15*

11.1K 564 27
                                    

13+

Emma

Vošli sme do kúpeľne, kde som za nami zamkla. Otočila som sa na Alexa a pozrela mu do očí.Usmial sa, no ja som mu to nedokázala opätovať.

Bola som až v priveľmi veľkom strese.

"Nemusíš sa báť. Pokiaľ nechceš, tak nemusíš." povie a ja pokrútim hlavou.

To dáš Emma. Musíš.

Veď vieš na čo si sa dala, tak čo tu hysterčíš?

"Milujem" svoje podvedomie. No bohužiaľ, má pravdu. Viem s čím som súhlasila.

Zhlboka som sa nadýchla a kľakla si. Opatrne som Alexovi stiahla nohavice. Trocha sa pomrvil, asi cítil moje ľadovo studené ruky.

Napokon som sa odhodlala a stiahla mu aj boxerky. Prišla som o slová. Pre mnou sa objavila jeho pýcha, ktorá nebola zrovna najmenšia. Nadýchla som sa a zobrala jeho kamaráta do ruky.  Uvidela som, ako Alex zatvoril oči.

Páčilo sa mu to a mne sa páčilo zase to, že sa to páčilo jemu.

 Chcela som, aby to dal najavo ešte viac.

Začala som hýbať rukou hore-dole. Alex začal nepravidelne dýchať, čo naznačovalo jedno.

Som v tom dobrá .

Snažila som sa nevnímať skutočnosť, že mi odumiera ruka.

"Emma." povie roztrasene a ja pridám. Vôbec som nevnímala priebeh tohto tu až do momentu, keď som na ruke ucítila niečo teplé.

Naposledy som prešla po celej dĺžke a  postavila sa. Umyla som si ruky a otočila sa na Alexa, ktorý to všetko ešte predýchával.Potom sa umyl a natiahol si nohavice. Usmial sa na mňa a ja som mu to  konečne opätovala.

"Haló, vy dvaja už vyleziete?"zakričí z poza dverí Tom a my na seba s Alexom vystrašene pozrieme.

Naznačí mi aby som bola v pokoji. Jemu sa to hovorí.

Alex odomkol a obaja sme vyšli von. Tom stál s prekríženými rukami pri dverách a tvár mu zdobil široký úškrn.

"My sme...."skočí mi do reči.

"Mne je to jedno. Užívajte si pokiaľ ste mladí." zasmeje sa a zmizne v kúpeľni.

S Alexom sme si vymenili prekvapeno-pobavené pohľady a radšej sme sa vybrali  za ostatnými.

 ***
 "Amy? James? Môžeme sa porozprávať?"opýtam sa ich a oni prikývnu.

Teraz je ten čas, aby som zistila čo spolu majú.

Zatvorila som za nami dvere, James a Amy si sadli na posteľ a ja som ostala stáť pred nimi.

"Čo spolu máte. " nadvihnem obočie. Nikto nič nehovoril a mňa to neskutočne hnevalo.

"Haló, ja sa s vami rozprávam." zvýšim hlas.

"Nič spolu nemáme." povie napokon Amy a James prikývne.

"Tak potom prečo ste spolu v jednej izbe? A prečo ste včera niekam zmizli?" rozhadzujem rukami. Už ma vážne štvú.

"Povedzme jej to." otočí sa Amy na Jamesa. Preboha, pokiaľ s ňou niečo má...

"Em, my. No.." kokce James a ja pretočím očami.

"Už sa vykokci." poviem. Naozaj nechcem byť na neho zlá ale nedáva mi na výber.

"My spolu spávame." povie Amy a ja vyvalím oči. Tá sviňa.

"Čo?"zvresknem až sa sama zľaknem.

"Em bolo to len dvakrát." argumentuje James a ja sa zasmejem.

"Mňa nezaujíma koľkokrát to bolo." opäť zvresknem.

"Emma." povie Amy a ja na ňu škaredo pozriem.

