6.BÖLÜM

580 22 4
                                    

Damonun beynimi siken sesiyle uyandım

D''AAAAASSSSHH geç kaldık!!''

Hassiktir!Hemen üstümü giyindim.Ayakkabılarımıda alıp evin dışına çıktım.Arabama binip okula gittik.Damon bizim sınıfa kaydolmuştu ve bugün ilk ders Bayan Sarwedol'un dersiydi.Sınıfa atladığımızda Sarwedolun sikici bakışlarıyla karşılaştık.

S'Hala uslanmadın dimi 546 Ashley Blankhooper!Arkadaşınla  okuldan sonra 1 saat ceza odasında bana eşlik ediceksiniz!''

Çokta olmayan sikimdeydi!Ders sınıfa girdiğimizde bitmişti.Birdahaki ders bedendi.Aşşağı soyunma odasına girdiğimde Tedy'le yeni konuşmaya fırsatım olmuştu.

T''Damonla dün gece ne oldu hepsini detaylı istiyorum :D''

B'of saçmalama Tedy sadece sarılıp film izldedik''

T''Mutlu ol yeter :)''

Sporcu şortumla atletimi gidim.Spor salonuna gittik. Damon'u yanıma alıp oturduk.Voleybol oynayan ergen kızların bitanesi Damon'a yavşamak için toğu yüzüne attı.Sinirimi bu orospular iyice getirmişti.Topu alıp yanlarına gittim.

B''Bakın sürtükler!Damon'a yada arkadaşım olan bir çocuğa bir daha yavşadığınızı görürsem o topu teker teker hepinizin götüne sokarım :)'' diyip topu atan kızın yüzüne hızlı bir şekilde attım.

D''Vaaav o neydi şimdi :D''

B''Canın yandımı sen onu söyle :D''

D''Hayır :D'' Benim taklidimi yaparak ''o topu götünüze sokarım '' dedi.

B''Gerçekten yaparım ciddiyim :D''

D''Senden korkulur Ash :D''

Beden dersinde hoca bizi bayağı yormuştu.Diğer 2 ders tüm sınıf uyuduk.Zayn'i neden bugün fazla üzgün görmüştüm.Heralde sevgilisiyle filan ayrıldı.Bugün onlarda pijama partisi vardı.Öğrenirdim herşeyi.Telefonumdan tweetera girdiğimde Zayn'in hala beni takip etmediğini gödüm.Zil çalınca Damonla ben ceza odasına gittik.Tanrım 1 der bile ne kadar fazlaydı.Damon oturmuş telefondan saçma boktan bir oyun oynuyordu.Bayan Sarwedol öğretmenler odasındaydı.Sınıfta tek olduğumu için Damon'un omzuna başımı koydum.

B'Daha büyümedinmi koca adam :D'

D'Gıcık gıcık konuşma öldürene kadar seni gıdıklarım :D''

B'Benim koca bebeğimsin :D'' diyip yanağını öptüm.Bana yüzünü döndüğünde parıldayan bal rengi gözleriyle bakışıyordum.Bilmediğim bir nedenden dolayı vücudumda bir elektrik hissi duydum.Evet Damon bir zamanlar çocukluk aşkımdı ama onu sadece 'arkadaş' kategorisinde görüyordum.Bu zamana kadar hep yakındık ama bu sefer ona karşı farklı şeyler hissediyo gibiydim.Şimdi diyeceksiniz ''Sende bi karar ver Zaynmi Damonmu'' diye.Haklısınız ama Damon gözlerimi ilk açtığımdan beri yanımdaydı.Zayn ise 'aşığım' diyip başka biriyle çıkıyordu.Kalp cam gibidir.Kolay parçalanır ama tamiri olmaz.Zayn'de benim kalbimi dün paramparça etti.O sadece farklıdır diye düşünüyordum.Ama yanılmışım oda diğerleri gibiymiş.Telefonum çaldığını hissettim.Telefonumun ekranına baktığımda ''Bayan ukala'' yazıyordu.Bu Tedydi.Hemen telefonu açtım

T'nerdesin evine geldim ama yoktun''

B''Cezadayız 1 saat akıllı bu sabahı hatırla''

T ''Ah doğru salak kafam.Damon napıyo. Öpüştünüzmü :D''

B''Saçmalamayı kes tek arkadaşız sadece Damonla' dedim tıslayarak.

