Κ11:Πάμε Όλοι Μαζί Σε Μια Παραλία

56 14 11
                                    

-✅αναψυκτικά
✅μπύρες
✅νερό
✅ψυγειακι
'ΕΛΙΣΑΑΑΒΕΕΤΤ ΠΟ-'
-'ΕΛΑΑΑ'
-'ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΑΓΟΚΥΣΤΕΣ?'
-'ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΔΕΝΤΡΑ ΜΩΡΗ. ΠΟΥ ΘΕΣ ΝΑ ΝΑΙ? ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΨΥΞΗ ΑΚΟΜΑ!ΧΑΧΑΧΑΧ '
-' ΑΧΑΧΑΧ ΕΛΑΑ ΜΗ ΜΕ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙΣ! 'φωναξε απ τον πανω οροφο η Νατάσα.

Αυτη τη μερα την περιμεναμε αγωνιωδώς. Πανε τωρα τρεις μερες που εφυγε ο Γρηγόρης για κατασκηνωση και μυνημα δεν ελαβα.

Αλλα... Κανονισαμε να περασουμε ενα βραδυ με ολη την παρεα ένα χιλιομετρο μακρια απο το χωριο, σε μια ερημικη παραλια. Θα ειμαστε τρια κορίτσια και τεσσερα αγορια. Η Μαριάννα, η Νατάσα κι εγώ, και ο Χρήστος, ο Λάμπρος, ο Θανάσης κι ο Άγγελος.

Οπως και θα καταλαβατε τωρα κανουμε τις ετοιμασιες. Η Νατάσα ανελαβε το ψυγειακι με τα ποτά (που οπως καταλαβαινετε εγω θα το κουβαλησω στο τελος😂) κι εγω το φαγητό.

-'Βλακα 2 ψυγειακια πρεπει να παρουμε εχουμε τα ροδακινα και τα σάντουιτς. Θα με κανει αρσυβαρυστα αχαχαχα...

Προτειναμε να παρουμε μια προπολεμικη σκηνη που ειχε η μανα μου και χωραγε οχτω ατομα... Αλλα για να τη στησω θα έπρεπε να εχουμε δεντρο γιατι τη σηκωνεις με σχοινια που τα περνας απο τα κλαδια..

Οποτε βλεπω να παίρνουμε τα μισα autan του σουπερμάρκετ αντί γι'αυτην...

Κατα τις πέντε η ωρα συγκεντρωσαμε ολες τις "αποσκευές" στην αυλη.Βαλαμε τα μαγιο και μετα ντυθηκαμε. Πηραμε μια αλλαξια ρουχα και αφοτου ειδοποιησαμε, σηκωσαμε από ένα ψυγειακι και αρχισαμε να περπαταμε το δρομο για το σημειο σηναντησης.

(τη σακουλα με τα αντικουνουπικα την πηρα εγω😂)

(Οκ μαζί με κουβερτες σε ρολο και κατι χαλακια γιογκα)

Φτασαμε δευτεροι στην παραλια. Ηταν ηδη εκει η Μαριάννα και ο Αγγελος, οι οποιοι ειχαν φερει τα "ηχοσυστηματα". Χαιρετηθηκαμε,αρχισαμε να καθαριζουμε την αμμο οπου θα καθομασταν απο ξυλα και εκανα έναν κυκλο στην αμμο. Εφτασαν κι οι υπολοιποι, ο Θανάσης κι ο Χρήστος. Τους ειπα να μαζεψουν χοντρες πετρες και να τις τοποθετησουν στον χαραγμένο κυκλο. Εγω και η Μαριάννα πηγαμε να βρουμε ξυλα για να αναψουμε αργότερα τη φωτια. Τα συγκεντρωσαμε σε εναν σωρο και ενω οι αλλοι εφερναν ακομη ξυλα, εγω κι ο Χρήστος που ειχαμε εμπειρία απο καρβουνα και ψησταριες τοποθετησαμε στη βαση το προσανναμα και απο πανω τα χοντροτερα καυσοξυλα. Η βαση ηταν ετοιμη να την αναψουμε οποτε τη χρειαζομασταν.

