3.BÖLÜM

677 19 0
                                    

ASHLEY'NİN AĞZINDAN 

Sabah uyandığımda yatağğımdaydım.Dünden hatırladığım son şey Zayn denen çocuğun arabasında olmamdı.Olamaz!!.Yoksa bana tecavüzmü etti.Saçmalamayı kes Ash!!Bir duş alıp saçımı kuruttum.Dolabımdan 1 tişört ve şort çıkardım.Hafif bir makyaj yaptım saçlarım doğal düz ve uzun olduğu için birşey yapmama gerek yoktu.Çantamı alıp arabama yöneldim.Geç kaldığım için son gaz gidiyordum.Okulun önüne geldiğimde hızlıca merdivenlerden çıkıp sınıfa girdim.Bayan ukala olan Psikolji hocamız Bayan Sarwedol sinirli bakışlarını üstüme attı.Bu kadın tam bir sürtüktü!!Erkeklere iyi davranır götünü başını açar ama iş kızlara gelince kıçımızdan kan alırdı!

Sarwedol ''Bayan Blankhooper''

Ben''Buyurun hocam''

S''Son zamanlardaki davranışlarını pek beğendiğimi söyleyemem.Bir dahaki sefere erken gelirseniz sevinirim''diyip suratına sahte bir gülücük takındı.Ardından ekledi ''Ve okul sonrası 2 saat cezalısınız bayan :)''

Bende bunu bekliyordum''Herneyse...Sınıfta şunu farkettimki Ryan çaprazımda oturan ineği kaldırıp kendi oturmuştu.Yüzü sargı içindeydi.Sırama oturduğumda Ryan bana dönüp 

''Dünkü olanları görüyormusun''O çocuğu elime bi geçirirsem fena benzeticem''

Ben''Hayatıma karışmayı kes''

dediğim anda kapıdan 5 çocuk girdi.Bunlar dünkü bardaki çocuklardı.Önümdeki sıralar boş olduğu için yerleştiler.

Ben''Hey zach :)''

Zayn''Zach değill Zayn :)''

Ben''Özür dilerim:) Aynı sınıfta olmamız tesadüf değilmi :D''

Zayyn''Dünya küçük bi yer :D''

Ryan Zayn'e ve arkadaşlarına bakıyorduki gözü tırsmış gibiydi :D Zayn lafa atladı 

Zayn''Bugün çıkışta bi yerlere gidelim hep beraber :)''

Tedy''Çok isterdik ama hanımefendimiz cezalı :D''

Zayn''O zaman yapacaklarımı gör :D''

diyip çocuklarla fısıldaştı.Ardından masaların üstüne çıktılar.

Mr.Sarwedol''Çocuklar''Oturun yerinize'Hepinize 2şer saat ceza!Tedy sende öyle!''

Tedy''Hocam ben ne yaptım :D''

sarwedol''Çok yanlış arkadaşlarla takılıyosun''

Tedy bana dönerek

''Çokta sikimdeydi!!'' bakışı attı

Ben ''Siz delisiniz Benim için kendinizi harcadınız :D''

Zayn''Dışarda takılamıyosak ceza odasında takılıcaz;)''

Harry''Ne zaman akıllanacaksınız dotum :D''

Zayn''Hiçbir zaman :D''

Ders bitmiştitenefüse çıktık herkes kantindeydi Zaynler ve biz bir grup olmuştuk bile :D Hemen basalara döndük

Niall'Bu yemekler nefis ^.^''

Zayn''Dostum miğdem bulandı -_-.Ceza odasında pizza söyliycem''

Ben''Bende bir hamburgere hayır demem doğrusu :d'

Ryan masadan kalkıp Zayn'in yanına geldi.

Ryan''Kalk şu masadan''

Zayn''Neden senin götüne sokmak içinmi?''

Herkes oolamaya başlıyordu.

O sırada kantine okulun en disiplinli hocası Bayan Sharpey geldi.Herkes yerine otrudu.Canım hiçbişey yemek istemiyordu.Zayn''in bana baktığını farkettim.

Ben''Ne tesadüf dimi''dedim bende ona bakarak

Zayn''Anlamadım?''

Ben''Yani seni daha dün barda gördüm.Benim için bu kadar şey yaptın''

Zayn''Kim olsa aynısını yapardı güven bana''

Ben''Barda o kadar ekrke vardı ama kimse bişey yapmadı.Demekki herkes yapmıyomuş''

Zayn''Belki seni senin zanlettiğinden daha fazla tanıdığımdandır!''

ardından herkes bende dahil olmak üzere şaşırmış Zayn'e baktık.

Tedy''Yoksa sen sapık filanmısın :/''

Zayn''Tabikide hayır.Sadece Ashle  sürekli karşılaşıyoruz ama o farketmiyo''

Ben''Yanlış düşünüyosun.Ben seni gördüysem mutlaka hatırlardım ama daha önceden hiçbiryerde görmedim''

Zayn''O zaman her hafta olmak üzere Stardord sahiline gittiğini nasıl bilebilirim?''

Ağzım o şeklini almıştı.Orası benim mutsuz olduğumda gittiğim özel yerimdi.Zayn devam ediyordu

''Ve daha bir çok şey...Mesela annen ve babanın ayrıldıklarını , senin onları sadece yılda 1 kere görebilidğini, nerde yediğini , nerde dans ettiğini , nerde parti verdiğini....''

Ben''Bunların hepsini nerden biliyosun?''

Zayn'' Bilmem...Tesadüfler bizi o kadar yaklaştırıyorki.''

Ben''Herneyse '' dedim tıslayarak her zamanki gibi.....

YENİ BÖLÜMÜ BİRAZ GEÇ YAZABİLİRİM MAĞLUM BAYRAM GELİYO AMA DAHA ERKEN YAZMAYA ÇALIŞICAM ÖPTÜM BALLARIM<3

JUST FRİENDSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin