Νατασας p.o.v
Ομιτζι ομιτζι θα το κανει δεν το πιστεύω! Αωωω θα ειναι τοοσο γλυκα μαζι.. Γιατί το σκεφτεται. Κατσε νομιζω χαθηκε. Τον κοιταει καταματα εδω και 4...5 δευτερα. Ελισάβετ. Μακάρι να μην το παθει. Όχι τωρα! Μερικες φορες κολλαει, μου το εχει πει και το ξερω εκ πειρας. Βλέπει κατι και χωρίς μοτιβο η λόγο, μπορει να συμβει. Το μυαλο της αποσπαται και κοιταζει κατι για πολυ ωρα, σαν υπνωτισμενη. Αλλα οχι. ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΟΣ! Δε συνεβη... Ο Λάμπρος σταματησε την αφηγηση και αυτη πηγε και καθισε διπλα του. Αωωω... Ο Γρηγόρης χαμογελαει, περνάει το χερι του γυρω της κατι της χαιδευει απαλα την πλατη. Ελα Ελισάβετ, κοιρα τον, γιατι κοιτάς το δρομο?
〰
Δικο μου p.o.vΝιώθω λιγο ανησυχη, παρα το οτι με καθησυχαζει σε καποιον βαθμο ο Γρηγόρης. Κοιταω προς τον δρομο.... ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ. Αυτο δεν συμβαίνει. Οχι τωρα... Η Νικη περναει με τις φιλες της. Καρφωνει το βλεμμα της πανω μου. Και εμφανίζεται ενα κακιασμενο μειδίαμα στα χείλη της. Αυτό σίγουρα δεν ειναι καλο. Τι κανω τωρα?
"Γρηγόρη συγγνωμη μια στιγμη κατι πρεπει να πω στη Νατάσα. "λεω. Παιρνει το χερι του απο τον ωμο μου και σηκωνομαι.
Κάθομαι διπλα στη Νατάσα και της ψιθυριζω στο αυτι: "την ειδες? Ελπίζω να μη με κανει κιμα που... Ξερεις.."
Η Νατάσα μου απαντα:"κανε κατι, μην ανησυχείς τοσο, εχει κοψει το χρωμα σου. Εξ αλλου, πηγαινεις μποξ, ετσι δεν ειναι? Και ο Γρηγόρης ταε-κβο-ντο, πώς λέγεται τελος παντων. Δεν πρόκειται να σε βλάψει. "Της εγνεψα καταφατικα. Ειπα στο Λάμπρο να συνεχισει, αλλα ενιωθα αβολα καθ' όλη την διάρκεια της ιστορίας. Ο Γρηγόρης απέναντί μου με κοιτουσε απορημενος θα έλεγα. Γιατι έπρεπε να περάσει αυτη?
Πεταχτηκα απο την τρομάρα που πηρα οταν το κινητο καποιου απεγεργοποιηθηκε και ακουστηκε μια τρομακτικη μελωδια απο αυτο. Αμέσως αρχισαμε ολοι να ουρλιαζουμε και να τρεχουμε προς ολες τις κατευθυνσεις. Μεχρι που ο Χρήστος καταλαβε οτι ηταν απο το δικο του κινητο...
Ξεσπασαμε ολοι σε γελια με τις καρδιες μας να χτυπουν γοργα απο την τρομαρα που μολις ειχαμε παρει. Η δικη μου, ομως, χτυπουσε γρηγορα και για ακομη εναν λογο...
Γειά σας και παλι... Εαν δε θυμάστε η Νικη ειναι αυτη που γουσταρει το Γρηγόρη(χωρίς επιτυχία αλλα δε μας ενδιαφέρει εδω περα).
Μπορει αργότερα το βραδυ να ανεβασω επιπλέον κεφαλαιο.
Σας ευχαριστώ ολους εσας που απολαμβαλετε την ιστορία και αφηνετε τακτικα σχολια... Μου δίνετε δυναμη να συνεχισω! Τα λεμε αργότερα.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Ακόμη κι αν δεν το διαβάσει κανείς, ΕΊΝΑΙ Η ΙΣΤΟΡΊΑ ΜΑΣ#Wattys2016
Ficção AdolescenteΚαλοκαιρια... Αμετρητα τραγουδια, μυρωδιες και προσωπα σου έρχονται στο μυαλο οταν ακους τη λεξη... Καλοκαίρια... Συνηθως τα φανταζομαστε διπλα στη θαλασσα, με αγαπημενους, μακρινες βολτες τα βράδια και πολυ καρπουζι, ολα αυτα σε ένα χωριο.Η καλοκαι...