7.Rész

460 19 5
                                    

Dom

Nem tudom,hogy mondjam el Kaylanak,hogy Jannel járok.Mert hisz elöző este azt mondtam neki,hogy nincs köztünk semmi.Hazudtam annak a lánynak akinek sosem tudtam volna.Szerintem most mindent elcsesztem.De hirtelen meghallottam a csengőt és lerohantam hátha Kayla jött volna vissza.De tévedtem Jane állt az ajtóban és egyből nekem esett.
-Jane állj le.Most nincs kedvem.
-Mi az hogy nincs kedved?Kicsim mi van veled? Tegnap se ma se.Ez így nem lesz jó.Ma nálunk vacsi aztán megleplek valamivel.
-Szerintem ez nem jó ötlet.
-Nem nyitok vitát.Hétre gyere át.Na de most léptem Szeretlek.
-Oké akkor ott leszek.
Semmi de konkrétan semmi kedvem nincs ahoz,hogy így tudassam Kaylaval a helyzetet,plusz Janehez sincs semmi kedvem.Tudja mit érzett irántam a huga mégis velem van.Nem értem.Vissza akarom szerezni Kaylat.Az én Kaylamat.

Kayla

Jane bejön a házba és elkiabálja magát hogy ma bemutatja nekem a barátját legyek kedves.Semmi kedvem az új pasijához.De ha ő azt mondja fontos akkor persze egyből patanjak.Hát már kezd elegem lenni.Faszom az egészbe.Annyira de annyira unom.

A vacsora

Már lefelé jöttem a lépcsőn amikor Jane felkiabált.
-Kay gyere le megjött a vendégünk.
-Márt itt vagyok nem kell kiabálni.
-Kayla ő Dom a barátom ha jól tudom ő a tanárod.Vicces az hogy nagyon régóta ismerjük.Nem tudom emlékezel e rá.A szomszédban lakott régen is.És tavaly szeptemberben találkoztunk azóta vagyunk együ....
-Hazudtál.-kiabátam rá Domra
-Sajnálom.-hajtotta le a fejét.
-Én téged nem ismerlek.És soha nem is akarlak megismerni.Azt hiszem Utállak.-kiabátam tovább már sírva és kirohantam a házból.Nem figyeltem hova futok.Az út közepén megálltam.
És ekkor történt.....

Dráma?Akkor Dráma!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin