Hemen ortalığı toplarladım.Akşam için Zayn rizotto lazanya ve sebzeli tavuk yaptı.Yemekleri ona yaptırmıştım çünkü hem güzel yemek yapıyordu hemde annemin gözüne girmesi gerekti.
Herşeyi tamamladığımızda saat akşam 8 olmuştu Aceleyle evden çıkıp havaalanına gittik.Uzun bi bekleyişin ardından sonunda uçak inmiş yolcular çıkmaya başlamıştı.Görüş alanıma annem ve Zach girdiğinde Zaynin tutan elimi biraz daha sıktığını farkettim.Annem şeritten çıktığında koşarak yanına gittim.Sıkıca sarıldım.Arkamdan Zayn gelerek annemin ellerini sıktı.Annem hemen sessizliği bozarak:
"Demek telefondaki kendinden emin çocuk sendin :)Ben Gabriel "Müstakbel kaynanan""dedi annem parmaklarını tırnak işareti yaparak.Ardından Zach le tokalaştı.Zach Zaynin elini uzun bi süre bırakmamıştı.Zach benim üvey babamdan çok bi abim bi sırdaşım bi dostum gibiydi.Bu yüzden Zachi hep sevmiştim.Zaynede banada davrandığı gibi sıcak ve samimi davranıyordu.Arabaya binmek için ilerlediğimizde annemle ben arkaya Zayn şoför koltuğuna Zach ise onun yanına oturdu.Anneme sıkıca sarıldığımda konuşmaya başladım:
"Seni özledim anne.İyiki geldin."
"Bende seni kızım.Ama ben çok acıktım söyliyim -,-"
"Bütün romantikliği bozdun.Tebrikler anne -,-"
"Kıyamam meleğime♥"
Eve geldiğimizde yemek masasını Zaynle hazırladık.Zach meşhur salatasını yapmıştı.Masaya oturduğumuzda Zaynle bir kaç kez göz göze gelmiştik.Omükemmeldi.Üstünde gri ipek gömleği kirli sakalları gülümüserkenki kalkık üst dudağı...Tanrı onu boş gününde yaratmıştı eminim...
Annem sorguya başlamıştı.Gelsin sorular..
"Ashley bu beyfendiyle nerde tanıştınız?"
Şey okulda tanıştık aslında aynı sınıftayız" dedim.
İyilik meleklerim beni dürterek
"Hadi ama neden barda tanıştığınızı söylemiyosun?" dedi.
"Ah kafamdaki sürtük bi defolup gitsen?"
"Ben senin vicdanınım Ash "
"Vicdanım olman her an kafamı sikmen demek değil şimdi defol"
Annem bu sırada bana yabancı birine bakarmış gibi garip garip bakıyordu.
"Tatlım iyimisin?"
"İyiyim anne..Biraz daha lazanya?"
"Yok teşekkürler.Ashley bu kadar güzel yemek yaptığını bilmiyordum"
"Onları zaten ben değil Zayn hazırladı anne :)"
Zach kocaman gülümseyerek araya girdi.
"Desenize aşçı bir damat adayına rastladık"
Bu laftan sonra Zaynin domates gibi kızaran yüzüne baktım.
Yemekler birmiş herkes oturma odasında oturuyordu.
Annemin bana tuzak bi soru sormasıyla mum gibi kalmıştım.
"Siz berabermi yaşıyorsunuz?"
Gözlerimle bi o yanı bi bu yanı izleyip ne söyliyceğimi düşünmeye çalışırken Zayn bi kurtarızı cevap verdi.
"Evet efendim beraber yaşıyoruz.Biliyorsunuzki Londra kalabalık ve tehlikeli bi yer.Kınnızı o tehlikelerden korumak için her zaman yanındayım."
Verdiği cevaba karşı annem Zach ve ben olmak üzere hepimiz ağzımız açık Zayne bakıyorduk.Uzun bir sessizliğin ardından annemebir soru ben yönelttim.
"Eee anne söyle bakalım düğün ne zaman?"
"Tatlım biz 1 aya kadar yapmak istiyoruz.Ama burdamı yoksa Los Angelestamı yapalım karar veremedik."
