Και τοτε, κυριες και κυριοι, ηταν που απομακρυνθηκα, κοίταξα πίσω απο τον ωμο του και κατάλαβα οτι οι αλλοι ειχαν χαμηλωσει τη μουσική και εκαναν απολυτη ησυχία και μας παρακολουθουσαν(λογικα εδω και πολυ ωρα) με ενα χαμόγελο στα πρόσωπά τους.Λογικα κοιταζα προς αυτούς πολυ ωρα γιατι ο Θανάσης το καταλαβε και γυρισε γιατι ηταν με την πλατη προς τα παιδια. Εγω ντραπηκα, μαζευτηκα και κρυφτηκα πισω του.
-'Οποτεεε... Ειναι επισημο?' λεει ο Χρήστος και σκαμε ολοι στα γελια.
Δυναμωσαμε ξανα τη μουσικη και αρχισαμε να χορευουμε.. Περασε 12 η ωρα και δεν ειχαμε σταματήσει ακόμη αυτο το ξεφρενο πάρτι.
Οταν ξαφνικα.. ο Άγγελος αλλαζει σταθμο και βαζει μπλουζ. Πηγε πισω απο τη Νατάσα και της ψιθύρισε στο αυτι 'θα μου χαρισεις ενα χορο?'. Καθομουν και την εβλεπα να γελα.
' Ελισάβετ..' Γυρισε σε εμενα ο Θανάσης. 'τι θα έλεγες να χορευαμε?' ειπε κοιτωντας με με εκεινο το χαμογελο.
Σηκωθηκα και κοιταξα στην αμμο με τα μαγουλά μου να εχουν κατακοκκινησει. 'δε χρειάζεται να ντρεπεσαι' ειπε και εβαλα τα χέρια μου γυρω απο τον λαιμό του. Ομως αλλαξα γνωμη. Γιατι να μην τον έπαιρνα αγκαλια?
Αυτα τα δυο λεπτα στη ζωη μου δε θα τα ξεχασω.
Κοιταξα τη Νατάσα, η οποια ειχε κλείσει τα ματια της. Ηταν τοσο γλυκα μαζί!
Καποια στιγμη το τραγούδι τελειωσε. Επιστρεψαμε ξανα πίσω στη φωτιά, βολευτηκαμε και αρχισαμε να ψηνουμε ζαχαρωτα λεγοντας ανεκδοτα.
Σε καποια φαση βλεπω να αναβει μια φλογιτσα. Κοιταω τον Θανάση διπλα μου και παρατηρω οτι με κοιτουσε και το μαρς μελοου στο ξυλακι του ειχε πιασει φωτια. 'ει, κοιτα το ζαχαρωτο σου αντι για εμενα' του λεω. Πετάγεται ο Λάμπρος που δεν πολυ μιλουσε μέχρι τοτε και λεε: 'μα το ιδιο πράγμα είναι γιαυτον, και τα δυο ειστε ζαχαρωτα' και σχηματιζει μια καρδουλα κοροιδευτικα.
Ο Θανάσης σηκωνεται, τον κυνηγαει με το ξυλο με το μαρς μελλοου που φλεγεται και η Νατάσα βγαζει σναπ. Τι ωραια ατμόσφαιρα χαχαχα...Εν τω μεταξύ εγω εψαχνα κι αλλη σακουλα με ζαχαρωτα αλλα ανακάλυψα οτι ηταν ληγμενη. Πηραμε τοτε μακρια ξυλα, περασαμε τα ζαχαρωτα κι αρχισαμε να τα καιμε. Μετα πηρε καμια εξαρια ξυλα ο καθενας κι αρχισαμε να χορεύουμε γυρω απο τη φωτια σα Ζουλου ενω η Νατάσα εξακολουθεί να ανεβάζει βίντεο στο στορυ του σναπτσατ.... Πρεπει να τους πειραξαν οι μπυρες. Εβγαλα το συμπερασμα μου.
Κατα τις μια και μιση σταματησαμε τις τρελες και ξαπλωσαμε. Και ναι, ισως με πειραξαν κι εμένα οι μπυρες γιατι χρησιμοποιησα την κοιλια του Θανάση σα μαξιλαρι.
Σβησαμε τη λαμπα και αφεθηκαμε στα χερια του υπνου...
Γεια θαθ. Λοιπον απο περιεργεια... Πως φανταζεστε(εμφανησιακα) την Ελισάβετ? Καντε comment και οποιος φτασει πιο κοντά θα του αφιερωσω το επομενο κεφάλαιο ❤😋ΤΣΕΚΑΡΕΤΕ ΤΗ ΣΟΥΠΕΡ ΝΤΟΥΠΕΡ ΙΣΤΟΡΊΑ ΤHΣ @_natasaaa_
ως τοτε.. Μπάι φόλκς!
ESTÁS LEYENDO
Ακόμη κι αν δεν το διαβάσει κανείς, ΕΊΝΑΙ Η ΙΣΤΟΡΊΑ ΜΑΣ#Wattys2016
Novela JuvenilΚαλοκαιρια... Αμετρητα τραγουδια, μυρωδιες και προσωπα σου έρχονται στο μυαλο οταν ακους τη λεξη... Καλοκαίρια... Συνηθως τα φανταζομαστε διπλα στη θαλασσα, με αγαπημενους, μακρινες βολτες τα βράδια και πολυ καρπουζι, ολα αυτα σε ένα χωριο.Η καλοκαι...