-SKIP-
Di porch kereta ..
Irene : Wahh !! Ni porch kereta ke tempat promote kereta ? ( terpukau dengan kereta-kereta sport yang mewah )
Chanyeol : Bukan la .. Ni kereta kitorang . Sorang satu .
Irene terlopong .
Irene : * Bapak kaya diorang ni .. Jealous pulak aku . *
Chen : Now .. kau decide . Kau nak naik sapa punya . ( memeluk tubuh )
Irene : Aku decide ? Jinjja ?!! ( menjerit )
Suho : Ne .. Silakan pilih tuan puteri . ( senyum )
Irene memandang kesemua kereta-kereta sport tu .
Irene : * Aku nak yang mana eh ? Semua cantik-cantik .. Pening la kepala ni ! Hati berbelah bahagi . Haish !! Susah betul nak decide pun ..!! *
Baekhyun : Cepat la Irene oi .. Banyak nyamuk dah gigit aku ni . Sakit badan aku tau tak ? ( menggaru seluruh badan )
Irene : Jap la .. Susah nak decide ni .. ( menggaru kepala )
Lay : Apa yang susah ? Kau suka kereta apa ?
Irene : Hmm .. audi . Kenapa ?
Suho : Ok ! Kat sini yang naik kereta audi cuma Sehun je . So .. Sehun , kau hantar Irene balik ye ..?
Sehun yang tadi membaca buku terus pandang muka Suho .
Sehun : Hah ? Apa dia ? Kenapa sebut nama aku ? ( blur )
Kai : Ish ! Dia ni .. Tu la sibuk lagi dengan buku kau tu . Macam nak telan buku tu aku tengok . Ni .. kau tolong hantar Irene balik . Cepat sikit .. Nanti omma dia mengamuk pulak . ( membebel pulak mak nenek ni .. -_- )
Sehun : Hah ? Hantar dia balik ? ( memandang Irene di sebelah D.O )
Irene memandang Sehun .
D.O : Haah . Ok la .. bye !! ( blah )
EXO pun balik . Sekarang cuma tinggal Sehun dan Irene . Suasana jadi sunyi sepi .
Sehun : Err .. Jom la . Aku hantar . ( menuju ke kereta )
Irene : O .. ok . ( terus masuk dalam kereta Sehun )
YOU ARE READING
the werewolf + oh sehun [✔]
Fanfic++"He's the werewolf."++ ✨start - 160603 ✨end - 160603 ©whiteestaar1