13.Rész

350 16 0
                                    

Miután Jacetől haza mentem boldogan feküdtem be az ágyamba mert tudtam,hogy az életem tökéletesen alakul.Legalább is másnap reggelig én ezt hittem.De amikor fel kelltem ki voltam kötözve és mellettem állt anya Selena és Daniel.És nagyon röhögtek.
-Na mi van pici Kelly rosszul érzed magad?
-Miért csináljátok ezt velem?-sírtam
-Mert szar érzés végig nézni,hogy akit szeretek mást szeret.Most majd nem tud kit szeretni.-röhögött Selena majd azzal a lendülettel le tépte a bugyimat.Anyám megpofozott majd kiment a szobából.Selena hasba vágott,majd felpofozott.Közben Deniel a farkát szorongatta.Én meg csak bőgtem mert volt egy nagyon erős érzésem hogy mi fog történni.Deniel hirtelen a lábam között termett majd hirtelen belém vágta férfiasságát.Én a fájdalomtól teli torokból felsikitottam.És abban a pillanatban megcsörrent a telefonom.Selena kinyomta.És kidobta a telefonom az ablakon.Pedig tudom,hogy Jace hivott.Sírtam és üvöltöttem,mert Deniel tovább csinált mindent annak ellenére,hogy tudta,hogy fáj.És a végén elájultam.

11 hónappal később

Alig tudtam menni,de valahogy bicegtem ki a fürdőből felöltözve amikor Selena a földre rántott.Egy vastag kötelet kötött a számba.Majd hívta a fiúkat,hogy sétálni megyünk a partra.Tudni illik volt egy nagyobb strand a kertünk után.Engem oda ráncigáltak le.De hál isten közben a számba lévő kötelet sikerült el lazítanom ezért a fogammal tartottam,hogy Selena azt hidje még mindig szoros.Amikor leértünk a strandra selena levette a felsőmet és a tetejét betürte a nadrágomba,hogy ne hagyjuk el.Egy váratlan pillanatban letétbe a melltartóm pántjait és úgy kellett sétálnom.Nekem megint könnyek csípték a szememet de kezdtem egyre jobban hozzá szokni,mert 11 hónapja minden álldott este úgy alszom el hogy a nap folyamán meg erőszakoltak.És így álomba sírom magamat hacsak nem ájultan dobnak be a szobámba.
-Selena ez így nagyon feltünő,hogy erőszak mert csupa lila és zőld foltos Kelly és nem mellesleg egy kötél van a szájában.Mi van ha Jace megláttja erre?-szólalt meg Dave
-Jace nem lesz erre mert el van foglalva az anyjával.-mondta Daniel.Én ebben a pillanatban megálltam.
-Menj tovább te kurva ti meg nem beszéljete arról,hogy meg van Jace anyja.-miután Selena ezt kimondta erőt szedtem magamon és az vezérelt,hogy megigertem Jacnek,hogy mellette leszek amikor ez végre megtörténik.Kitéptem a kezemet Selena kezei közül kiköptem a kötelet a melltartómat magamra rántottam majd a fölsőmet is és mind ezt úgy hogy rohantam Jacek felé.Mikor kiértem az utcára már Jace nevét kiabátam.Berohantam a ház mögé ahol megláttam Jacet.Rám kapta a tekintetét.Ami annak ellenére hogy meglett az anyukája ki volt sírva.De amint meglátott ez már alig látszodott mert gyönyörű mosolya vette át a helyét.
-Kelly!
-Jace!-és ezt kimondva rohantam oda hozzá és beleugrottam a nyakába úgy hogy lábamat a dereka köré kulcsóltam.
-Soha többet nem engedlek el szerelmem.Soha,de soha.Mit tettek veled?-kérdezte aggodva miután lerakott
-Jace engem me.me..me..megerőszakoltak.
Mhinden nap.
-Jajj kicsi szerelmem már nem lesz semmi baj.
-Szeretlek.-mondtam és az ajkára tapadtam.De a boldogságom nem tarthatott sokáig,mert meghallottam Selena üvöltő hangját.
-Te undoritó retkes kurva gyere vissza.És takarodj a szerelmemtől.
-Ő az én szerelmem Selena.
-Kellynek adok igazat.Mert ő az én szerelmem.
-Megöllek Kayla tönkre tetted az életem.
-Kayla?-néztem rá tanácstalanul.
-Igen te kurva igazából ez a neved csak mi a pénzedért elraboltunk

Dráma?Akkor Dráma!Where stories live. Discover now