11.BÖLÜM

170 6 2
                                    

ÖNCELİKLE HEPİNİZE MERABA CANLARIM :) BU BÖLÜMÜ ASLINDA 2 GÜN SONRA PAYLAŞMAYI DÜŞÜNÜYODUM FAKAT HASTA OLDUĞUM İÇİN BUGÜN EVDEYDİM VE İLHAMDA GELİNCE YAZMAK İSTEDİM *-*

İYİ OKUMALAR

2.yıl sonra

Aradan 2 yıl geçmişti.Annemi kaybedeli tamı tamına 2 yıl...

Tabi bide Zayn var...Aynı gün onlarıda kendimide kaybettim.Annemin ölümünü duyduktan sonra 6 ay hastanede yattım,sinir krizleri geçirdim.Toparlanmam çok zor oldu.

Hastaneden çıktığımda ne kadar toparlansamda bileklerimdeki intihar izlerim ve annemin eksikliği beni daima burkuyordu.

Okuluma özel hocalarla devam edip bitirdim.Okula arkadaşlarıma herşeye küsmüştüm.Yanımda sadece Tedy ve Damon vardı.

İkisinede minnettarım onların sayesinde toparlanmıştım.

Okul bittikten sonra anne mesleği olan imaj maker olmaya karar verdim.

Dediğim  gibi bu mesleğe sahip olmamın en büyük nedeni annemdi.

Çeşitli ülkelere gidip çeşitli ünlülerin imaj makerlığını yapmıştım.Mesleğime 1 buçuk 2  ay ara verdikten sonrada Las Vegastan bi teklif gelmişti.

Bu sefer diğerlerinden farklı bir gurubun imaj makerı olmam gerekiyordu.

Ve ayrıca aynı evde kalmamız gerekiyomuş.Bu nedenden dolayı biraz tereddüt etsemde Tedy'nin uzun yalvarmaları sonucu kabul ettim.Las Vegas'a gerekli biletlerimi aldım.Yarın sabah gidiceğim için bi hafta önceden herşeyimi hazırlamıştım.Eksik kalıp kalmayan şeyler varmı diye bakarken telefonumun çaldığını gördüm.Arayan Ryandı.Telefonu açar açmaz

"Alo tatlım yarın Las Vegas'a gidiyomuşsun" dedi.Evet Ryanla yine samimiydik ama sevgili olmamaya karar verdik.Sadece dosttuk ve gerçekten iyi bir dosttu.Yaşadığım olaylar sırasında bir saniye bile ayrılmamıştı yanımdan.

"Evet bitanem yarın gidiyorum maalesef benden kurtuluyosunuz."

"Seni bırakmak yok?Söz vermiştim o hastanede hatırlıyomusun?Yanlız kalmıycaksın"

"Bu sefer uzun bi süre olamiycam ama sanırım."

"Yoo onu kim demiş" diyip telefonu yüzüme kapattı öküz diye telefona bağırırken kapı çalmıştık.Kapıyı açtığımda karşımda valizleriyle duran Ryan'ı gördüm.İçeri davet ettim.L koltuğa oturup karşımada beni aldı.

"Bu bavul ne Ryan yolculuk nereye?"

"Seni yanlız bırakmıycam dedim ya :D"

"Sen tam bir şebeksin" diyip gülümsedim.Yanıma gelip sarıldı.Bende sarıldım.2 dakika sonra Tedy'nin yukardan bağırışlarını duydum.Tedy aşşağı doğru iniyor Damonda onu kovalıyordu.Onlar artık sevgiliydi.Bana çıktıktan 2 ay sonra söyledi hainler -,-

Tedy, Ryan ve benim sarıldığı görünce dudaklarını yuvarlayıp "ooooooooo" diye resmen böğürdü.

Ryan ve ben aynı anda birbirimizi bakıp Tedy'e öldürücü bakışlarımızı attık.

Ryan aniden Tedy'nin yanına gidip "Biz size oooo diyomuyuz hanımefendi" dedi.Ardından gözüyle Damon'u işaret etti.

Damon Tedy'i kolları arasına alıp "Biz sevgiliyiz" diyip Defol Bitch bakışlarını attı.

Lafa ben girip "Sarılmak için sevgili olmaya ihtiyaç yok" diyip Ryan'a yeniden sarıldım.Damon ve Tedy şaşırıp bize doğru gözlerini sonuna kadar açıp baktılar.

JUST FRİENDSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin