1.Rész

740 24 1
                                    

Nyugottan indultam az iskolába csütörtök reggel.Bár egy kicsit bevallom izgatott voltam ugyanis a mai napon új dráma tanár érkezik az osztályomhoz,ami azt jelenti,hogy új ofim lesz.És persze új dráma tanárom.Bár fáj a szivem mert az elöző tanárom volt a legeslegjobb fej tanár csak az a baj hogy balesetet szenvedett és korházban van komában fekszik.Belépek az iskolába és mindenki izgatott.Oda megyek az osztályomhoz és értetlenül nézek rájuk,hogy mi is ez az izgalom.
-Kate miért ilyen mindenki?
-Látták az új tanárt.Azt mondják piszok helyes.
-De fúj már.Mennyi idős 40?
-22 vagyok.-jelent meg a hátam mögött egy ismeretlen alak.
-Remek én meg 17? Még valamit szeretnél?-kérdeztem flegmán az idegentől
-Tiszteletet.
-Mégis mert?
-Annyit mondok,hogy találkozunk drámán.
-Bassza meg.
-Pontosan.Sziasztok.

A tanár úr elvonult.Én pedig ott álltam mint valami nyomorék és néztem a tanáromra.Aki egyébként tényleg piszok helyes.
Nem hiszem el,hogy ennyire balfasz vagyok.Lesokkolva indultam el az osztály termünkbe ahol dráma óránk kezdödött.

-Jó napot Dominic Sherwood vagyok.Az idéglenes dráma tanárotok.Kérlek ha órán vagytok szólitsatok Domnak,de a többi tanár elött Mr.Sherwoodnak.Most pedig ismerkedjünk.Szeretném ha bemutatkoznátok nekem.Név,kor,szülők és jövő cél.Kezdjük veled itt.
És ekkor rám mutatott
-Kayla Howard vagyok.17 éves.Szüleim Lucy és...
-John Howard igaz? -vágott a szavamba Dom.
-Igeeen.-húztam el a válaszom.
-Szünetben gyere az irodába.De most menjünk tovább.-és nem hagyta,hogy befejezzem.

Dráma?Akkor Dráma!Where stories live. Discover now