T''Tamam bugün gidiyomuyuz pijama partisine''

B''Olabilir''

T''peki görüşürüz okuldan çıkınca mesaj at Kötü kız .D''

B''GÖRÜŞÜRÜZ :D''

Telefonu kapattığımda arkamı döndüm.Damonla burun buruna geldik.Elim Damonun boynuna gitti.Dudakları dudaklarıma yaklaştı ve öpüşmeye başladık.Damonun eli belime doğru kayarken bir yandan dudaklarıyla dudaklarımı sömürüyordu.Yaptığımızın yanlış bişey olduğunu anlayınca geriye gittim.

B''Üzgünüm ama yapamam.Sen benim en yakın arkadaşımsın Damon.Herşeyimsin bunu yapamam''

D''Haklısın ben özür dilerim'' diyip sıkıca sarıldı.Bende sarılıp başımı omzuna koydum.Mis gibi çilek kokulu şampuanının kokusunu içime çektim.

B''İşte tanıdığım Damon bu .Sen benim herşeyimsin bunu unutma ♥''

D''Tabiki unutmam şapşal ♥''

Cezanın sonunda eve gidebilmiştim.Damonada gelmesi için ısrar etmiştim.Ama o kadar erkeğin karşısında yapamazmış .Tedy'le pijamalarımızı giyip hazırlanıp çıktık.Ev sokağın sonunda olduğu için fazla bir mesafe yoktu.Evlerinin önüne geldiğimizde kapının büyük tokmağını çaldık.Bizi karşılayan sarı civcivim Niall oldu.Üstünde kırmızı üstüne kahverengi ayıcıklar olan tulum pijaması vardı.Çok ama çok tatlı olmuştu.Sıkıca sarıldım.

N''Hoşgeldiniz sütlü çikolatalar :D''

İçeri girdiğimizde bizim evden kat ve kat büyük olan salona girdik.Koltukta Liam ve Harry oturuyordu.Louis ve Zayn  müzik setinden şarkı seçiyorlardı.Hepsi teker teker yanımıza geldi.Sonra hepimizin evin bir köşesine dağıldık.Zaynin yanına gidip müziklere baktım.Rihanna,Katty Perry,Avril Lavigne,Britney Spears ,Eminem,Beyonce ,Jay Z,ve daha bir sürü şarkıcı.

B''Rihanna -Stay bayılırım''

RİHANNA-STAY İLE OKUYUN!!

Z''Bende :)''

Ardından Zaynde yanıma geldi ve yan yana oturduk.Telefonu masanın üstüne bırakıp mutfağa gittim.5 dakika sonra geldiğimde Zaynin bana sinirli bakışlarıyla karşılaştım.

Z''Bu ne demek oluyo Tedy?Onunla yattınmı?'' Telefonumun ekranından Damonun ve benim resmimi göstererek.

B''Ya sen kimsin telefonumu karıştırıyosun.Sen kendini ne zanlediyosun!!!!'

Z''Onunla ilişkiye girdinmi dedim!''Telefonumu elinden sertçe çektim.

B'Saçmalamayı kes anladınmı?Kimseyle yatmadım ben!!''

Z''O zaman bu ne!''

B''Bana bunu ilk bna ümit verip sonra Perrie denen biriyle çıkan birimi söylüyo!!''

Z''Ne ne ümidi?''

B''Twitterda gördüm.Damon gösterdi!Perrieyle çıkmaya başladığını söylediğin dakika başımdan aşşağı kaynar sular döküldü sanki anlıyomusun!O gün Damon bende kaldı ve sadece film izledik.Sende Ryan gibisin işte!!İlk umut veriyosun hayatımı mahvediyosun.Sana aşık olmuştum ben be!!'' diyip evden dışarı çıktım.Kalim ağrıyordu.O kadar hızlı koşuyordumki durduğumda ayaklarımın uyuştuğunu farkettim.Sahile geldiğimde kayalıkların üstünde oturdum.Arkamda bir el hissettim.Bu Damondu.Ona sıkıca sarıldım.Güvenilir kokusunu içime çektim.Hiçbişey demeden beni kucağına aldı.Başımı omzuna yasladımve ağlamaya devam ettim.Eve kadar götürdü.Yatağa nazikçe bırakıp yanıma yattı.Saçlarımı okşuyo, bir yandan başıma öpücükler konduruyodu.Ona daha sıkı sarıldım.

B''Bugün yanımda uyu''

D''Tamam hadi gözlerini kapat''

B''Bende hiç bıkma .Hiçbi zaman''

D''Başıma gelen en tatlı belasın inan bana ♥''

JUST FRİENDSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin