7.BÖLÜM

549 20 1
                                    

SABAH

Gözlerimi araladığımda Damonun yanımda olmadığını farkettim.Telaşla odalara baktım.En son aşşağı indiğimde mutfakta yemek hazırlıyordu.Koşarak yanına gittim.

''Hepsini ben yiycem ona göre-,-'' dedim sert bi bakış atarak.

''Bir öpücük isterim karşılığında bayan uykucu :d''

Yanağına kocaman sulu bi öpücük bıraktım.Daha sonrada masayı hazırladım ve Damonun yaptığı tüm krepleri hayvan gibi yedim.

''Bugün okula gitmiycez küçük hanım seni bi yere götürücem♥''

''Bende gitmemeyi düşünüyodum zaten:)'' diyip kalan son krepi mideye indirdim.

Daha sonra odama çıkıp hazırlandım.Damon sabah kıyafet çantasını bana getirmiş oda giyindi.Ben kot şort ve üstüne gömlek giydim saçlarımı açıp hafif bir makyaj yaptım.Evden çıkıp arabaya bindiğimizde telefonumu açtım.93 mesaj 47 arama vardı.Mesajların hepsi Zayn'dendi rastgele bitanesini açtım''Özür dilerim.Kalbini kırmak istemedim.Ben sadece sana aşıkken başkasıyla aynı evde kalmana bile dayanamıyorum.Evet sana aşığım.Perrieylede ayrıldım.Dün ayrılmıştım.Sana çıkma teklifi edeceğim için kızdım fotoları görünce...Seni hep sevicem bunu unutma -ZAYN'' 

Okurken gözlerim dolmuştu.Oda bana aşıktı.Ben onun kalbini kırmıştım ama oda bana sürtük damgası yedirmişti.Ne olursa olsun böyle düşünmemeliydi.Tekrar bi mesaj daha geldi yine oydu.''Bugün okula gelicekmisin okul sensiz bok gibi!!''

Mesajları teker teker okuduktan sonra telefonumu geri kapattım.Damon arabayı bir yere park etti.

''Şimdi gözlerini kapatmak zorundayım prenses'' diyip gözlerime bir bez bağladı.Beni bir yerden geçirdi ve gözlerimi açtı.Burası kostüm dükkanıydı.Harika kıyafetler vardı.

''Burası çok güzel Damon ^.^''  kıyafetlerden bi tanesi ççok dikkatimi çekmişti.Pamuk prenses kostümüydü ama fazlasıyla iddialı ve sexydi.''KIYAFET MULTİMEDİADA VAR''

Kıyafeti denediğimde Damonun gözleri bi karış açılmış bana bakıyordu.Ona karşı gülüp poz vermeye başladım Damon şokunu atlatıp fotolarımı çekmeye başladı.

Dükkandan çıktığımızda direk eve gittik.Bugün çok eğlenmiştim.Yarın okul vardı.Onun için yarın giyeceğim kıyafetleri hazırladım.Damonda gitmek zorundaydı.Güzel bi duşun ardından bende uyudum.

Sabah uyandığımda birinin mesaj attığını farkettim.Atanın numarası gizliydi.Tanrım bıktım bu gizli oyunlardan.Mesajı açtığımda ''Şehir tiyatro salonuna gel'' diye bir yazıyla karşılaştım.

Siyah kotumu üstüne krem rengi tişörtümü üstünede deri ceketimi giyip botlarımıda giyince çabucak tarih edilen sokağın tiyatro salonuna gittim.İçeri geldiğimde etraf kapkaranlıktı bir koltuğa oturup karşımda parlayan perdeye baktım.Videodaki Zayn'di ve benim hakkımda konuşuyodu.

''Ash...Hayatımın anlamı.Biliyorum çok eşşeklik ettim.Seni sevmem belkide bi hata.Ama yinede çok aşığım sana.Sana deliler gibi AŞIĞIM!Perriede yok artık hayatımda.Kimseye hissetmediklerimi sana hissediyorum''dediği an perde karardı.Yaşlı gözlerimi silerken birinin varlığını hissettim gelen Zayndive elinde bir sepet çiçek vardı.Şaşırmış bir şekilde onu incelerken önümde eğilip benim için mutluluğuma mutluluk katan 3 kelimeyi söyledi

''BENİMLE ÇIKARMISIN ASH?♥''

Evet diye çığlık atıp boynuna atladım.Elleriyle belimi sarıp beni kendine bastırdı.Kokusunu sıkıca içime çektim.Muhteşem ela gözleriyle bana baktı.Dudağımın üst kısmı kıvrılmıştı.Zayn yüzünü dahada yaklaştırıp dudaklarımı ele geçirdi.Biryandan sert bir o kadarda narin davranıyordu.Ellerim kirli sakkalını okşayıp dahada basıtırdım.Nefes nefese kaldığım zaman ayrıldık.

''BEN BUNA SAKIN PİŞMAN ETME"

JUST FRİENDSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin