Fél év múlva!
Nagyon sok mindent meg tutam Jaceről.De legjobban az sokkolt amikor elmesélte,hogy az anyukája pár éve eltünt.Mikor mesélte pont nála voltunk,mert hozzánk ő sosem jöhet.Ahogy mesélte én majdnem sírtam.Sőt igazából könnyeztem.Jace oda hajolt hozzám és le törölte a könnyeimet.
-Jajj Kel ne sírj e miatt én sem teszem,bár azért be kell,hogy valjam neked jobban áll mint nekem.
-Hülye.-nevettem el magam
-Na látod ez a csaj máris jobban tetszik nekem.-és még közelebb hajolt hozzám.
-Mi..mi..mit mondtál?-kéreztem dadogva a pirulásom közben
-Az igazat.-és itt megszüntette a köztünk lévő távolságot.Az ajkamra tappat.Én a boldogságtól nem tudtam mit csinálni vissza csókóltam.A nyelvével bejutást kért amit azonnal meg is adtam neki.Minden tökéletes volt de levegő hiány miatt szét váltunk.És az az ökör letérdelt elém.
-Drága Kelly Scott leszel a barátnőm?-és nézett rám nagy szemeivel
-Igen,persze boldogan.-mondtam ki majd a nyakába vetettem magam.És mind ez még csak egy hónapja történt.Egy hónapja utál a suli csaj része mert Jacel vagyok.Egy hónapja lehetek a mellett a fiú mellett akit szeretek.És egy hónapja van meg a szüleim váló pere.
Fél év múlva
Hét hónapja már,hogy Jacel vagyok,de a dolgok kezdenek egyre rosszabbra fordulni.Anyu már nem egyszer megütött.Selena gyülől mert szerelmes Jacebe.Ezért múltkor lelökött a lépcső feléről.Már lassan nem tudok mit mondani Jacenek a lila zöld foltjaimról.Apu már nincs velünk amint alá írta a papirokat anya elüldözte,de legalább Jace és közdtem minden rendben megy.Szeret engem én pedig őt és ennél több nekem nem is kell.Nála jobb pasit nem is kívánhatnék magamnak.Mindent meg ad nekem ahoz,hogy boldog legyek.Nem beszél a foltjaimról csak ha újat talál.Nagyon boldog vagyok mellette még úgyis hogy úgy élek ahogy.
Fél évvel később
Ma lettünk 1 évesek Jacel.Annyira aranyos volt a suliban minden hova kis cetliket rejtett el ahova egy emlékünk köthető volt és azokat írta rá.Mindenki gyilkos szemekkel nézett rám mert ilyen cuki barátom van.De nem tudott érdekelni,mert csak Jaccel voltam elfoglalva.Az utolsó cetli nála volt otthon az ágyon.És ez állt a cetlin:"A hely ahol végre magaménak tudhattalak egy évvel ez elött.A hely ahol életem szerelme kimondta,hogy szeret 10 hónappal ez elött.A hely ahol más milyen értelemben is nekem adtad magad 6 hónappal ez elött.És a hely ahol kimondtam hogy örökre veled akarok lenni és te helyeséltél.És végül a hely ahol megkérem a kezedet 3 év múlva.Csak hogy minden nagyon fontos emlékünk ehez a szobához lehessen kötni.Szeretlek a te Jaced❤"
Mire végig olvastam szinte zokogtam örömömben.Majd egy kezet éreztem meg a derekamon aki maga felé forditott.Jace ott állt és csak mosolygott.
-Szeretlek.Te vagy a mindenem.Te miattad birom ki az otthon történteket.Te atsz nekem erőt.És amikor az utolsó emléket kreáljuk itt esküszöm,hogy igent mondok.Mert te vagy a legjobb része az életemnek Jace Sherwood.-mondtam végig majd meg csókoltam.Sosem gondoltam hogy 11 hónapig ez lesz az utolsó csókunk
YOU ARE READING
Dráma?Akkor Dráma!
FanfictionAz életem szokványosnak mondható volt.Egészen addig amíg első szerelmem vissza nem tért a városomba és nem lett a dráma tanárom.És a baj nem is lett volna akkora ha egy este nem rohanok el.És utána már azt sem tudtam hogy pontosan ki vagyok.Azt his...