8.BÖLÜM

490 12 3
                                    

İkimizde şehir tiyatrosundan çıkmıştık.Aniden karışımıza kel 1.80 boyunda Zayn gibi kirli sakalları olan biri çıktı.Zayn'e alaycı bir tonla laf attı.

"Vay piç kurusu.Bakıyorum perrieden sıkılmışsın bu kızı bulmuşsun.Tebrik ederim valla sağlam parçaymış"

"Herkese laf edebilirsin ama sevgilime laf edemezsin anladınmı orospu çocuğu?şimdi defol gir yoksa bay Malik tarafından sağlam bir hediye alıcaksın"dedi Zayn dişlerini sıkarak.Bu yanımızdaki keltoşun kim olduğunu bilmiyordum ama bir baş belası olduğu kesindi.

"Bak Zayn .Sana demiştim.Perrie benim olucak diye.Yanındaki çıtırada sahip olucam yakında hiç merak etme"

Zayn daha fazla dayanamayıp keltoşa vurdu.Keltoş yerde gülüyordu.Zayn kolumdan tutup beni arabaya bindirdi ardından kendide binip gaza köklendi.Keltoş arkamızdan küfürler saydırıp durmaya devam ediyordu.Zayne o kadar soru sormama rağmen hiçbi cevap alamamıştım.Sanki beni duymuyordu.Çenesinden belli olan gerginlik boynundaki damarlara kadar kasılmasına neden oluyordu.Elini tutttuğumda kısa bir süre bana baktıktan sonra gözlerini yine yola dayadı.Bende konuşmaya başladım.

"Bak Zayn.Başkalarının ne dediği umrumda bile değil.Asla o keltoşun olmiycam.Ben hep senin yanında olucam."

diyip elini kalbime götürdüm.

"Bu kalp hep senin için atıcak"

Gergin olan yüzü biraz olsun gevşemişti.

Bazen kendime şaşırıyordum.Karşımda sevgilim dediğim çocuğu tanıyalı henüz 1 ay ya oldu ya olmadı.Ama bana güven veriyordu.Belki bir mafyaydı.Yada bir katil.Bunların hiçbirini umursamadan sevmiştim onu.Sessiz soğuk bi tipti.Ama tanıştığımız günden beri beni koruyordu.Anlatıcak çok şeyi vardı belliydi.Ama dile gelmiyordu.Kapalı kafesinde yaşamayı seviyo olmalıydı.Gizemli biri olması beni bazen tereddüte sokuyordu.Ama emin olduğum şeyi yapıyordum.Onu seviyordum...

3 gün sonra

Sabah uyandığımda Zaynin odasındaydım.Ama dünkü içkilerden dolayı hiçbişi hatırlamıyordum.Etrafımı keşfe çıkmışken banyodan odaya doğru gelen adımları duydum.Gelen Zayndi ve kalçasının biraz aşşağısına kaymış havlusuyla karşımda belirdi.Gözlerim 5 karış açılmış Zaynin karın kaslarına ordan kasıklarına ve adonislerine ordanda malum yerine doğru gözüm kaymış hatta bir kaç saniye sonra kendime gelebilmiştim.Zaynin çarpık gülümsemesi yine yüzünde belirivermişti.Kendi kasıklarımda hissettiğim inanılmaz ağrı aklıma gün akşam ilişkiye girip girmediğimiz hakkında tereddütte sokmuştu.Çekinsemde bunu zayne sormam lazımdı.

"Zayn bişi sorabilirmiyim?"

Kıyafet odasından gelen muhteşem sesiyle cevap verdi.

"Evet kelebeğim?"

"Biz dün şey yaptıkmı?"

"Ney yaptıkmı böceğim :D"

"Şey..işye ya :D"

"Anlamıyordum :D"

Zayn odaya geldiğinde yüzüne beni anlamaz ama bir o kadarda anlarmış gibi bakan ifadesini takındı illa bana söyleticekti.

"Biz dün seviştikmi?"

