MERHABA CANLARIM.FARKINDAYIM TAM 6 AYDIR BURDA YOKUM.ÖDEVLER DERSLER VE YAZILILARDAN YAZMAYA FIRSAT BULAMADIM.ZATEN HESABIMDA ÇALINMIŞTI YENİ ALDIM *-* KENDİMİ SİZE AFFETTİRMEK İÇİN UZUN YAZMAYA ÇALIŞTIM :) BU BÖLÜM FAZLASIYLA DUYGUSAL Bİ BÖLÜM OLDU BANA KIZICAKSINIZ BİRAZ FARKINDAYIM AMA SÜPRİZLERİM VAR SİZE :)
MULTİMEDİADA ASHLEY VE ZAYN VAR :)
İYİ OKUMALAR :)
ZAYNİN AĞZINDAN
Sabah telefonumun rahatsız eden zil sesiyle uyandım.Tanrı aşkıma sabahın beşinde hangi salak arayabilirdi?
Balkona çıkıp telefonu açtım.Konuşmaya başladım
"Kimsin ve bu saatte niye arıyosun?"
Bi dakika...bu....bu ses Ashin annesinin sesiydi.
Bağırmaya çalışııyo yardım istiyodu.
Sonra bi an bi adam sesi duydum.
Bu seste tanıdıktı.
Bu ses Max'in sesiydi.
"Senin yeniden görüşeceğimizi söylemiştim Zayn"
"Ne istiyosun o kadından piç kurusu"
"Benim istediğim o değil sensin.O sadece görüşmemiz için bi araç"
"Benden ne istiyosun"
"Sana adresi mesaj olarak atıcam.Sakın yanında adam getiriyim deme.Yoksa o güzel sevgilinin annesine veda edersin.Ve o çıtır sevgilinde bunları öğrenince bi daha asla affetmez seni"
Telefonu aniden yüzüme kapattı.Ash nerde diye düşünüp odasına gittim.Hala melekler gibi uyuyordu.Bu işi tek başıma çözmem gerekicekti.
Ceketimi alıp hemen Max'in mesaj attığı yere adrese gittim.Burası resmen boş bi araziydi.Arkamda duyduğum araba motorunun sesiyle refleks olarak döndüm.
Arabadan ilk Max çıkmıştı.
Tam üstüne gidip bi kafa attımki diğer kapıdan Perrie çıktı.
"Ov sert çocuk bunlar bana sökmez." diyen Maxten aniden burnumun üstüne bi kafa yedim.
"Ne istiyosun orospu çocuğu!Derdin benimle Ashley veya onun ailesiyle değil!"
"Sakin ol şampiyon " dediği an arkamdan 2 adam tuttu.
Kahkaha atıp devam etti."Şuan o kadar aciz gözüküyosunki hahaha"
"Erkek erkeğe dövüşemiycek kadar göt korkun olduğu içinmi bu iki adamı tuttun.Yazık"
Cebinden sigarasını çıkarıp dudaklarına götürdü ardından "Fazla uzatmak istemiyorum.Sen Ashley'i bırakıp Los Angeles' a gidiceksin.Ashley'nin de çok değerli annesinin canını bağışlamış olucam"
"Sen tam bir orospu çocuğusun Max!Herşeyi isteyebilirsin ama Ashle beni ayıramazsın!"
"O zaman anneciğe veda ediceksin" diyip telefonundan ASHİN annesini gösteriyordu.Kadının başının dibinde hemen bi adam elinde bi silah vardı.
"Tamam....tamam....sakın o kadına bişey yapma."
"Bizim bay kedicik nasılda sindi hemen yuvasına"
dediği anda kollarımı tutan iki adamada dirseğimi geçirip burnunun tam ucuna kafa attım.
"Bi daha aynı şeyi yaparsan o anne geberir Bay MALİK!"
"Ulan sende hiçmi vicdan yok!Ashley'den ne istiyosun!"
Perrie önüme geldi.Bu orospudan cidden nefret ediyordum artık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JUST FRİENDS
RomanceBİR YANDA HAYATIN BÜTÜN DARBELERİNİ YEMİŞ ZAVALLI KIZ ASHLEY ÖTEKİ YANDAN KENDİSİDE HAYATI GİBİ KARANLIK VE GİZEMLİ OLAN ZAYN. İKİSİDE BİRBİRİNDEN HABERSİZ, İKİSİDE ACIMASIZ, İKİSİDE TAM Bİ İNATÇI, TANIŞMALARI İSE TAM Bİ TESADÜF. AŞIK OLMALARIDA ÖYL...