'Ειι εσεις εκει περα τελειωσαμε μη μαζέψετε αλλα! 'φωναξε ο Χρήστος.
' Ελατε να κανουμε μπανιο πηγε 6μιση η ωρα!! 'ειπα ευθυμα με τη σειρα μου.

Τα παιδιά ξεπηδησαν μεσα απο τους θαμνους και ετρεξαν βγαζοντας ταυτοχρονως βγαζοντας "πολεμικες" ιαχες προς τα εμάς. Εν κινησει εβγαζαν τα ρουχα τους και τρεχοντας πηδησαμε στα χλιαρα νερα.

' Το απογευματινο μπανιο ειναι το καλύτερο! Ποιος λεει το αντίθετο? 'ρωτησα ρητορικα κι αμέσως πετάγεται ο Θανάσης 'Εγω εμενα δε μου αρεσει το απογευματινο μπανιο' με κοροιδευτικο τονο προς τα εμένα.
'ΑΛΗΘΕΙΑ?' φωναζω εγω και κολυμπω γρηγορα προς το μερος του 'Κατσε τωρα θα δεις τι γινεται αν αμφισβητεις την Ελισάβετ' κι αρχισα να κολυμπαω ακομα γρηγορότερα.
'χαχα δε μπορεις να με πιασεις.. Δε θα με πιασεις ποτεε'
'εντάξει κατσε να δουμε ποιος θα κουραστει πρωτος.. Εσυ κολυμπας πιο γρηγορα αλλα εγω αντεχω περισσοτερη ωρα απο εσενα.'ειπα με ενα πονηρό χαμόγελο ενω συνεχιζα να κολυμπαω.

Ήμουν τοσο χαμενη! Τοση ωρα δεν ειχα προσέξει οτι ο Άγγελος ειχε πιασει τη συζητηση στη Νατάσα και γελουσαν κι οι δυο.

Τους κοιταζα για καμποση ωρα ωσπου ενιωσα κατι στο ποδι μου. Κανω μεταβολη... Και βλεπω κατι διαφανες.

'ΤΣΟΥΥΥΧΧΤΤΡΑΑΑΑ'αρχισα να φωναζω και ολοι ουρλιαζαν κι ελεγαν 'που που?' κολυμπωντας εξω απο τη θαλασσα γρηγορα ,μαζί κι εγω.
Δε θα σημειωσω λεπτομέρειες για τα ασπρουδερα πλοκαμακια που ειχαν κολλήσει στο δερμα της γαμπας μου... Οσοι με δουλευαν για τα αντικουνουπικα ομως τωρα εβρισκαν χρήσιμο το roll-on με την αμμωνια που εκανε και για τσιμπηματα τσουχτρων. Απλωσα λιγο απ αυτο στο ποδι μου και μέσα σε ενα τεταρτο ημουν μια χαρα.

Εντωμεταξυ ειχε αρχισει να νυχτωνει. Πηραμε τον αναπτηρα κι αναψαμε τη φωτιτσα. Ειχε μια αυρα κι ετσι μεσα σε 15 λεπτα ειχε κανει καρβουνα. Καθισαμε όλοι μας γύρω γυρω ενω ο Άγγελος κι η Μαριάννα ρυθμιζαν το στερεοφωνικο σε ενα αργο και χαλαρωτικο κομμάτι. Βγαζουμε και τα ποτα μαζι με τα φαγητα και αρχισαμε "το γλεντι"...

Εειι...Επιτελους ανεβασαα! 😅
Ο Γρηγόρης ειναι κατασκηνωση και ο Θανάσης εμεινε πισω μαζι τους. Η συνέχεια του κεφαλαιου αυτου θα ανέβει λογικα πριν τις 11:30 το βραδυ σημερα.... (στη φωτο η θεα απο την παραλια οπου βρίσκεται η παρεα!)

Ως τοτε απολαυστε αυτο!

⭐Don't forget to hit the star button
LIKE A BOSS🌟

Ακόμη κι αν δεν το διαβάσει κανείς, ΕΊΝΑΙ Η ΙΣΤΟΡΊΑ ΜΑΣ#Wattys2016 Donde viven las historias. Descúbrelo ahora