"Yoo..yani sanırım hayır.Öyle bişi olsa kesinlikle hatırlardım :D"

"Peki tamam"

"Hem sen istemediğin sürece asla böyle bişi yapmam"

"Biliyorum herşeyim ♥" diyip sarıldım

Daha sonra Zaynde olan kıyafetlerimin arasından ipek bir kazak altıma siyah tayt onun altına kazağımla aynı renkle ugglarımı geçirdim.Bu sırada Zaynin aşşağıda kahvaltı hazırladığını farkedip gizlice ensesine kadar gidip bi öpücük kondurdum.Ardından Zayn bana doğru dönüp belimden kavrayıp kendine çekti.Yüzünü bana doğru yaklaştırıp dudaklarımı dudaklarına sıkıca bastırdı.Uzun ve sulu bir öpücüğün ardından birbirimizden ayrldığımızda nefes nefese olduğumuzu farkettik.Ben yemek masasını hazırlarken Zaynde omlet yapma işine dvam ediyordu.Sessiz bir o kahvaltıdan sonra film izlemeye koyulduk.Beni belimden tutup kucağına oturttu.İtiraf ediyorum gerçekten utanmıştım.Okuldaki erkeklere kan bezdiren utanmaz sapık Ashley sevgilisinin kucağında utanıyordu.

İlginç..

"Zayn biz bu haldeyken ya bizimkiler gelirse?"

"Hayatım onlar yurtdışındalar gelmelerinede en az 1 ay var.Hem gelseler nolcak sevgilim değilmisin?"

"Tbiki öyleyim ama ne biliyim utandım.Hyatımda bu duyguyu ilk defa yaşıyorum garip hissettim"

"Sadece anı yaşa.Bak o zaman daha rahat olucaksın"

Belkide gerçek asşk böyle bişiydi.Ama bildğim hatta emin olduğum bişey varsa oda Zayn psikopat ve kıskanç olmasıydı.Ama ona bağlıydım .Kördüğümlenmiştim ona.Evet evet aynen öyle...

telefonumun rahatsız edici sesiyle irkildim Ekrana baktığımda arayanın annem olduğunu öğrendim.

"Ash tatlım sana bi haberim var biz  zach ile  evlenmeye karar verdik ♥"

"ne inanmıyorum gerçektenmi çok mutlu oldum"

zach annemin nişanlısıydı .Babam bizi bırakıp gittikten sonra annem ilk defa bu kadar çok sevmişti bi adamı.Zach iyi bi adamdı.Koruyucuydu .Tıpkı Zayn gibiydi.Lafa atlayıp 

"Anne benimde bi haberim var sizi biriyle tanıştırmak istiyorum "

"yoksa tahmin ettiğim kişimi?"

dedi annem telaşlıydı tedirgindi.Çünkü benim iyi olmamı mutlu olmamı istiyordu.Zayn telefonu elimden alıp annemle konuşmaya başlamıştı.

"Merhaba efendim ben Zayn.Kızınızın müstakbel kocası.....evet....tamam.....bende memnun oldum efendim...görüşmek üzere...."

uzun bi konuşmadan sonra zayn telefonu bana verdi annem hemen konuşmaya başladı.

"Ashley hemen İngiltereye geliyoruz.Bi tanışma yemeğine ihtiyacımız var öptüm bebeğim baybay ♥"

"Görüşürüz anne" dedim 

ve annem ingiltereyemi geliyodu.Zaynle tanışacakatı.Ay bana bişiler oluyo sanırım :D.Zayn arkamdan gelip belimi sardı.

"Annenlerle tanışıcağım ve bu yemek gerçekten harika olucak tatlım ♥"

dedi .

Zayn annemi tanımamasına rağmen özgüveni yerindeydi..Şimdi yapılması gereken bi yığın görev vardı.

1-ANNEMLERİ HAVAALANINDAN ALMAK

2-ZAYNİ YEMEK İÇİN HAZIRLAMAK

3-ZAYNLE ANNEMİN İYİ ANLAŞMASINI SAĞLAMAK

4-GECENİN SONUNA KADAR Bİ REZİLLİĞİN ÇIKMAMASINI SAĞLAMAK.

LİSE BAYA UZUNDU AMA BUNU BAŞARABİLİRDİM.ANNEMİN KAÇTA GELİCEĞİNE DAİR ATTIĞI MESAJLA HEMEN HAZIRLANMAYA KOYULDUK.EVİ TOPLAMAMIZ,GİYİNMEMİZ,AKŞAM ANNEMLERİ ALMAMIZ LAZIMDI,EVET BAKALIM MACERA BAŞLASIN :D.....

KUSURA BAKMAYIN PETİTOLARIM UZUN ZAMANDIR YAZAMIYORUM.DERSLERİYDİ SINAVLARIYDI GERÇEKTEN SİNİR HASTASI OLDUM.ARTIK DÜZENLİ OLARAK YAZMAYA DEVAM EDİCEM ÖPÜLDÜNÜZ♥♥♥♥♥

JUST FRİENDSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin