBİ KARANLIK VE GİZEMLİ OLAN ZAYN. İKİSİDE BİRBİRİNDEN HABERSİZ, İKİSİDE ACIMASIZ, İKİSİDE TAM Bİ İNATÇI, TANIŞMALARI İSE TAM Bİ TESADÜF. AŞIK OLMALARIDA ÖYL...