"Efendim Los Angelesta düğün organizasyonu yapan çok yakın tanıdıklarım var.İsterseniz mekanı ben ayarlayabilirim."
Zaynin bu jestinden dolayı hem kendini düğüne davet ettirmiş hemde annemin ikinci kez gözüne girmeyi başarmıştı.
Gece beklediğimden güzel geçiyordu.Laptobu açıp mekanlara baktığımızda gerçekten saray gibi yerler vardı.En sonunda belkide hayatımda gördüğüm en ihtişamlı bir salon gördüm.Mekan çoğunlukla altın rengiydi.Bürük bir mekan olmasına rağmen biraz eski gibi duruyordu.En son annemin beğendiği mekana baktığımızda bir önceki mekana benzediği ama bu mekanın daha sade ve şık olduğunu farkettim.Gece herkesin uykusunun geldiği sırada annem ve Zache odalarını gösterdim.Hemen karşı odamdalardı.Zayn ise yan odamda kalıyorduç.Pijamalarımı giymiş yatakta yatmış tam uyuyacakken odamın kapısının açıldığını farkettim.Gelen Zayndi.
"Seni özledim fıstığım"
"Zayn odama hangi cesaretle girdin.Annem gelir ve bizi böyle görürse mahvoluruz."
"Merak etme onlar derin bir işle meşguller :D.Kalkmaya güçleri olacağını sanmıyorum:d"
"Odalarınımı dinledin çok ayıp -,-"
"Hayır sadece kapının önünden geçerken inleme sesi duydum o kadar :D"
"Hey başkalarının cinsel yaşamı bizi ilgilendirmez -,-"
"Kendi cinsel yaşamımızla ilgilenelim o zaman :D"
"Evlenmeden olmaz"
"Peki tamam seni zorlayamam" diyip odanın balkonundan dışarı çıkıp bir sigara yaktı.Ardından bende çıkıp karşısında oturdu.Bir insan sigara içerken bile bu kadar sexi muhteşem dehşet olabilirmi.Bende onunla olmayı istiyorum.Ama korkuyorum.Okuldakilerin bana "bakire meryem" demesi hoş bir durum değil.Ama sonuçta kendimi hayatımın erkeği için saklamak güzel bişi.Cebimden çıkardığım paketen " sigarada ben çıkarıp yaktım.
"Ash biz ne zaman evlenicez?"
Tamda yeni sevgilisi olmuş aptal ergen bi kız gibi davranıyordu.
"Bu nerden çıktı şimdi?" dumanı dışarı verirken cevao verdi.
"Ne zaman karım olucaksın yani?Ben seni kimseyi istemediğim kadar istiyorum."
"Sen viagra filanmı kullandın" dedim malum bölgesine bakarak.
"Saçmalama Ash ve orama bakmayı kes.Rahatsız oluyo küçük oğlum"
"Peki"
"Ayrıca artık sigara içmenide istemiyorum."
"Yani böylemi" dedim içimdeki dumanı Zaynin ağzına doğru üfleyerek.
"Seni burda becermemi istemiyosan bir daha aynı hareketi yapmazsın" dedi ciddi bi sesle.
"Bugün sana noluyo böyle?"
"Sadece annenlere bugün düğün için mekan bakarken neden bizimde onlar gibi evlenmediğimizi düşündüm"
"Çünkü hayatım onlar tanışalı 3 yıl oluyo.Ama biz daha çıkalı 3 gün oluyo.Aradaki farkı anladınmı?"
"Ne yani sorun zamanlamı ilgili.Zaman önemli değil.Önemli olan sevmek.Ben hayatımın kadınını buldum." dahada yaklaşıp ekledi."Ve onunla evlenmek istiyorum...."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JUST FRİENDS
RomanceBİR YANDA HAYATIN BÜTÜN DARBELERİNİ YEMİŞ ZAVALLI KIZ ASHLEY ÖTEKİ YANDAN KENDİSİDE HAYATI GİBİ KARANLIK VE GİZEMLİ OLAN ZAYN. İKİSİDE BİRBİRİNDEN HABERSİZ, İKİSİDE ACIMASIZ, İKİSİDE TAM Bİ İNATÇI, TANIŞMALARI İSE TAM Bİ TESADÜF. AŞIK OLMALARIDA ÖYL...