Κ18: Ίσως Είναι Φήμες

31 8 1
                                    

Φτασαμε μετα απο καμποσα λεπτα στην μυστική παραλια και ξεφορτωσαμε τον εξοπλισμο απο τη βαρκα. Στησαμε τους τριποδες και με τη Νατάσα αργά αργα αρχισαμε να τοποθετουμε τις καμερες πανω, ενω ολοι οι υπολοιποι χαζολογουσαν.
Μερικες ωρες αργοτερα ο ηλιος αρχισε να φτανει στη δυση του και εμεις πηραμε τη θέση μας κοντα στις φωτογραφικες.

Βγαλαμε αρκετες φωτογραφιες, τις οποιες εγω θελησα να κοιταξω λεπτομερως.

Και καθως κοιτουσα και εξεταζα επιμονα την πρωτη φωτογραφια, ηλπιζα να μην εβλεπα αυτο που νομιζα, περα στο βαθος του οριζοντα.

Ο Θανάσης κι η Νατάσα με πλησιασαν και ζητησαν να μαθουν το λογο που κοιτουσα τοσο εξεταστικα τη φωτογραφια.

Εγω προσπαθησα απο την αλλη να τους το φερω μαλακα το θεμα.
'λοιπόν να μην τα πολυλογω σε ενα τεταρτο έρχεται καταιγιδα με μπουρινι'
'Το οποιο σημαινει? 'ρωτα ο Γρηγόρης
' Σημαίνει πως θεωρητικα ακομη κι αν ημασταν επιβιβασμενοι στη βαρκα αυτη τη στιγμη, θα αντιμετωπιζαμε στη διαδρομή μας την καταιγίδα 'ειπα και ολοι κοιταχτηκαμε μεταξυ μας.

' Κατσε, δηλαδη, οχι δεν....'τραυλισε η Νατάσα που μολις ειχε χλωμιασει.
'Παιδια. Μαντεψτε. Εδω δεν πιανω σημα. Αλλος να δοκιμασει αυτη τη στιγμη! 'φωναξε ο Άγγελος που πιστεύω ειχε χασει τα συγκαλα του.

Στιγμιαια ολη η παρεα αρχισαμε να κινουμαστε περα-δωθε με τα κινητα υψωμενα στα χέρια μας,ενω μια αυρα αρχισε να φυσα.
' τελεια! 'κανει ο Γρηγόρης
' παιδια μη χάνετε την ψυχραιμια σας'προσπαθησα να τους ηρεμησω.

-Δεν εισαι καν εσυ ηρεμη προσπαθεις να ηρεμησεις και αλλους? -

'Υπάρχουν 2 επιλογες'
Ειτε θα καθισουμε εδω  μέχρι  να κοπασει η καταιγιδα... '
' ΟΧΙΙ'πεταγεται η Νατάσα 'ουτε καν να το σκεφτεις'
'εντάξει τοτε, θα κατσουμε εδω παιδες'

Ηξερα και κατι αλλο ομως. Θα το φυλαξω γι αργοτερα.Για στιγμη απελπισιας. Δεν ακουγονται τα καλύτερα γι αυτο.. Ομως αν ειναι φημες?

Με συγχωρειτε για την απουσια του κεφαλαιου που υποσχεθηκα, απλως ειχα παει μια χωριο μια κατασκηνωση και δεν πολυ-βρηκα χρονο.

Τι λετε να γινει? Ποια ειναι η κρυμμενη επιλογη?

Ακόμη κι αν δεν το διαβάσει κανείς, ΕΊΝΑΙ Η ΙΣΤΟΡΊΑ ΜΑΣ#Wattys2016 Où les histoires vivent. Découvrez maintenant