2*

15.1K 671 7
                                    

"Takže   druháci . Určite sa divíte prečo  sú tu naši štvrtáci. Keďže je  už len mesiac do konca školského roka  štvrtáci majú po maturitách,  takže tu budú s vami . Jasné, áno je to aj z toho dôvodu že ich trieda sa maľuje a ďalšie nie sú voľné . Prosím aby ste spolu vychádzali a aby ste sa vy štvrtáci chovali normálne."premiestni svoj pohľad z nás  na štvrtákov.

 "Budú tu s vami celý mesiac. Tak majte dobré vzťahy. To snáď zvládnete."- dodá a sadne si . Pozriem sa na Amy , ktorá si vzdychne a ja s ňou.

****

 " Slečna Colton , poďte nám vypočítať tento príklad ."-zavolá ma profesorka a ja si vzdychnem.

Našťastie tento príklad viem . Podišla som k tabuli, napísala výpočet a výsledok . Otočila som sa na profesorku a  ona prikývla .

 " Vidíte všetci výsledok?" opýta sa triedy .

 " Nie."- zakričia štvrtáci. Idioti.

 "Ako to že nie ? Ja vidím krásne vypočítaný príklad . Tu, tu krásne  stojí ."- pretočila som očami nad jej vyjadrovaním . Neuvedomuje si že si z nej robia srandu .

  My  tam vidíme stáť niečo omnoho krajšie." zakričí Eliot a uškrnie sa na mňa . Chalani začali pískať  a tlieskať .  Pretočím očami a modlím sa aby som si mohla už sadnúť .

 "Ticho . Mohli by ste sa upokojiť ? Chováte sa ako keby ste videli kus čokolády." okríkne ich učiteľka a oni sa začnú smiať . 

Kus čokolády ? Vážne ?!  

 " Och bože."sadnem si konečne na svoje miesto a vložím si tvár do dlaní.

 "Máš viacej nápadníkov ako si myslíš, ty kus čokolády" zasmeje sa Amy a ja tiež .

 " To je pravda ale mala by si si na nich dávať pozor "objaví sa medzi mnou a Amy  Alex s Tomom.

 " To nie je vaša vec." poviem im a otočím sa dopredu.

 "Hovoríme ti, dávaj si pozor." dodá Tom a obaja sa znova usadia.

****

 Po zvonení sme sa vybrali s Amy ku skrinkám. Vybrala som si veci na ďalšiu hodinu, zatvorila som skrinku a rozhodla sa ísť už do triedy .

 "Hej , Coltonová." zastaví ma Eliot . Čo do riti ten zasa chce ?

 " Niečo potrebujete pane ?"falošne sa usmejem  a on sa uškrnie .

Bože Emma ,neprovokuj ho.

 " Ou, tak sa mi to páči. Ten tvoj jazýček by mal niekto skrotiť."  povie a oblizne si spodnú peru.

Len pretočím očami a chystám sa na odchod, keď ma schmatne za ruku a pritlačí o skrinky .

 " Eliot pusti ju."povie mu Amy a ja si až vtedy uvedomím, že tam stále bola.

 " Ty sa do toho nestaraj ."-odvrkne jej . Amy si prekríži ruky na prsiach a odpochoduje do triedy.

To ma tu vážne nechala ?!

 "Eliot pusti ma." poviem  a on sa zasmeje . Kurva , niečo smiešne ?
 " Pamätáš asi ako som ti povedal že budeš moja ? Teraz je ten čas."uškrnie sa a ja nasucho preglgnem . Neviem čoho je  až schopný, no ako ho poznám  tak viem , že hocičoho.

 "Prosím daj mi pokoj." poviem zúfalo .

On sa na mňa len zahladí a doširoka sa usmeje . To čo prišlo potom, som nečakala .

On mi dal facku . 

Normálne mi bezdôvodne vylepil  a to naozaj poriadne .  Okamžite som si chytila líce a do očí sa mi nahrnuli slzy . Silno ma chytil za zápästie až som sykla .

 "Nezabúdaj na to , že sľuby sa majú dodržať  a ja ten svoj dodržím ." povie a pustí ma .

Chvíľu som sledovala jeho vzďalujúcu sa  postavu a potom som sa zošuchla po skrinkách dole .

Mala to byť z jeho strany vyhrážka ? Bože , dá mi niekedy pokoj ? Nič som mu v podstate neurobila , len som sa s ním odmietla vyspať.

 " Em?" vyruší môj tok myšlienok  hlas . Zdvihnem hlavu a pred sebou uvidím Amy , Toma a Alexa .

 " Čo sa ti stalo ? "opýta sa zamračený Alex .

 " Bol tu Eliot."povie za mňa Amy .

 " On ti dal facku? opýta sa prekvapene Tom a ja jemne prikývnem . 

 " Ten hajzel . To si vyžerie ."povie nahnevane Alex a odíde spolu s Tomom  predpokladám že za Eliotom .

 " Amy zastav ich . Ja  nechcem aby mali kvôli mne problémy ." poviem jej , no ona pokrúti hlavou.

 " Nech mu už konečne niekto ukáže, čo sa patrí ." povie Amy a ja sa s povzdychom postavím .

 "Bojím sa že práve po tomto mi  nedá pokoj." argumentujem .

  Ale dá . Neboj sa . Ale Em mala by si to povedať otcovi." povie ustarostene a ja pokrútim hlavou.

 " Nemôžem . Nechcem ho zaťažovať , už toho má aj tak veľa ."pretriem si tvár a zotriem si uschnuté slzy .

 ****

 " Prepáčte že meškáme ." povie Amy , keď vojdeme do triedy . Uvidela som že v triede je už aj Tom s Alexom a v kúte je Eliot. V rýchlosti som si všimla že si pridržiava pri nose vreckovku . S Amy sme sa vybrali do zadu , mňa usadila vedľa Alexa a ona si sadla vedľa Toma . Pozrela som sa na Alexa , ktorý mal červený fľak pod okom. Usadila som sa a on sa na mňa usmial , tak som mu to opätovala .

 "Bolí ?" opýta sa ma po chvíli Alex a ja nadvihnem obočie .

 "Ruka." ukáže na moje zápästie a následne si ho zoberie do ruky a prehliadne . Síce je to len dotyk, no mne sa rozbúchalo srdce ako vždy pri ňom.

 "Trocha."  odpoviem na jeho otázku .
 "Doma si daj na to ľad."  povie a ja prikývnem . Otočil sa na profesorku , no ja som stále na neho pozerala . Asi vycítil môj pohľad , pretože sa otočil . Nadvihol obočie a ja som  cítila ako  mi červenajú líca .

 " Ja len že ......... Ďakujem."vykokcem sa a on sa doširoka usmeje .

 " To bola samozrejmosť ". žmurkne a teraz sa zase usmejem ja .

Love🖤Where stories live. Discover now