1. Start

1.3K 48 4
                                    


One day di dalam sebuah kelas di Seoul Arts High School . As normal .. kelas jadi bising sebab cikgu tak masuk lagi .

Baekhyun : Ya !! Kenapa korang ikat rambut aku ni ? Aku tahu la rambut aku ni panjang sikit dari korang .. ( marah )

Kai : Jangan la marah Baekhyun .. rambut kau ni macam cendawan la . Kalau ikat sikit mesti comel ! (sengih )

Suho gelak . Makin bengang Baekhyun jadinya .

Baekhyun : Kau pun sama , Suho ?!! ( menjeling Suho ) Kau tu dah la leader group . Tapi .. perangai sama je dengan budak-budak bengong ni ! ( menunjuk ke arah Kai , Chanyeol & D.O )

Suho : Alahh .. Apa salahnya kalau sometimes jadi budak bengong jugak . Why always must be a serious leader ? Anyway .. you look really cute when your hair like this . ( pegang rambut Baekhyun yang diikat lalu gelak lagi kuat )

Baekhyun : Gelak la .. gelak kuat lagi ! ( marah ) Tunggu kau .. aku akan balas dendam ! ( senyum jahat )

Suho dah seram sejuk .

Suho : Hahaha .. Why you so serious ? We are just kidding okay .. ( memeluk bahu Baekhyun )

Baekhyun menjeling tajam ke arah Suho . Suho sengih macam kerang yang dah busuk 3 hari . Baekhyun memandang ke arah Sehun yang sedang membaca sebuah buku .

Baekhyun : ( bangun lalu mendekati Sehun ) Sehun ah .. Kau baca apa tu ? Macam nak telan je cara kau tengok buku tu .

Sehun : Buku cerita pasal bunuh-bunuh .

Baekhyun : O .. owh . Ok .. ( terkejut sikit ) Cerita dia macam mana ? ( duduk sebelah Sehun )

Sehun : Pasal bunuh-bunuh la . Dendam sangat sampai berbunuhan .. ( memandang ke arah Baekhyun )

Baekhyun : Owh .. macam best je cerita dia .

Sehun : Hmm .. boleh la . ( mengangguk kepala )

the werewolf + oh sehun [✔]Where stories live. Discover now