Κ7:Ξαπλώστρες,Διπλα Στη Θαλασσα

81 17 16
                                    


Αφού τελειώσαμε κανονισαμε με τα παιδια τι ωρα θα βγαιναμε το βραδυ και πηρε ο καθενας τον δρομο του. Η ωρα ειχε παει ήδη 8 και επρεπε να τους συναντήσω στις 9!Ποτε θα προλαβαινα να κανω μπάνιο? Επρεπε επισης να φτιάξω τα μαλλια της Νατάσας.

Γυριζω σπιτι και τρωω ενα κομματι παστίτσιο γιατι ειχα λυσσαξει της πεινας εκεί πανω.
"Λοιπον εε την επομενη φορα που θα πας θα σ βαλω κανα-δυο τοστακια κι ενα ταπερακι με κεφτεδες"λεει η γιαγια μου. "Θυμασαι τον ξαδερφο σου το Γιώργο που λιποθυμισε πανω εκει και τον τρεχαμε?" συμπληρωνει.
"Γιαγια στο λεω για χιλιοστη φορα 1ον δεν θα παρω φαγητό πανω και 2ον επαθε ηλιαση ο Γιώργος δε λιποθυμισε απο την πεινα ελεος! "

Αφου τελειωσα το κομμάτι μου μπηκα και εκανα ενα αναζωογονητικο, κρυο ντους." Ο,τι πρέπει για να ξεκοκκινησω" σκεφτηκα. Οταν τρεχω, υποθετω, πηγαινει πολυ αιμα στο κεφαλι μου και γίνονται τα μαγουλα μου κοκκινα. Σε αυτο δε βοηθουσε, φυσικα, ουτε ο καυτος ηλιος αλλα ουτε και τα θετικα σχόλια που μου εκανε ο Θανάσης καθ' ολη τη διάρκεια της καταβασης.

Ντυθηκα και ανεβηκα στο σπιτι της Νατάσας. Αφου βαφτηκε ελαφρα, της εφτιαξα τα μαλλια μπουκλες και πλεον αργοπορημενες , αρχισαμε για το σημειο οπου θα συναντιομασταν: το γνωστο παγκακι.

(Ναι, αυτο που ειχαμε πρωτοδει τον Γρηγορη με το ποδηλατο 😂)

Εκει μας περιμεναν ολη η παρεα: ο Άγγελος, η Μαριάννα, ο Γρηγόρης και το παιδι που με καλεσε στο γηπεδακι, ο Λάμπρος. Αργότερα ηρθε και ο ξαδερφος μας ο Χρήστος ο οποιος δουλευε στην ταβερνα.

Μετα απο πολλη ωρα καταληξαμε να καθόμαστε στις ξαπλωστρες που ηταν ακριβως κατω απο τον πεζόδρομο και να λέμε τρομακτικες ιστοριες. Ο Λάμπρος εχω να το παραδεχτω μου εδωσε ανατριχιλες με μια ιστορια που ελεγε για μια αδελφοτητα σατανιστων. Το μονο που φοβαμαι σε τρομακτικες ιστοριες δεν ειναι ουτε τα φαντασματα ουτε παραξενα πλασματα, αλλα αυτα που εχουν να κανουν με τον αντιχριστο. Αυτα αληθεια μου προκαλουν πολυ, μα πολυ φοβο. Η ιστορία εκεινη τη στιγμη εγινε τοσο τρομακτικη που τον παρακαλούσα να σταματήσει.

Τότε κατι που με εξέπληξε πολυ συνέβη.

"Ελισάβετ ελα, θα σε παρω εγω αγκαλιά "μου ειπε ο Γρηγόρης.

Λοιπόν ειπα κι εγω να γραψω ενα κεφάλαιο που θα σας κρατησει σε αγωνια😋. Λετε θα προτιμησει η Ελισάβετ τον Γρηγορη ή θα περιμενει να γίνει κατι με τον Θανάση? Σχολιαα⬇

Ακόμη κι αν δεν το διαβάσει κανείς, ΕΊΝΑΙ Η ΙΣΤΟΡΊΑ ΜΑΣ#Wattys2016 Donde viven las historias. Descúbrelo ahora