Ela gözlü ''iyimisin?''
Ben''iyiyim teşekkür ederim''
Ela gözlü''Bu arada ben Zayn :)'' diyip elini uzattı.Bende elimi uzatıp;
''Bende Ashley.Ashley Blankhooper''
Zayn''Buralarda yeniyim.Bradforddan geldim.''
Ben''Bende bunu sorucaktım.Seni daha önce buralarda göremedim''
Zayn''Kalıcak bir yer lazım bize''
Ben''Bize derken sevgilin filanmı var?''
Zayn''Biz derken yani arkadaşlarım ve ben diyip 4 taş çocuk gösterdi''
Ben''Aslında bakarsan benim sokağımın başında kocaman bir ev var yalnız satılık''
Zayn'Para mühim değil.Ne gerekiyosa veririz.''
Ben''Herneyse...Tekrar teşekkür ederim beni kurtardığın için :)''
Zayn''eski sevgilindi heralde'' diyip ryan'ı gösterdi başımı evet dercesine onayladım ardından Zayn denen çocuk ekledi
''Bir içki ısmarlamak isterim :)''
Ben''Onu ben yapiyim.Hem arkadaşlarınızla tanışırız :)'' dedim.
O 4 çocukta Zayn gibi tatlıydı.Giyinişleri podyumdan fırlar gibiydi.
Zayn''Kıvırcık olan Harry.Grubun marul kafası.Kısa saçlı Liam.Grubun kaşık hastası olan.Sarışın olan Niall.Grubun en oburu.Buda Louis.Grubun en büyüğü.''
Ben''Hepinizle tanıştığıma memnun oldum çocuklar.Ben Ashley.Biz sizin gibi bir grup değiliz ama üçümüzden en küçüğü ve en olgunları benimdir.Bu Damon.Annemden çıktığım günden beri yanımda.Buda Tedy.Grubun en vıcır vıcırı konuşkanı''
Çocukların hepsi aynı anda ''Tanıştığımıza memnun olduk'' dediler
Ben ardından ''o halde içelim dedim'' Ryandan ayrılmamın getirdiği kalbimdeki burukluk ne kadar canımı yaksada iyi görünmeye çalışıyordum''
2 SAAT SONRA
ZAYNİN AĞZINDAN
Bu Ash baya çekici ve cool bi kızdı.Benimm kız versiyonum gibi yani.Aşk acısı çekiyodu belliydi.O kadar çok içmiştiki gözünün önünü göremiycek dereceye gelmişti.
Ben''Çocukşar artık kalksak iyi olucak.Siz eve gidin ben Ashley'i eve bırakıp gelirim''
Lou''İşi pişiricem demiyoda :D''
Ben''Saçmalama.Görmüyomsun dostum.Kız gözünün ucunu göremiyo''
Çocuklar Damon ve Tedyde bardan çıktılar.Daha sonra boş eve bakmak için verdiği bir adres kağıdı vardı.Kağıdı cebime sıkıştırıp Ash'i kucağıma aldım''
Ashley ''Bırak beni seni piç!!Koş sevgilinin kucaklarına!!''
Çok sarhoştu.Bardan çıktığımızda etraf zifiri karanlıktı.Sokakları aydınlatan tek şey havalı arabaların farlarından yanan ışıklardı.Ash'i benim arabanın arka koltuğuna yatırdım.Kendiim sürücü koltuğunda geçtim.Kağıdı arka cebimden çıkarıp Londra sokaklarında yola çıktım....
ÜZGÜNÜM ÇOK GEÇ YAZDIM YENİ BÖLÜMÜ EN KISA ZAMANDA KOYARIM <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JUST FRİENDS
RomanceBİR YANDA HAYATIN BÜTÜN DARBELERİNİ YEMİŞ ZAVALLI KIZ ASHLEY ÖTEKİ YANDAN KENDİSİDE HAYATI GİBİ KARANLIK VE GİZEMLİ OLAN ZAYN. İKİSİDE BİRBİRİNDEN HABERSİZ, İKİSİDE ACIMASIZ, İKİSİDE TAM Bİ İNATÇI, TANIŞMALARI İSE TAM Bİ TESADÜF. AŞIK OLMALARIDA ÖYL...