BÖLÜM 12 "Eski Dost"

121 3 0
                                    

Karşımda duran sizin de tahmin ettiğiniz gibi Zayn ve arkadaşlarından başka biri değildi.Niall,Harry,Lou ve Liam ın şaşkın bakışları benim üstümdeyken Zayn sadece kafasını eğmiş ve gözlerini sıkıca kapatmıştı.Niall gülümseyip "Dünya ne kadarda küçük bi yer Ashley" dediği an Harry nin dirseğinden nasibini almıştı.

Simon anlamsız gözlerle altımızıda süzerken açıklama gereği duyarak ortamdaki sessizliği bozdum.

"Bay Cowell imaj makerlığını yapıcağım grup bu mu?" diyerek ardından yutkundum.

Simon kirli sakallarını okşayarak evet anlamında başını salladı ardındanda ekledi "Neden hepiniz bu kadar şaşırdınız?"

Hadi bakalım burdan al Ashley.Karşınızda duran Zayn Malik in eski sevgilisiyimmi diyim.Beni terkedip burayamı yerleşti diyim.Kafam dahada bulanıkken Zayn den en son darbe eksik olmadı tabi.

"Simon Ashley bizim eski bi dostumuz."

Aferin sana Zayn.Demek eski dostunuzum.Bu oyunu sürdürebilirim o halde bende.

Ayağa kalkıp Niall ın yanına geçtim.

"Evet 2 sene önce yollarımız ayrılmak zorunda kaldı."

Zayn gözlerime şaşkın şaşkın bakarken kafamı çevirdim.

Hadi ama Bay Malik.Bu kız eskisindende güçlü artık.

Simon parmaklarını birbirine geçirip bi kaç saniye düşündü.Ardından 2-3 dakika geçen sessizliği o bozdu.

"Tamamdır o halde aynı evde yaşamanız daha kolay olucaktır.Zayn Ashley artık sizinle birlikte yaşıycak."

Zayn in gözler faltaşı gibi açılmış sertçe yutkunuyordu.Asıl şimdi bittin sen Bay Malik :) Gün intikam günüdür :)

2 SAAT SONRA

Simon ben ve grup eve gitmiş bana evi tanıtıyolardı.Niall öküzü bana bilerek Zayn in odasının yanındaki odayı vermiş ve intikam bakışlarımı gözlerine püskürtmeme hak kazanmıştı.Uzun yalvarmalarımın sonucunun bi işe yaramıycağını anlamam üzere istemeyerekte olsa kabul etmiştim.Akşam olunca evin aşçısı Roza Teyze masayı hazırlıyordu.Çok tatlı ve sevimli yaşlı bi kadındı.İlk günden birbirimize ısınmamız çok kolay olmuştu.Roza nın yanına gidip gülümseyerek sordum "Yardım edebilirim istersen Roza"

Gülümseyip tabakları masaya götürürken peşinden ben de gidiyordum.

"Gerek yok kızım siz oturun bu benim işim :)"

Elinden tabakları alıp kocaman bi gülücük attım "İşiniz olabilir ama size yardım etmek istiyorum " O da yardım etmeme ikna olmuş bi şekilde tabakları uzattı.

"Al bakalım o zaman"

Tabakları masaya koyduktan sonra direk mutfağa yanına gittim.

"Bu baş belalarıyla nasıl tanıştın Roza :D"

"Zayn oğlum sayılır :)"

Ardından kulağıma eğilip fısıldamaya başladı."Ve sizinde eskiden sevgili olduğunuzu biliyorum Zayn seni çok anlatırdı".

Bu sözleri duyduktan sonra seviniyimmi üzüliyimmi bilemedim.Ama utancımdan domates gibi oluşum ve dilimin düğümlenmesi bir olmuştu.

Kadın kocaman 32 diş gülümseyerek yanağımı okşadı.

"Sakin ol tatlım utanmana gerek yok ."

Roza nın elinden bardak ve çatal bıçakların olduğu tepsiyi alıp masaya gittim hepsini dizip oturma odasına kendimi zar zor atarak koltuğa oturdum.Bu Zayn beni bu kadına nasıl anlatmış olabilir.Ya ben niye bu işe ikna oldum diye kendi kendime söylenirken yanıma birinin oturduğunu farkettim.Gelen marul kafa Harry den başkası değildi tabiki.Elini omzuma atıp gülümsedi.

"Neyin var Ash?"

"Hi-hiç neyim olcakmış canım öyle takılıyorum burda"

"Kendi kendine konuştuğunu duydum" dedi Harry taklidimi yaparak.

Dil çıkarıp omzumu silktim.

"Herkes kendi kendine konuşabilir Marulcuk."

"Başını sallayıp gülmemek için alt dudağını ısırdı"

"Az sonra bugün civcivin yediği dirsekten sende bi tane yiyceksin" dedim ölümcül bakışlarımı Harrynin gözlerine savurarak.

Anlamadığı her halinden belli olan Harry "Civciv?" diye sordu.

"Nialldan bahsediyorum" dedim gözlerimi yana devirerek.

Gülümseyiip yine sordu "Hiçbirimize normal bi isim bulamazmısın sen :D"

"Olmaz" dedim gülümseyerek "Tadı çıkmıyo o zaman"

Diğerleride odayı doldurduktan 5-10 dakika sonra Roza yemek hazır diyip bizi masaya çağırdı.Hemen Harrynin yanına oturup Harry e gülümsedim.Zayn Harry e "Sen Hayırdır Oğlum" bakışı attığında Harry nin kulağına boşver takma şunu diye fısıldadım.

Zayn sırf gıcıklık olsun diye "Toplum içinde kulaktan kulağa karşı konuşulmiycağını öğrenemedin sanırım Harry " diye laf attı.

Gözlerimi Zayn e dikip "Bazılarımız başka şeylerinde insanların kalbini kırıcağını öğrenememiş sanırım" dedim.

Zayn kafasını eğip uzun bi süre konuşmadı.

Liam sessizliğe atlayıp konuştu."Herkesin hataları var.Bence hatalarımızı yüzümüze vurmayı kesip yemeğe devam edelim."

Başımı sallayıp önümdeki yemekle uzun bi süre çatalla kurcaladım.Brokoli ve patates haşlaması.Bunlar benim için fazla sağlıklı şeylerdi.

Yemek bana ben yemeğe bakarken resmen aşk yaşadığımızı fark ederken dış kapı çaldı.Harry hemen fırlayıp kapıyı açtı.İçerden gelen tiz ve iğrenç sesin sahibi karşıma dikilip hele de Zayn in yanına geçtiğinde gözlerim tekrar buğulanmış ve bugün daha ne kadar berbat geçicek diye düşünerek kendime sinirlendim.

JUST FRİENDSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin