12*

13.1K 612 15
                                    

Emma

Spolu s Alexom som si odniesla darčeky do izby. Bola som príliž nedočkavá a tak som ich hneď rozbalila.

Od Lucy a Maxa som dostala našu spoločnú fotku, kde sme na kolotočoch, viete tie točiace sa koníky a držíme tam každý fľašu alkoholu.
Pri spomienke na ten večer som sa začala smiať.

Bol to naozaj dokonalý večer. Síce som nepila ako oni dvaja, no s fľaškou som sa vyfotila rada.

Od Jamesa som dostala hneď celý album našich fotiek, ktoré sme spravili ešte vtedy, keď s nami bola aj mama.

Veľmi pekná spomienka.

Od Alexa som dostala náhrdelník (obrázok) a kľúč. Kľúč od jeho chaty. Vraj tam môžem ísť hocikedy, kedy budem potrebovať.

Od Amy som dostala sexi nočnú košieľku, nad čím som len pokrútila hlavou.

No a od Toma, asi milión cukríkov a prívesok na kľúče z Londýna,kde bol asi pred mesiacom.

***
"Ľudia vaše darčeky sú úžasné."oznámim im a oni s úsmevom prikývnu.

"Tak poďme konečne oslavovať."zakňučí Max a ja sa zasmejem.

Schmatnem pohár s vodkou a hodím ju do seba. Najprv som sa zatvárila znec, hutene, no asi po treťom poháriku, mi to začalo  celkom chutiť.

Cítila som sa neskutočne uvoľnená, čo sa neskôr odrážalo aj na mojom správaní.

" Sestrička, nezabudni na otcove slová."zasmeje sa James a ja si všimnem, že aj on je v dobrej nálade.

" Neboooj sa." pohladím ho po ruke, na čom sa začneme nekontrólovateľne smiať. A prečo? Sama neviem.

"Poď tancovať." potiahne ma za ruku Amy. Prešli sme do stredu izby,kde sme začali tancovať. Po chvíli sa k nám pridala aj Lucy.

Nastala pesnička, kde sa hodia také tie.....zvodné pohyby. No a keďže som bola  pripitá, bolo mi jedno že ma vidia štyria chalani a jeden z toho je James.

Vlnila som sa do rytmu pesničky a pri tom ich sledovala.
James stál opretý o rám dverí a uškŕňal sa.
Tom stál pri Alexovi a Maxovi a uvidela som, že Tom sa mrví.

Myslím, že sa musel naozaj premáhať.

Alex zo mňa nespustil oči, čo sa mi neskutočne páčilo. No a Max? Max sa snažil akože na mňa nepozerať. Bohužial si to však Lucy  všimla.

Podišla k nemu a za ruku ho odtiahla do izby. Nechcem radšej vedieť, čo idú robiť.

Keď sme boli s Amy už unavené, sadli sme si na gauč.

"Poď Amy."zavolá ju James a ona so širokým úsmevom prikývla.

" A to akože kam idete?" nadvihnem obočie. Len sa na seba pozrú a s úškrnom sa stratia do izby. Ďalej som ich v dobrej nálade neriešila.

" No super. Nechajte ma tu samú." plesnem rukami.

"Veď sme tu ešte my."ozve sa Alex s Tomom a prisadnú si ku mne na gauč.

" Super. To je výhra. " poviem ironicky a oni sa zasmejú.

Sedeli sme v tichosti a mne to prišlo neskutočne smiešne. Začala som sa opäť smiať ako nafetovaná.

Chalani si vymenili nechápavé pohľady, čo ma rozosmialo ešte viac.

" Asi máš už dosť." škontatuje Alex.

"Trošíčku." ukážem na prstoch a oni sa len zasmejú.

" Čo ideme robiť?" opýtam sa po chvíli.

" Čo chceš robiť o druhej v noci?" nadvihne obočie Tom.

Chvíľu som rozmýšľala a potom ma to napadlo.

" Poďme sa fotiť." zvísknem.

"Prosím." poprosím, keď si všimnem ich pohľady. Len si vzdychli a potom prikývli.

Sadli sme si k sebe a začali sa fotiť.
Urobili sme asi 50 fotiek.

***
" Ja už idem spať zlatíčka." na to sme sa ozvali hneď dvomi odozvami.

"Dobrú noc." zakričala som ja.

" Ja ti dám takého zlatíčka ty tepľoš." ozve sa Alex v rovnakom čase. Tom sa len zasmial a odišiel.

"Tak, a ostali sme sami." uškrnie sa Alex a ja tiež.

" Pozrieme si horor?" áno,viem. Mám divné nápady o tretej v noci.

"Kľudne." zazubí sa Alex. Rýchlo som zobrala notebook a zapla tam Mamu.

" Ježiš, sviňa ." zľaknem sa, keď tam  vylezie na chladničku.

" Boha." zvresknem, na čom sa Alex začne priam dusiť.

" Nesmej sa mi." buchnem ho do ramena.

"Ja....ja...."chcel niečo povedať, no to by sa musel najprv prestať smiať.

" Prepáč, ale nikdy som ťa nepočul nadávať." povie a ja sa odrazu cítim mierne strápnená. Tiež som nemusela vrieskať ako zmyslov zbavená.

***
Film skončil a my sme sa rozhodli ísť spať. Tom v izbe nebol, ale mne bolo srdečne jedno kde v tejto chvíli je.

Moju úplnú pozornosť, mal totiž polonahý Alex. Bol len v boxerkách ako aj poobedem.

Pristihla som sa pri tom ako na neho pozerám .

Ale to sa nedá na neho nepozerať.

Vážne!!

Môže byť taký dokonalý?

Oh, áno.

Keď on mieni provokovať mňa, budem aj ja neho. Vyzliekla som si šaty a ostala len v spodnom prádle.

Naozaj neviem, kde som nechala svoju hanbivosť.

Ľahla som si do postele a čakala na Alexa.

" Ty si nič neoblečieš?" nadvihne obočie.

" Nie. A ty ?" opýtam sa a on pokrúti hlavou.

" No vidíš."uškrniem sa .

Alex si vzdychne a ľahne si ku mne.
Myslím, že vám ani nemusím hovoriť ako ni v tej chvíli strnuli svaly. Bála som sa čo i len pohnúť. Srdce som mala niekde až v krku a to nehovorím o mojich trasúcich sa rukách.

Kľud Emma.

" Môžeš mi povedať, prečo tu je len jedna prikrývka??" zasmeje sa .

" Asi si zobral jednu Tom." poviem a on prikývne.

Zapozeral sa na strop, no ja som z neho nemohla odtrhnúť zrak. Aspoň že je spln.

Je taký pekný.

Plné pery, žiariace oči a mierne strapaté vlasy.

A to telo!! To telo je kapitola sama o sebe. Musím zistiť, čí chodí cvičiť.

Proste dokonalé,božské.

"Ďakujem." odrazu povie Alex.

Ježiši ja som to povedala nahlas ?? Och....

" Z-začo?" opýtam sa koktavo.

"Za to že mám dokonalé telo." uškrnie sa a ja uvidím jeho spokojný výraz. To sa o mne ale povedať nedá. Totálne som sa strápnila. Celá horím.

" Ja som asi ešte stále opitá." poviem a on na mňa nechápavo pozrie.

"Prečo?"opýta sa.

"Pretože by som asi nikdy neurobila toto." povie a v priebehu sekundy sa na neho prehupnem.

Pikantnejšie časti prichádzajú... 😂😊

Love🖤Where stories live. Discover now