9.Rész

417 18 0
                                    

Kayla

Hirtelen lefagytam.Nem viszonoztam a csókot de ez neki nem tűnt fel.Mire le esett mit is csinálunk ellöktem magamtól.
-Mégis mit képzelsz te magadról?Nekem barátom van.Neked pedig barátnőd aki nem utolsó sorban a nővérem.
-Tudom Kyla de én téged szeretlek.
-Hülyíts mást.Most kérlek vigyél haza.
-Rendben menjünk.
-Köszönöm

Mikor haza értünk a nővérem Dom nyakába ugrott.
-Úr isten annyira féltettelek.Bele haltam volna ha valami bajod esik.
-Jajj kicsim nincs semmi bajom.-mondta neki Dom fapofával.
-Ja én is megvagyok köszi.-mondtam majd kiviharzottam a házból.Át a szomszédba a szokásos helyemre.Tudtam,hogy csak egy ember fogja tudni,hogy itt vagyok de a történtek után nem fog rá gondolni.Elaludtam.

Dom

Másnap nem jelent meg az iskolában.Nagyon féltem,hogy mi lehet vele.Miután tegnap kirohant a házból a nővére rám vetette magát nem hagyhattam ott,mégis csak ő az állítólagos barátnőm.Bár szerintem egy héten belül kidobom,mert ez így mégsem állapot,hogy már kétszer megcsaltam a húgával. Nem érzem magam egyenesnek.És én sosem volt ilyen,de nem tudom megállni,miközben ott áll előttem ártatlanul az én Kaylam. Nagyon izgulok érte,szerintem amint haza megyek megnézem a tetőtérben.Direkt kialakítottam egy kisebb lakás szerűséget mert tudom,hogy mindig oda menekül ha baj van.De azt hittem most nem hisz miattam volt baja.Mondjuk nem is voltam még otthon hisz tőlük jöttem dolgozni. Bassza meg feltűnhetett volna,hogy nem jött haza.

Ez a nap borzasztó lassan telt.Már számoltam vissza,hogy mikor érek végre haza,hogy megnézzem az Kaylam jól van e és,hogy szorosan a karomba zárhassam.Áh ez is olyan beteg már nem hiszem el,hogy ilyen hülye vagyok,tisztán megmondta,hogy nem akar tőlem semmit és hogy nem ismer és nem is akar ennek ellenére én még mindig ragaszkodom hozzá.Annyira buta vagyok.


Sherwood ház

-Kayla itt vagy?-nem jött semmi válasz ez kifejezetten gyanús volt számomra.De gondolom nem akarta elárulni magát.Amint egyre közelebb mentem a felfezető lépcsőhöz annál jobban csapta meg az orromat a pia szag.Ez nekem nagyon gyanús volt,mert nem tudtam eldönteni,hogy vajon Kaylatól jön e ez a szag.Sietősebbre vettem a lépteimet és Kayla ott táncolt a tetőtérben néma kussban. Mármint nekem volt néma csend mert Kayla fülében ott volt a fülhallgató. Oda léptem hozzá és megkocogtattam a vállát.

-Kayla te ittál?

-Én?Nem miről beszélsz.-Röhögte el a végét és megláttam háta mögött az ágyon a piás üveget

-Kayla.Mért ittál?

-Mondom nem.De most nem ez a lényeg.Olyan jól nézel ki ma.-jött közelebb hozzám és a számra tapadt. Nem tudtam megállni,hogy nem csókoljak vissza.Ő szorosan a nyakam köré fonta karját.Le kellett volna állítanom,mert nem volt magánál,de nem tettem mert nem bírtam.Hagytam tovább fajulni a helyzetet.Be nyúlt a pólóm alá de még ez sem térített engem észhez.És ez után ez csak rosszabb lett....


Dráma?Akkor Dráma!Donde viven las historias. Descúbrelo ahora