"Nie. Ja-ja... Ach bože." zaťahám si za vlasy a sadnem si do kresla.

"My sme to neplánovali. Proste sa to stalo." mykne plecom Amy.

Oh, áno moja milá. "Proste sa to stalo"- tvoja pravidelná veta.

"Proste sa to stalo." napodobním posmešne jej hlas.

"Nebuď taká Emma." povie nahnevane James.

"Ja? To vy spolu chrápete." zvresknem. Ja viem, že nemám právo ich odsudzovať, pretože niečo podobné mám s Alexom. Lenže Amy je.... no ... kurva.

"Už sa to opakovať nebude." povie James a Amy na neho prekvapene pozrie. Ježiši nie som ja náhodou v telenovele?

"Nebude?" nadvihne obočie. Ty.... ja ju .....pokoj.

"Amy potom si to povieme." povie jej James a ona prikývne.

"Och áno poviete si to potom." poviem, na čo sa James prudko postaví.

"Emma toto nie si ty. Nie si taká."povie a ja si vzdychnem.

Má pravdu. Ja nie som takáto, ale nedopustím aby si ho Amy zdrapla do jej pazúrov. Je to moja kamarátka, no veľmi dobre ju poznám aká je k chlapcom. Strieda ich ako ponožky. Čo trepem.

Dokonca ani tie ponožky tak často nestrieda ako nich.

"To máš pravdu. Ale prepáč že ma hnevá že to môj brat ťahá s pobehlicou." poviem, na čo Amy vyvalí oči. A je to vonku. Povedala som to. Všetci vedia aká je. Ako som sa s ňou mohla kamarátiť? Asi preto si všetci mysleli že som taká ako ona, pretože som bola stále s ňou.

"Čo si to povedala?" zvreskne Amy.

"Dobre si počula. Tak sa nehraj na hluchú, pretože si iba tupá." poviem a ona sa prudko nadýchne. Už-už chcela ísť ku mne, no rázne som ju stopla.

"Priblíž sa čo i len o centimeter a  vyšklbem ti tie štyri chlpy na hlave." poviem a ona vyvalí oči. Nemohol mi uniknúť jemný Jamesov úsmev.

Sa moc nesmej. Ešte stále máš problém, bráško.

Amy chcela utiecť, no James ju opäť posadil na posteľ, na čo ho obdarila škaredým pohľadom.

"Pokoj Em." podíde ku mne James a pohladí ma po ramene. Okamžite sa mu vytrhnem.

"Nie. Žiaden pokoj. Amy si ťa nezaslúži. A ty to dobre vieš. Vedel si aká je a aj tak si sa s ňou vyspal." kričím na neho. Doslova vrieskam.

Do očí sa mi nahrnú slzy. Nesnažím sa ich prekonať. Nemá to význam.

Sama neviem opísať prečo takto reagujem. Veď je to bratovo rozhodnutie.

"Prečo mi to robíte?" opýtam sa, no to už mi slzy tečú potokom.

James sa zatvári ubolene a Amy? Amy sa  usmieva.

"Ty...." už som sa išla po nej vrhnúť, lenže ma zastavil James.

"Pusti ma." zvresknem a on ma pustí.

Vybehnem z izby a zamierim si to pre fľašu. V obývačke sedeli všetci a boli ticho.

"Počuli ste všetko?" opýtam sa a oni prikývnu. Všimla som si ich smutné pohľady. Nech si ich strčia niekam.

"Tak potom super. Nemusím vám to neskôr vysvetlovať." usmejem sa a schmatnem nenačatú fľašu vodky.

"Kam ideš?" opýta sa ma Lucy.

"Neviem."odvrknem.

"Povedala si že nebudeš piť." povie Tom a ja sa na neho otočím.

"Mením plány." zasmejem sa a rýchlym krokom vybehnem z chaty von.

Tak čo?? Aké máte z toho zatiaľ pocity 🤩







Love🖤Where stories live. Discover now